Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen kokenut elämää sekä köyhänä, että rikkaana
12.05.2016 |
Voin sanoa, että rikkaana elämä on kaksiverroin helpompaa, jos vaan on terveyttä ja ripaus onnea ja lähimmäisten tuki..köyhänä joutuu miettimään, mitä syödä, mistä ostaa vaatteet, miten saada laskut maksetuksi..muutenkin köyhien keskuudessa moraali on melko löysä
Kommentit (3)
Samoin. Tai varsinainen rikkaus on vielä edessä päin. Saa nähdä miten paljon sitten helpottuu. Nyt olen salavarakas, eli pienituloinen, lainoitettu ja omistan 3,5 asunto-osaketta/kiinteistöä, joista yksi peräti tuottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ovelasti kirjoitettu provo. Pitihän se illan viimeiseksi saada vielä yksi köyhiä morkkaava ketju.
Alue: Aihe vapaa
Osaisitko kertoa vinkkejä mitenkä tulla köyhästä rikkaaksi?