Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei tee mieli seksiä?

Vierailija
12.05.2016 |

Tahtoisin ajatuksen tasolla seksiä, mutta kun mies koskee minua tai itse kosken itseäni niin kaikki tyssää heti. Pystyn kyllä suorittamaan, mutta fiilis ei ole hyvä. Kokemuksia, ratkaisuja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue jotain kiihottavaa, tai kattele jotain netistä. Mun mies on tullu impotentiks enkä halua koskee itteäni, nii seksi taitaa olla osaltani ohi, surettaa. On se kuitenkin ihan palkitsevaa hommaa.

Vierailija
2/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aina ollut ongelmana? Stressaako sua jokin muu elämässä? Etkö ole tyytyväinen itseesi tai miehen suoritukseen? Käytätkö lääkitystä missä tuo voisi olla sivuoireena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iha samat tuntemukset tällä hetkellä! Mikähän meitä vaivaa..

Vierailija
4/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta lisää testosteroidipitoisuutta naisillakin ja samalla libido kasvaa, toimii ainakin minulla. Käytätkö hormonaalista ehkäisyä, niissä voi olla sivuvaikutuksena libidon katoaminen.

Vierailija
5/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut aina, nyt ehkä puolisen vuotta. Seurusteltu ollaan kolme vuotta. Stressiä on ehkä vähän enemmän, ei merkittävästi. Tuntuu että mies osaa nauttia paljon aidommin, mikä sitten taas kertauttaa omaa huonoa fiilistäni kun "huijaan" miestä että kaikki on mahtavasti. En vain tahdo pilata hänenkin seksielämäänsä samalla.

Vierailija
6/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, Liikuntaa harrastan nelisen kertaa viikossa ja käytämme ehkäisynä vain kondomia, joten ne tuskin selittävät.

3, "kiva" kuulla! Oletko pohtinut syitä?

Vierailija
7/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kiinnostus seksiin on täysin nollassa masennuksen, ahdistuneisuuden ja stressin takia - en ole koskaan seurustellut, mutta pari yhden illan juttua on joskus ollut. Enää ei ole niitäkään, enkä kaipaa minkäänlaista läheisyyttä kuin sinunlaillasi ajatuksen tasolla. Kannattaa lähteä selvittämään esim. sitä, onko elämässä jokin, joka stressaa tai ahdistaa. Kun syy selviää, on sitä helpompi lähteä purkamaan.

Vierailija
8/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehen suorituksessa ei mitään vikaa, enkä käytä lääkitystä. Spämmään omaa ketjuanu kun en älyä vastata kaikkeen kerralla, sori!

Vierailija
9/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Saatan joskus kiihottua itse jos mietin jotain tmv, mutta se kiihottuneisuus ei ole koskaan läsnä jos olen oikeasti miehen kanssa. Ei ikinä. :(

Vierailija
10/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen päätynyt siihen, että olen aseksuaali, vaikka sinänsä orgasmin silloin tällöin haluankin. En kuitenkaan halua sitä ihmisen seurassa, enkä esim. fantasioi kenestäkään kun masturboin. Haluan vain sen fyysisen laukaisun, ei muuta. 

Itselleni asia ei ole mikään ongelma, koska olen päättänyt elää pysyvästi ilman kumppania. 10 vuotta on viimesiestä seksikerrasta kumppanin kanssa, enkä luultavasti koskaan enää sellaista harrasta.

Vierailija
11/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menivät seksihalut kun mieheni arvosteli todella rumasti vartaloani. P on kuin ämpäriä nussisi etc.

Vierailija
12/12 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestäni koska hän on nykyään niin lihava. Ei hirveästi innosta kun toisella on mahanympärys varmaan 140cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän