Otatko selfietä? Oletko sosiaalisessa mediassa? Oletko ekstrovertti vai introvertti?
Kysymykset otsikossa.
Minä en ota selfieitä enkä ole missään sosiaalisessa mediassa. Ihan vaan koska oman pärstänsä kuvaaminen on jotain ihan käsittämätöntä, enkä tarvitse tuhatta "ystävää" esim. Facessa, joiden kanssa ei edes livenä olla missään tekemisissä. Olen introvertti.
Kommentit (30)
Otan joskus selfieitä huvin vuoksi itselleni, mutta en julkaise missään, enkä käytä mitään missä voisikaan niitä julkaista. Eli en ole facessa, olen joskus kokeillut tosin, mutta se tuntui niin turhalta ja päivitykset mitä luin olivat ärsyttäviä tai ikävystyttäviä, joten päätin lopettaa sen ajanhukan. Mutta kukin tyylillään... Otan kyllä lasteni kanssa selfieitä, jotka laitan valokuva-albumiin. Olen introvertin ja ekstrovertin välimaastossa, hitusen enemmän ekstrovertti.
Introvertti. 0 selfietä, ei älypuhelinta, en ole somessa.
Välillä, tosin julkaisen niitä hyvin harvoin missään.
Käytän instagramia (jossa lähinnä seurailen muita ja katselen kuvia, itse lisään kuvia ehkä pari kertaa vuodessa) ja facebookkia (jossa päivitän ehkä kerran puolessa vuodessa profiilikuvan, muuten vaan tykkäilen ja lueskelen juttuja).
Olen introvertti.
Otan ja olen. Olen extrovertti. En kuitenkaan tod teini enää...
Olen ekstrovertti. En ole somessa. Tälläiset anonyymit palstat ovat kivoja. Mulla ei ole mitään tarvetta esittää itsestäni jotain kiiltokuvaa muille.
En ota selfieitä, mielestäni on luonnollisempaa, että otetaan toinen toisistansa kuvia. Näin kuvaan tulee myös aito hymy. Selfieissä hymy usein puuttuu ja menee sellaiseksi huulien muikisteluksi.
En ole myöskään somessa: fb, twitter, insta ym. Se veisi kauheasti aikaa mutta suurin syy mulla on että haluan pitää yksityisyyteni niin paljon kuin mahdollista. En pystyisi avaamaan elämääni päivittäin monelle.
Kuinka moni muka kutsuu kotiinsa 50 ihmistä ja alkaa heille kaikille yhtäaikaa selittää mitä on tänään syönyt. Kuulostaa absurdilta mutta niinhän monet juuri netissä tekevät.
En ota selfietä, en edes suostu kuvattavaksi ellei kyseessä ole joku ryhmäkuva..
Olen Facessa ja olen introvertti.
ekstovertti
jaan selfieirä
sosiaalinenmediani on rajattu pienelle piirille
En ota selfieitä. Olen somessa, facebookissa ystävinä vain tuntemiani ihmisiä (on myös esim. ala-asteen koulukavereita joiden kanssa en ole muuten tekemisissä). Olen introvertti.
Ps. Tuossa yläpuolella joku sanoi olevansa sosiaalinen. Se ei kerro oletko introvertti vai ekstrovertti, introverttikin voi olla sosiaalinen.😊