Miksi naiset vaihtavat alushousut useammin kuin miehet?
Kommentit (51)
rastas. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rastas, en tiedä miten usein käyt suihkussa mutta miten pystyt laittaa samat pökät mitä oot jo käyttäny monta päivää, suihkun jälkeen???! :s
Helposti, jos ne näyttää raikkailta. Joskus on päiviä, ettei pikkareissa ole yhtään valkovuotoa. Luultavasti menee pissin mukana vessanpönttöön.
Kesällä vaihdan pikkareita vähän useammin, koska hikoan enemmän.
Joudun yleensä vaihtamaan t-paidan/aluspaidan päivittäin, koska hikeä tulee enemmän kainaloista. Jos poistan karvat, hiki ei haise yhtään. :)
Minä vaihdan pikkarit 3-4krt viikossa, vaikka olen nainen.
En keksi yhtään syytä, miksi vaihtaisin päivittäin?
En käytä vessapaperia, vaan teen alapesun aina vessassa käydessäni, eli pimppi ja peppu on aina puhtaat.
Hiivaa tmv. mulla ei ole ollut ikinä, eikä pimppi haise millekään.
rastas. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rastas, en tiedä miten usein käyt suihkussa mutta miten pystyt laittaa samat pökät mitä oot jo käyttäny monta päivää, suihkun jälkeen???! :s
Helposti, jos ne näyttää raikkailta. Joskus on päiviä, ettei pikkareissa ole yhtään valkovuotoa. Luultavasti menee pissin mukana vessanpönttöön.
Niin mutta siellä on silti hikeä mitkä on imeytyny pikkareihin. Hyi hyi :x laitatko dödöä kainaloihin? Kukaan mies ei halua tuollaista.......
Mielestäni ylihygieniaa vaihtaa kyllä päivittäin..
Siis mitäää. Hitto mitä provoja. Kyllähän niihin erittyy kaikenlaista paskaa päivän mittaan. Sitten päästelet paukkuja niihin ja haisevat kilometrien päähän. Muutenkin, kuka laittaa suihkun jälkeen likaiset alkkarit jalkaan?! Moi oon porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Siis mitäää. Hitto mitä provoja. Kyllähän niihin erittyy kaikenlaista paskaa päivän mittaan. Sitten päästelet paukkuja niihin ja haisevat kilometrien päähän. Muutenkin, kuka laittaa suihkun jälkeen likaiset alkkarit jalkaan?! Moi oon porvoosta
Noh vaikka minä. Ei mulla ole päivän aikana yhtään paskaa tai eritteitä alushousuisss. Mutta ehkä jotkut elävät kuin siat ja pelkkä hengittäminen saa hien virtaamaan ja vaatteet haisee kamalalta.
Nimimerkillä atleettinen ja kuntosalia 15v takana.
Vierailija kirjoitti:
rastas. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta siellä on silti hikeä mitkä on imeytyny pikkareihin. Hyi hyi :x laitatko dödöä kainaloihin? Kukaan mies ei halua tuollaista.......
Pikkareissa saattaa olla vähän hikeä, mutta ei se minua haittaa. Jos valkovuotoa näkyy enemmän, vaihdan pikkarit. Joskus sitä saattaa olla enemmän, esim. parin cm:n läikkä. Pyllystä pikkarit on aina puhtaat.
Käytän dödöä (en antipersiranttia). Edellinen oli apteekin dödö, nyt tavallinen markettidödö. Dödöt kestävät minulla aika pitkään, esim. tuo apteekin dödö reilu vuoden ja se oli hyvä. Vaihdoin toiseen, koska halusin vaihtelua (tylsää käyttää samaa koko ajan, varsinkin kun ne kestävät kauan) ja se kirveli sheivaamisen jälkeen. Uudempi ei kirvele, mutta en myöskään ole yhtä voimakas.
Käyn suihkussa kolmesti viikossa ja samalla vaihdan pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaihtaa jopa päivittäin pikkarit.
Olen mies ja vaihdan alushousut päivittäin. Lapsemmekin vaihtavat.
Olisi järkkyä jos nainen (tai kuka tahansa) muhisi samoissa alusvaatteissa yli vuorokauden. Voisin korkeintaan kuvitella tuollaista tapahtuvan vaelluksilla, sotaharjoituksissa tms. Tilanteissa joissa ei ole aina puhdasta ja haju/hygienia ei ole niin korkealla tärkeyslistalla.
M/42
Naiset huolehtivat hygienistaan paremmin. Miehillä on alkkareissa usein pissatahroja, kakkajälkiä ja smegmaa.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rastas. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkareissa saattaa olla vähän hikeä, mutta ei se minua haittaa. Jos valkovuotoa näkyy enemmän, vaihdan pikkarit. Joskus sitä saattaa olla enemmän, esim. parin cm:n läikkä. Pyllystä pikkarit on aina puhtaat.
Käytän dödöä (en antipersiranttia). Edellinen oli apteekin dödö, nyt tavallinen markettidödö. Dödöt kestävät minulla aika pitkään, esim. tuo apteekin dödö reilu vuoden ja se oli hyvä. Vaihdoin toiseen, koska halusin vaihtelua (tylsää käyttää samaa koko ajan, varsinkin kun ne kestävät kauan) ja se kirveli sheivaamisen jälkeen. Uudempi ei kirvele, mutta en myöskään ole yhtä voimakas.
Yhtä tehokas piti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rastas. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika autistiset setit
Miehenä en vaihda päivittäin. En käy edes suihkussa joka päivä, miksi kävisin jos ei ole tarvetta. Deodoranttiakaan en käytä joka päivä. En haise ellen liiku (=harrasta liikuntaa). Jos vaikka lenkkeilen lämpimällä säällä ei paitani ole yltäpäältä hiessä niinkuin monella muulla miehellä. Joskus tulee kausia, että vaihdan kalsarit päivittäin, riippuu siitä liikunnasta ja kesällä paikat hikoo tietenkin enemmän niin silloin.
En ole koskaan saanut ainuttakaan kommenttia / vaivautuneita ilmeitä hygieniastani.
Naisilla ymmärrän, jos vaihtavat päivittäin esim. parisuhteessa. Läheisyys saa ainakin oman puolisoni pikkuhousut kastumaan helposti ja hänellä kalsarit menee vaihtoon päivittäin. Jos miehet vaihtavat päivittäin en näe syyksi muun kuin hikoilevat helposti tai tuhrivat housujaan helposti.
Ai niin, pikkarini eivät myöskään mene märiksi oikeastaan koskaan, joten en joudu siitäkään syystä vaihtamaan niitä. En käytä dildoja, tappeja ym, joten paikat pysyvät puhtasina ja venymättöminä. Monilla tappien käyttäjillä pylly voi fuskata.
Minä olen nainen ja vaihdan alkkarit yleensä aina suihkun jälkeen eli kerran viikossa. Mieheni toimii samoin.
Siis hyi Hele! Kuka ei vaihda joka päivä?
Ois kiva tietää kuinka harvoin vaihdatte rintaliivinne? Kerta alushousujakaan ette joka päivä vaihda :D
meillä kyllä vaihdetaan alushousut joka päivä, mä sekä mies.
Pakko olla provoja nää ketkä ei vaihda joka päivä! Onko teillä muutkin vaatteet sitten yli viikon vai? :D
Ei ihme että maailma hukkuu saasteisiin kun porukka vaihtaa jopa useita kertoja päivässä vaatteita, ja sitten pesukoneet ruksuttavat tuntitolkulla joka päivä. Käsittämätöntä hygieniahysteriaa joillain. Ei ne alkkarit mene paskaiseksi edes yhden päivän jälkeen ellei nyt suorastaan jossain sikalassa möyri. Ei ne pakistanilaislapset tee niitä vaatteitanne sitä varten että saisitte tuhota ne parissa viikossa pesemällä niitä tarpeettomasti :D
Olenkohan nainen kun vaihdan (yleensä) kalsarit päivittäin?
M22