Euroviisut 2. semifinaali! KISAKATSOMO
Nyt kakkosella
Kommentit (185)
Puolan esitys kiva, oisin oottanut kertsissä jotain vähän räväkämpää. Teininä oisin ollut laulajasta ihan into piukeana, prince-heavyballadi-ruuhkatukka.
On tää Puolan biisi parempi ku viime vuoden tissinaiset. Mun puolalaista kaveria hävetti se niin paljon, että toivo etten tohtis kattoa ollenkaan viisuja ja näkis sitä.
Sandhjan juna meni jo. Puolan edustajalle odotin vamppyyrinhampaita.
Saako ne twiitit jotenki näkymään tv-ruutuun? Joinaki vuosina ainaki saanu.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen kaikkien aikojen parhain biisi on ollu se Norjan Alexander Rybak- Fairytale. Ei siis ole millään muotoa omaa musiikkimakuani, siinä silti vaan oli sitä jotain sillon! Ylivoimanen ykkönen! Suomen Lordia myöskään unohtamatta :D
Brainstormin My Star on tietenkin paras biisi Euroviisuissa ikinä.
Alexander Rybak on tehny muuten biisin Suomesta, ihan nimellä Alexander Rybak- Suomi
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen kaikkien aikojen parhain biisi on ollu se Norjan Alexander Rybak- Fairytale. Ei siis ole millään muotoa omaa musiikkimakuani, siinä silti vaan oli sitä jotain sillon! Ylivoimanen ykkönen! Suomen Lordia myöskään unohtamatta :D
Munkin mielestä Alex on ollu kaikkien aikojen paras! Tykkään myös muista sen biiseistä paljo :)
hulluna_tzatzikiin kirjoitti:
Sveitsin muija vissiin tullu suoraan saunasta ku höyryää.
Ja mitä ihmettä se niiailee ja nytkyy :D
Noi kiharat tarttis kunnon tuulikoneen.