Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi että miehet on NIIN helppoja!

Vierailija
12.05.2016 |

Asun rivarissa, naapurissa oli poikansa 25v käymässä. Pyllistelin mansikkamaalla sitä siistien hame päällä, minä 38v mummo. Kohta tulee poika kysyyn, tarvisiko hakea kottikärryt kun sitä roskaa tuli. Toki annoin pojan hakea ja viedä kottarit 😁.

Sitten auringon ottoon, kuulokkeet päähän ja nauttimaan. Rauha rikkoutuu kun toinen seinänaapuri 45v säikkäytti tuomalla mulle siiderin. Miehet voi miehet 😂

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 v mummo...?

Vierailija
22/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma ap! Ärsyttää miks tähänkin ketjuun tuli lyttääjä negailijoita, kun hyvässä hengessä asiasta kerrot. Mutta oikea asenne ap, ja olen huomannut saman miehistä :) toisaalta itsekin olen helposti kauniille naisille samanlainen, muutun lampaaksi :) t.N29

Hei, mistäpäin olet. Kiinnostukseni heräsi 😊

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma ap! Ärsyttää miks tähänkin ketjuun tuli lyttääjä negailijoita, kun hyvässä hengessä asiasta kerrot. Mutta oikea asenne ap, ja olen huomannut saman miehistä :) toisaalta itsekin olen helposti kauniille naisille samanlainen, muutun lampaaksi :) t.N29

Koska "helpoksi" sanominen on vähättelyä tai loukkaus tai ainakin se on aina ollut verinen loukkaus naiseen kohdistuessa, miksei siis myös mieheen?

Kyllä minusta ainakin olisi aika perseestä jos olisin ystävällinen jollekin naiselle ja naisella ei kävisi muuta mielessä kuin miten "helppo" olen.

No sinä nyt et kelpaa kuin yhden tanssin verran kenellekään. Mieti sitä.

Eipä tässä ole mitenkään minun kelpaamisestani kysymys, vaan kaksinaismoralismista, joka ilmeisesti maistuu sinulle heikosta vastauksestasi päätellen.

Vierailija
24/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 v mummo...?

Tällä palstalla on tullut selväksi, että kaikki naiset yli 25v on mummoja.

Vierailija
25/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38 v mummo...?

Tällä palstalla on tullut selväksi, että kaikki naiset yli 25v on mummoja.

Ja alle 25v ovat vielä lapsia, joiden ei tule muuttaa pois kotoa tai lisääntyä.

Vierailija
26/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska "helpoksi" sanominen on vähättelyä tai loukkaus tai ainakin se on aina ollut verinen loukkaus naiseen kohdistuessa, miksei siis myös mieheen?

Kyllä minusta ainakin olisi aika perseestä jos olisin ystävällinen jollekin naiselle ja naisella ei kävisi muuta mielessä kuin miten "helppo" olen.

No sinä nyt et kelpaa kuin yhden tanssin verran kenellekään. Mieti sitä.

Eipä tässä ole mitenkään minun kelpaamisestani kysymys, vaan kaksinaismoralismista, joka ilmeisesti maistuu sinulle heikosta vastauksestasi päätellen.

Avaa toki sanaista arkkuasi, mitä tarkoitat? Mitä kaksinaismoralismia on aloituksessani? Kumpikin mies olisi pannut jos olisin antanut. Ei mies tarvitse kuin pikku ärsykkeen niin jo on mulkku pystyssä. Mieti ihan keskenäs.

Ap

Vierailija
27/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Jos on heteroksi syntynyt, niin melkein mahdoton vastustaa halujaan. En tietysti siitä huolimatta mene mitään apuja tarjoamaan kenellekkään. Kristittynä jos pitäisi yrittää olla ilman syntiä ja himokas katsekin lasketaan synniksi, niin ei kyllä tosissaan ole mitään mahdollisuutta selvitä synnittömänä. Ehkä se muslimien kulttuuri helpottais asiaa, jos naiset kävelis aina perunasäkki yllään ettei mitään näy ja eivät saisi edes olla missään tekemisissä vieraiden miesten kanssa.

Vierailija
28/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan normaalilta ystävällisyydeltä ainakin täällä missä minä asun. Istuin yksi päivä verkkareissa pihalla ja naapuri tuli seuraksi istumaan hetkeksi ja toi mukanaan kupit kahvia meille. Ja kyllä lainaillaan pihatarvikkeita puolin ja toisin jos näkee, että toisella on tarvetta ja kysytään tarvitseeko apua.

Vierailija
29/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jotkut naiset tuntuvat kuvittelevan, että aina jos mies on heille ystävällinen se johtuu siitä, että mies haluaa heitä panna. Tai sitten vaihtoehtoisesti luulevat, että saivat vähän pyllistämällä ja revaa levittämällä aikaan sen ystävällisen eleen vaikka todennäköisesti jokainen vähääkään käytöstavat omaava ihminen tarjoaisi apuaan ko. tilanteessa. Sitten hihittelevät perään miten helppoja ja tyhmiä miehet ovat, vaikka kyse oli vaan normaalista jokapäiväisestä ystävällisyydestä.

Vierailija
30/30 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh, toi on niin noloa.