Voi kamala tuota tyttöä, kun on niin laiha
Kommentit (46)
Surullista, järkyttävää ja pysähdyttävää, kuinka rumilla sanoilla kuvailette tyttöä. Kyllä, hän on selvästi alipainoinen, mutta ei hyvänen aika ihmisiä nimitellä "kuin keskitysleiristä karannut", "luuranko" ja muilla nimityksillä! Olisiko ok nimitellä down-henkilön ulkonäköä, jonka piirteet kuitenkin johtuvat _sairaudesta_?? Ette ainakaan edesauta minkäänlaista kehopositiivisempaa maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Videon puolessa välissä näkyy ihraiset sisäreidet hyllymässä vaikka muuten twerkkaus näytti sujuvan ok. Kannattaisi vähän kiinteyttää ja ottaa sitten uusiksi.
^ Tuosta puhumattakaan. Toivottavasti läpällä heitetty, mutta pitäisi ymmärtää, että palstaa lukee kaikenikäisiä ihmisiä ja joku voi ottaa tuonkin totena. Ei, et ole kasvatusvastuussa vieraista lapsista, mutta eikö jokainen voisi ajatella, millaista ihannekäsitystä on ITSE henkilökohtaisesti ylläpitämässä ja luomassa?
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Läskit palstalaiset ilmiantoivat laihuutta arvostavat kommenttini?! Kuinka yllättävää! ❤️
Olet sairas. Tuo tyttö on anorektisen laiha.
...ja sinä olet läskidenialisoitunut.
Läskidenialisoitunut? Ihanko oikeasti? Vaikka sä mitä väität, niin jokainen näkee, että tuo tyttö on liian laiha. Painoa ilmeisesti 40 tai alle ja pituutta on yli 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, järkyttävää ja pysähdyttävää, kuinka rumilla sanoilla kuvailette tyttöä. Kyllä, hän on selvästi alipainoinen, mutta ei hyvänen aika ihmisiä nimitellä "kuin keskitysleiristä karannut", "luuranko" ja muilla nimityksillä! Olisiko ok nimitellä down-henkilön ulkonäköä, jonka piirteet kuitenkin johtuvat _sairaudesta_?? Ette ainakaan edesauta minkäänlaista kehopositiivisempaa maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Videon puolessa välissä näkyy ihraiset sisäreidet hyllymässä vaikka muuten twerkkaus näytti sujuvan ok. Kannattaisi vähän kiinteyttää ja ottaa sitten uusiksi.
^ Tuosta puhumattakaan. Toivottavasti läpällä heitetty, mutta pitäisi ymmärtää, että palstaa lukee kaikenikäisiä ihmisiä ja joku voi ottaa tuonkin totena. Ei, et ole kasvatusvastuussa vieraista lapsista, mutta eikö jokainen voisi ajatella, millaista ihannekäsitystä on ITSE henkilökohtaisesti ylläpitämässä ja luomassa?
En tiedä onko henkilö kertonut syytä laihuuteen, mutta sehän on julkisuuden selvä varjopuoli, että aina löytyy niitä valittajia. Tämän tytön puolelta voi osa kommenteista johtua pelkästä huolestuneisuudesta johon tyttö voisi itse valaista ehkä asiaa vaikka ei se toki töykeyksiä koskaan estä. Itse ymmärrän huolestuneisuuden ja on minua kutsuttu luurangoksi, luuta ja nahkaa, tuulenviemää, hempukka, lihaksiton ja ties miksi. Se miten asiaan reakoin liittyi ihan siitä tavasta miten ja miski he ottivat asian puheeksi. Jos haluttiin asialla tahallisesti loukata niin tämä nyt oli sitten niitä harvinaisuuksia ja kertoi ihmisten ilkeydestä.
Hän on vaikeasti alipainoinen sanotte mitä lystäätte. Kun itse sairastin anoreksiaa, olin 17-v. Luulen että en kirjoittaisi tässä yhtään mitään jos en olisi itse ymmärtänyt silloin alkaa syömään. Jalat kun lopettivat toimimasta ja sydän alkoi oireilla. Ja se tuho mitä tuo tekee elimistölle... :( Nyt olen päälle kolmekymppinen nainen, mutta pitkään jatkunut syömättömyys ja hirveä ruumiin rääkkääminen todella jätti jäljet. Koenkin että minulla oli elämä ennen anoreksiaa ja elämä sen jälkeen, ja jälkimmäinen on ollut vaikea taistelun täyttämä.
Onhan tuo kauhean laiha. On paljon hoikkia nuoria esim. kilpaurheilijoita ja näyttävät tosi hyvälle lihaksikkaina ja hoikkina ja fyysinen kunto on huippu. Voivat olla 160 cm/45 kg ja kokoa 32/xs ja todella hyvässä kunnossa ja sen näkee. Tuo ei sen sijaan näytä terveeltä ollenkaan, valitettavasti. Toivottavasti saa apua, mistä ikinä alhainen paino johtuukaan.
Hei ssss, et sä sillä laihdu että kirjoittelet täällä tota väsynyttä trollisontaa. Lenkille siitä, pullero!