Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ultra maanantaina, näkyyköhän syke jo..
12.05.2016 |
Eli siis menkat olleet viimeksi joko maaliskuun lopussa tai huhtikuun alussa. Raskaus oli yllätys joten en ollut merkannut menkkoja ylös ja sain siksi ajan ultraan maanantaille jossa katsotaan raskauden kesto. Millä viikolla alkiolla alkoikaan sydän lyömään ja onkohan mitään toivoa että maanantaina sykettä näkyisi?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Usen 6+ syke jo näkyy, viimestään 7+. Hyvöt
Mahdollisuudet siis että näkyy :)
Näin muistelinkin jostain lukeneeni. Mutta jos ovulaatio on ollutkin myöhemmin niin sitten ei varmaan näy vielä. :( ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Milloin teit positiivisen testin? Siitä voit ehkä vähän päätellä viikkoja.
Alue: Aihe vapaa
Usen 6+ syke jo näkyy, viimestään 7+. Hyvöt
Mahdollisuudet siis että näkyy :)