Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kiharat/laineet yön aikana?

Vierailija
12.05.2016 |

Miten kiinnitätte hiukset saadaksenne ne kiharalle yön aikana? Mitä hiustuotteita käytätte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkakiharat! Googlaa. Laitan itse usein illalla 1-2 sukkanutturaa ja aamulla ihanat hiukset. Tosi helppo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieleisimmät tavat. Minulla on ohut ja lasimainen hiuslaatu, mutta hiuksia on paljon. Pituus BSL (bra strap length) eli rintaliivien alanauhaan asti selkäpuolelta, edessä lyhyempiä kerrostuksia.

Kaikkiin näihin ensin kannattaa antaa tukan kuivua lähes mutta ei täysin kuivaksi. Sitten alle jokin tuote esim. muotovaahto tai tuuheuttava tuote.

1) Nuttura pään päälle. Minulla on sellaisia vanhanaikaisia nutturalenkkejä, joissa kangaspätkässä on keskellä reikä. Hiukset pään päälle korkealle ponnarille, ponnari vedetään läpi nutturakankaan reiästä ja sitten vaan kieritellään hiukset kankaan ympäri, lopuksi solmitaan päät. Yön jälkeen on upeat kiharat, jotka kestää auki harjauksenkin.

2) Kiharat pannan ympärille kiertäen. Näin tulee vähän loivemmat laineet, jotka alkavat vasta leuan tasolta. Eli kankainen pään ympäri menevä "hikipanta" päähän hiusten päälle. Tavallinen kankainen hiuspanta käy hyvin. Sitten aletaan kasvojen sivuilta alkaen kääriä hiuksia isoina nippuina pannan ympäri. Itse aloitan usein molemmilta puolilta kasvojen sivuilta, ja teen kunnes osiot kohtaavat keskellä. Loput hiukset joita jää sitten käärin pannan ympäri vastakkaiselle puolelle. 

Vierailija
4/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliokiharat ovat myös kestävät ja toimivat. Ne kannattaa googlata.

Vierailija
5/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysä letti

Vierailija
6/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan hieman kosteat hiukset neljään osaan ja kieritän jokaisen osan sellaiselle sykerölle ja kiinnitän ponnarilla. Tulee aika säkkärät kiharat, mutta itse tykkään :) Nykyään laitan usein seuraavana päivänä hiukset kiinni, niin tulee kivan tuuhea ponnari.

Vierailija
7/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko useita pikkulettejä tai mahdollisimman läheltä otsaa lähtevä ranskanletti.

Vierailija
8/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko useita pikkulettejä tai mahdollisimman läheltä otsaa lähtevä ranskanletti.

Mulla tulee leteillä jostain syystä aina kamala permanenttimainen lampaanvillakihara. Sellainen pieni ja liian säkkärä kihara.

Vierailija
9/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta niistä hiusmacaroneista?

Vierailija
10/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain kokemusta niistä hiusmacaroneista?

Mä riensin heti ostamaan, kun näin Nelliinan blogissa. Ohjeina oli, että vain vähän kosteat hiukset ja myyjä ohjeisti vielä niin, että pitää rullata vain yhteen suuntaan, eli ei saa vaihtaa kesken kaiken suuntaa. NO JOO. Mä sitten rullasin viisi macaronia päähäni, mutta koska ne jäi vähän löysästi roikkumaan, niin meinasin ottaa osan pois ja koittaa uudestaan. Mutta kun ryhdyin rullaamaan niitä auki, niin ei ne meinanneet lähteä enää irti ja jos pääsin ihan melkein latvaan asti, niin siellä ne hiukset oli ihan solmussa ja takussa ja macaron ei lähtenyt irti. Onneksi ne oli niin heppoista materiaalia, että revin ne sitten vain rikki ja heitin roskiin ison hiustukon kanssa >:( En todellakaan suosittele. Meni kymppi ihan hukkaan.

Vierailija
11/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaksi ranskanlettiä/hollantilaista lettiä molemmin puolin päätä, joko niin että kiertää otsalta taakse tai sitten ihan päälaen yli. Lopputulos on vähän vaihteleva, mutta yleensä tosi kiva. Ja siis illalla kosteisiin hiuksiin, ei saa olla liian märät tai ei kuivu yön aikana ollenkaan, ainakaan mun paksu ja pitkä tukka.

Vierailija
12/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisen puolikuiviin hiuksiin korkean nutturan.

Vierailija
13/13 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäisen puolikuiviin hiuksiin korkean nutturan.

Miten kiinnität nutturan, että pysyy yön yli?