Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään stalkata Facebookissa elämäm_koululaisia

Vierailija
12.05.2016 |

Hurjia juttuja, suurin osa ei edes tajua että päivitykset ovat julkisia. Huumeita, lasten huostaanottoja, känniselfieitä puukkojen kans...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee varmaan Seiska?

Vierailija
2/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö rikosilmoituksia niistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule Seiskaa, tämä harrastus on hyvä korvike. En ole tehnyt rikosilmoituksia. Ap

Vierailija
4/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras paikka bongata niitä?

Vierailija
5/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet tämä oppinut? Oletko elämäm koululainen vai onko sinulla joku oikea koulutus tähän?

Vierailija
6/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole elämäm_koululainen, vaan korkeasti koulutettu akateeminen. Päädyin tähän harrastukseen sattumalta, törmätessäni erääseen elämäm_koululaiseen yhdessä fb -ryhmässä ja siitä se sitten lähti. Kokeilkaapa itse, sangen koukuttavaa! Ap

Vierailija
7/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjia juttuja, suurin osa ei edes tajua että päivitykset ovat julkisia. Huumeita, lasten huostaanottoja, känniselfieitä puukkojen kans...

Niin, eläm koululaiset useinmiten tykkäävät stalkata toisten elämää. Seiska-lehden tilaajista 90% kuuluu tähän ryhmään juuri siitä syystä.

Kun ei ole erityisempää sivistystä, kiinnostutaan helposti juuri tämäntyylisistä asioista.

M40

Vierailija
8/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eläm koululaiset useinmiten tykkäävät stalkata toisten elämää. Seiska-lehden tilaajista 90% kuuluu tähän ryhmään juuri siitä syystä.

Kun ei ole erityisempää sivistystä, kiinnostutaan helposti juuri tämäntyylisistä asioista.

M40

Ei ikävä kyllä päde minuun. Teen tätä rentoutuakseni raskaan työpäivän ja harrastusten vastapainoksi. Ikään kuin "aivot narikkaan" tyylinen tyhjennys lakinaisen vaativan arjen hauskuutukseksi! Ap

Vierailija
9/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää toimintaa sinulta " lakinainen " .

Vierailija
10/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole elämäm_koululainen, vaan korkeasti koulutettu akateeminen. Päädyin tähän harrastukseen sattumalta, törmätessäni erääseen elämäm_koululaiseen yhdessä fb -ryhmässä ja siitä se sitten lähti. Kokeilkaapa itse, sangen koukuttavaa! Ap

Voi teitä elämäm-koululaisia kaikkea te keksittekin hanki oikea harrastus johon sinulla on OIKEA koulutus.

Vierailija
11/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Ei ikävä kyllä päde minuun. Teen tätä rentoutuakseni raskaan työpäivän ja harrastusten vastapainoksi. Ikään kuin "aivot narikkaan" tyylinen tyhjennys lakinaisen vaativan arjen hauskuutukseksi! Ap

Nyt vähän yritystä ap. Juristi harvemmin sanoo olevansa "lakinainen".

Vierailija
12/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäm-koululainen samantyyppinen kuin elämänkoululainen?

Vierailija
13/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt elämäm _koululaiset suuttuko! Tehän sitä huomiota niin rakastatte julkisilla päivityksillänne, ottakaa tämä ihan kohteliaisuutena.

Ja kyllä, me juristit, tai ainakin minä itse, kutsun pilke silmäkulmassa itseäni useinkin lakinaiseksi. Häiritseekö se sinua? Ap

Vierailija
14/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka itsensä ylentää, se alennetaan.

Vierailija
15/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis vaan paha mieli.. tai siis ainakin niiden huostattujen lasten puolesta. Tai ehkä niiden huostaamattomien lähinnä. :(

Eipä sillä. Itekin stalkkaan välillä (pari kertaa vuodessa) yhtä elämäm koululaista, vanhaa "kaveria". On mulle yhä velkaa isoja summia, joita en tule koskaan näkemään. Piristän itseäni sitten kurkkimalla hänen päin vattua menevää elämäänsä tasaisin väliajoin.. onneks sillä ei oo lapsia sentään.

Vierailija
16/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole koskaan nähnyt yhdenkään kirjoittavan olevansa "elämämkoululainen". Ihan elämäN kova koulu näyttää heillä lukevan koulutuksena.

Vierailija
17/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä löytää?

Vierailija
18/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä elämäm-koululaisia kaikkea te keksittekin hanki oikea harrastus johon sinulla on OIKEA koulutus.

Mistä lähtien harrastuksiinkin pitää olla jokin koulutus?

Vierailija
19/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin harrastan tätä ihan vaan sosiologisesta mielenkiinnosta!

Mistä tahansa isommasta ja neutraaliaiheisesta ryhmästä kannattaa aloittaa, sieltä niitä kyllä löytyy. Esimerkiksi jotkut auto-, koira- ja äitiryhmät.

Vierailija
20/23 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaryhmä ja teini70 lukulaiset sitä sakkia menkää vikaisemaan, siellä on " kukaan ei tullut synttäreilleni", sukulaiset huumeissa ja sitä rataa. Älä vaan erehdy siellä sanomaan mitään positiivista elämästäsi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä