Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko selfietä? Oletko sosiaalisessa mediassa? Oletko ekstrovertti vai introvertti?

Vierailija
12.05.2016 |

Kysymykset otsikossa.

Minä en ota selfieitä enkä ole missään sosiaalisessa mediassa. Ihan vaan koska oman pärstänsä kuvaaminen on jotain ihan käsittämätöntä, enkä tarvitse tuhatta "ystävää" esim. Facessa, joiden kanssa ei edes livenä olla missään tekemisissä. Olen introvertti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota selfieitä. Olen somessa, facebookissa ystävinä vain tuntemiani ihmisiä (on myös esim. ala-asteen koulukavereita joiden kanssa en ole muuten tekemisissä). Olen introvertti.

Ps. Tuossa yläpuolella joku sanoi olevansa sosiaalinen. Se ei kerro oletko introvertti vai ekstrovertti, introverttikin voi olla sosiaalinen.😊

Vierailija
22/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus selfieitä huvin vuoksi itselleni, mutta en julkaise missään, enkä käytä mitään missä voisikaan niitä julkaista. Eli en ole facessa, olen joskus kokeillut tosin, mutta se tuntui niin turhalta ja päivitykset mitä luin olivat ärsyttäviä tai ikävystyttäviä, joten päätin lopettaa sen ajanhukan. Mutta kukin tyylillään... Otan kyllä lasteni kanssa selfieitä, jotka laitan valokuva-albumiin. Olen introvertin ja ekstrovertin välimaastossa, hitusen enemmän ekstrovertti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti. 0 selfietä, ei älypuhelinta, en ole somessa.

Vierailija
24/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, tosin julkaisen niitä hyvin harvoin missään. 

Käytän instagramia (jossa lähinnä seurailen muita ja katselen kuvia, itse lisään kuvia ehkä pari kertaa vuodessa) ja facebookkia (jossa päivitän ehkä kerran puolessa vuodessa profiilikuvan, muuten vaan tykkäilen ja lueskelen juttuja).

Olen introvertti.

Vierailija
25/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ja olen. Olen extrovertti. En kuitenkaan tod teini enää...

Vierailija
26/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekstrovertti. En ole somessa. Tälläiset anonyymit palstat ovat kivoja. Mulla ei ole mitään tarvetta esittää itsestäni jotain kiiltokuvaa muille.

Vierailija
27/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota selfieitä, mielestäni on luonnollisempaa, että otetaan toinen toisistansa kuvia. Näin kuvaan tulee myös aito hymy. Selfieissä hymy usein puuttuu ja menee sellaiseksi huulien muikisteluksi.

En ole myöskään somessa: fb, twitter, insta ym. Se veisi kauheasti aikaa mutta suurin syy mulla on että haluan pitää yksityisyyteni niin paljon kuin mahdollista. En pystyisi avaamaan elämääni päivittäin monelle.

Kuinka moni muka kutsuu kotiinsa 50 ihmistä ja alkaa heille kaikille yhtäaikaa selittää mitä on tänään syönyt. Kuulostaa absurdilta mutta niinhän monet juuri netissä tekevät.

Vierailija
28/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota selfietä, en edes suostu kuvattavaksi ellei kyseessä ole joku ryhmäkuva..

Olen Facessa ja olen introvertti.

Vierailija
29/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, Olen Jukolan Pertti

Vierailija
30/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekstovertti