Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset vaihtavat alushousut useammin kuin miehet?

Vierailija
12.05.2016 |

Jotkut naiset vaihtaa jopa päivittäin pikkarit.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkovuoto.

Vierailija
2/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää enemmän kuin yhden päivän samoja alusvaatteita, sukupuolesta riippumatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun pimppi on semmoinen tahraaja. Kulli ei tahraa ja valuta kuin pimppi.

Pimppi vuotaa kostuu sotkee ja on ihan pimppi!

Vierailija
4/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Koska pimpistä tulee nestettä

2. Koska naiset puunaavat yleensä muutenkin enemmän itseään

3. Koska pimpissä on voimakkaampi aromi kuin munassa

T. Nainen

Vierailija
5/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas sillin haju!

Vierailija
6/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämä nainen ainakaan.

Vierailija
7/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tämä nainen ainakaan.

Hyi!

Vierailija
8/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mies ja vaihdan noin 2 kertaa viikossa.

Vierailija
9/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset pitävä parempaa huolta hygieniasta.

Vierailija
10/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti jos mun mies ei vaihtais päivittäin.. Kyllähän se pallihikikin alkaa haisemaan yms..

Vierailija
11/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi helvetti jos mun mies ei vaihtais päivittäin.. Kyllähän se pallihikikin alkaa haisemaan yms..

Pallihikeä ei ole kuin suorittavan tason duunareilla.

Vierailija
12/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pikrut tavallisesti pari kertaa viikossa. Ei niissä ole kuin vähän/jonkin verran valkovuotoa ja hikeä. Miedon hajuiset. Pyllystä helposti hajuttomat. 

Vierailija
13/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa naisista ja miehistä vaihda alusvaatteet päivittäin. Provot erikseen.

Vierailija
14/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on aina hyvä vaihtaa kun alkaa jo itsekin haistamaan pallihiet ja muut aromit. Itseäni varten minä pukeudun ja jos munahöyryt jonkun nenää pistelee niin ei se minun ongelmani vielä siinä vaiheessa ole.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
15/51 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelkaa vähän noita alanuolia! :)

Pikkarini pysyvät raikkaina, koska minulla on terve pipari. Ruokavalioni on terveellinen. Ainoa paheeni on karkinsyönti aina silloin tällöin, mutta en syö karkkiakaan liikaa. Yksi pieni-keskikokoinen karkkipussi kestää helposti pari päivää. Muita paheita ei tule mieleen. En syö sipsejä, hamppareita, grilliruokaa, valmisruokaa, enkä mitään tosi rasvaista ja suolaista. En käytä alkoholia juuri lainkaan, mutta en ole absolutisti. En polta röökiä enkä nuuskaa. Minulla ei myöskään ole minkäänlaisia vatsavaivoja, esim. ilmavaivoja tai suolitukoksia. Pyllyni on kaikin puolin todella siisti. Pikkareihin ei todellakaan jää mitään raitoja. 

Edit: Tykkään itsetehdyistä hamppareista, pizzasta ym. Kotipizzan pizza on myös todella hyvää, harmi vaan että siinä on paljon suolaa.

Vierailija
16/51 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastas kirjoitti:

Perustelkaa vähän noita alanuolia! :)

Pikkarini pysyvät raikkaina, koska minulla on terve pipari. Ruokavalioni on terveellinen. Ainoa paheeni on karkinsyönti aina silloin tällöin, mutta en syö karkkiakaan liikaa. Yksi pieni-keskikokoinen karkkipussi kestää helposti pari päivää. Muita paheita ei tule mieleen. En syö sipsejä, hamppareita, grilliruokaa, valmisruokaa, enkä mitään tosi rasvaista ja suolaista. En käytä alkoholia juuri lainkaan, mutta en ole absolutisti. En polta röökiä enkä nuuskaa. Minulla ei myöskään ole minkäänlaisia vatsavaivoja, esim. ilmavaivoja tai suolitukoksia. Pyllyni on kaikin puolin todella siisti. Pikkareihin ei todellakaan jää mitään raitoja. 

Yök. Miten sun ruokavalio nyt siihen liittyy kuinka usein pikkarit vaihdat? 2 kertaa viikossa, hyi helvetti. Todella ällöttävää. Käyt varmaan suihkussa myös kerta viikkoon? Normaali ihminen vaihtaa ne päivittäin. Joka päivä sun pikkareihin erittyy hikeä, valkovuotoa ja myös persehikeä. Joka päivä niihin vanhojen bakteerien päälle :DD

Vierailija
17/51 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Sitten on aina hyvä vaihtaa kun alkaa jo itsekin haistamaan pallihiet ja muut aromit. Itseäni varten minä pukeudun ja jos munahöyryt jonkun nenää pistelee niin ei se minun ongelmani vielä siinä vaiheessa ole.

Terveisin Naispelko22

Alapa vähän siistimmäksi, niin ei tarvitse enää valita tuota nimimerkkiä, sillä naiset uskaltavat tulla lähemmäsi ja voit lakata pelkäämästä.

Vierailija
18/51 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastas, en tiedä miten usein käyt suihkussa mutta miten pystyt laittaa samat pökät mitä oot jo käyttäny monta päivää, suihkun jälkeen???! :s

Vierailija
19/51 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä jokainen vaihtaa sukat ja alushousut päivittäin. Sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
20/51 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vaihtaa jopa päivittäin pikkarit.

No kyllä minä laitan puhtaat bokserit jalkaan joka aamu. Intissä tuli oltua metsäleirillä parikin päivää samoissa kalsareissa, mutta ei sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi