Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintoja on kuulemma seitsemää eri typpiä. Tarkista näistä kuvista, minkätyyppiset sinulla on? (kuvat)

Vierailija
12.05.2016 |

Onko sinulla ollut yhdentyyppiset, mutta nykyään toiset? Mitkä haluaisit jos saisit valita?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/lifestyle/7144236/Lingerie-expert-…

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kevyt rintamus näytti lähes täysin omaltani. Olen näihin hyvin tyytyväinen, etenkin juostessa :)

Vierailija
2/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään noista koska noi on kaikki isoja ja itsellä olemattomat itikan puremat. T. Lauta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo isorintainen bell-shaped- nainen on oman nettisivunsa mukaan 170cm ja 44kg. Uskoisko..? http://www.starnow.com/officialiamsaskia/

Vierailija
4/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nuo slender-malliset. Ja ottaisin samanlaiset, mutta normaalikokoisena jos saisin valita.

Vierailija
5/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toi bell-shaped on lähin. Näyttää mulla vaan vähän erilaiselta koska oon hoikempi. Muoto sinänsä ok mut haluisin noin kolme kuppikokoa pois.

Vierailija
6/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään. Kaikilla hirveät riipparit, paitsi tuolla yhdellä laudalla.

Vierailija
7/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tear-drop/round. Iso koko noudattaa painovoiman lakia, pienempänä oli pyöreämmät.

Vierailija
8/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon kellotissit, tai kellojen ja noiden pannareiden yhdistelmä :D

Vierailija
9/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tear Drop malliset on, ja isot ja roikkuvat.  Hyvän näköiset erittäin tukevilla liiveillä kohotettuina, mutta ilman vaatteita kyllä surulliset roikkoutareet.

Vierailija
10/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teardrop, paitsi nyt kun imetän niin ovat tommoset bell-shaped. Saa nähdä millaiset riipparit ovat kun imetys loppuu.. Vähän hirvittää :(

Vierailija
11/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo isorintainen bell-shaped- nainen on oman nettisivunsa mukaan 170cm ja 44kg. Uskoisko..? http://www.starnow.com/officialiamsaskia/

Lisäisin kymmenen kiloa painoon siitä huolimatta, että naisella on mm. hyvin hoikat jalat.

Vierailija
12/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pieneltä se kuulostaa. Mutta kyllä isot tissit tekee kyllä tukevamman näköiseksi. Itse olen 165 cm / 48 kg, mutta en näytä hoikalta, koska isot utareet tekevät tukevan emännän näköiseksi.

Vierailija
13/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roundit oli parhaat. Aika roikkuvaa sorttia kaikki ja ekat oli taas liian pienet

Vierailija
14/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roundit oli parhaat. Aika roikkuvaa sorttia kaikki ja ekat oli taas liian pienet

No aika harvalla on sellaset pistoolitissit jotka ei ole pienet ja jotka ei roiku....

Nuo teardropit on kyl kivat.

Vierailija
15/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitkään. Kaikilla hirveät riipparit, paitsi tuolla yhdellä laudalla.

Hih tervetuloa tosielämään, jossa rintoihinkin niinkuin kaikkeen muuhunkin vaikuttaa painovoima. Se on sitten asia erikseen jos silikonit ottaa, mutta kyllä ihan luomurinnat, ja nyt puhun rinnoista en mistään laudoista, riippuu jonkin verran. Et kai luullut että kaikkien rinnat on yhtä terhakat ilman rintaliivejä kuin ne päällä? Sori vaan teille nuorille joilla ei muka riipu, mutta kyllä ne vielä riippuu. 😀

Vierailija
16/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slender ja east west väliltä. En vaihtaisi ikimaailmassa muihin. Tykkään sirosta olemuksestani :)

N40

Vierailija
17/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Side setit löytyy. Mies25

Vierailija
18/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan tollaset side setit. Nännit muistuttaa ton asymmetrical-kuvan nännejä. Nyt raskaana nää on vähän täyteläisemmät kuin normaalisti. Ottaisin mielummin mitkä tahansa noista muista, nää kamalat roikot on hävettäny mua niin kauan nää on tässä etumuksessa möllöttäny

Vierailija
19/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika harvalla on sellaset pistoolitissit jotka ei ole pienet ja jotka ei roiku....

Nuo teardropit on kyl kivat.

Niin valitettavasti. Harvemmin tulee roundeja vastaan. :(

Vierailija
20/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tear drop tai bell-shaped on aika lähellä, mutta mulla nännit osoittaa suoraan lattiaa kohti.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä