10 vuotta sitten viimeksi synnyttänyt...
huhuh..reppu valmiina oven pielessä ja jännitys melkoinen...onko muita joilla näin pitkä väli esikoisesta...systeemit on niin muuttuneet että kaikki on taas aivan uutta ja ihmeellistä...
Kommentit (4)
---paitsi kivun olin unohtanut lahjakkaasti.
Minullakin oli kymmenen vuotta synnytysten välissä, mutta itse synnyttäminen oli ihan samanlaista kuin 1990-luvulla :)
Muuten sairaalan systeemit oli muuttuneet - hoitoaika lyhentynyt yms. Mutta vauvanhoito sinällään samanlaista. Nyt on tietysti se ero, että on isoja sisaruksia hoitamassa pientä eli minulla on paljon auttavia käsiä.
mulla pelko suuntaa lähinnä siihen miten omat voimat jaksaa kun todellakin yöt on menneet ihan pipariksi jo useamman viikon ja se, että kotona tuleva innokas iso-veli jännittää mun puolesta ja mä taas jännitän että selviän hengissä koko hommasta ja vauva myös...alan olla vainoharhainen..kipua en niin pelkää, silloin tiedän eläväni, heh, ja saahan siihen yleensä avun...MUTTA kiitos luottavaisista vastauksista pyrin olemaan rohkealla taistelu mielellä..ehkä jo ensi yönä, heh...
mua ei jännittänyt synnytys vaan kaikki muu siihen liittyvä(terveydellisiä juttuja), synnytys oli rankempi kuin aikaisempi, kiitos varmaan iän...todellakin kaikki systeemit ovat muuttuneet...yöheräilyt ottaa koville,ei olla enää mitään tyttösiä...mutta vauva on yhtä rakas ja ihana kuin 10,5 vuotta sitten.
Hyvin se menee. niin ja vauva on nyt 2 viikkoa!!