Mitä omituista/ällöttävää olette löytäneet ruoasta (mutta jättäneet soittamatta iltapuluun)?
Itse löysin just salaatinlehtien välistä kokonaisen ja ehjänä säilyneen (kuolleen) perhosen.
Kommentit (48)
Voi vittu kun piti mennä tätäki ketjua lukemaan! En osta enään mitään ruokaa :(
Mustikkajogurtissa oli hometta ja sitten myöskin koulun vaaleasta leivästä löytyi kärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään ihme scorpioni hedelmälaatikossa jos hedelmät tulevat maasta, jossa niitä on. Tietysti joskus joku onnistuu kuormaan kömpimään.
Niin, kun niissä maissa ei älytä niitä pestä edes sen vertaa, että oravaa pienemmät monsterit tippuisivat kyydistä. Ei muuten pese käsiään myöskään ne poimijat kakkosen jälkeen.
Herneissä tullut usein matoja vastaan. Mutta ennemmin mato kuin torjuntamyrkyillä höystetty. Muuten ainoa ylimääräisyys on ollut vanukkaassa. Musta muovin pätkä. Valmistajan mukaan tiivisteen osa jostain koneesta.
Kakkaa maidossa, silmiä tonnikalapurkissa.. hyi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri löysi Amarillossa ranskalaisen sisältä hammastikun.
Työkaverin salaattilautasella oli lounasravintolassa jonkun sormenpäästä irronnut, teipattu sideharsotuppo.
Vaarallisin tapaus oli se, kun kolmannessa ravintolassa oli lounaskärryn eteen hajonnut lasikulho ja lasagneannoksesta löytyi iso lasinpalanen.
Hammastikun sisältävä ranskis on todennäköisesti ollut jonkun edellisen asiakkaan lautasella. Minulla on joskus tapana tökkiä tähteeksi jääviin ruokiin hammastikkuja jos on syytä epäillä, että ravintola "kierrättää" tähteitä seuraaville asiakkaille. Siinäpä selittävät miten asiakkaan ruoka sisältää hammastikun.
Olen työskennellyt kymmenessä eri ravintolassa, ja yhdessäkään ei ruokia kierrätetty.
Ja en usko että tätä tehtäisiin yhdessäkään muussa ravintolassa Suomessa ainakaan.
Ja ranskalaisen kierrättäminen se vasta vaikeaa olisikin, vai meinaatko että asiakas ei huomaisi jo kerran lautasella olleen ranskalaisen olevan viileä , lötkö ja kastikkeissa uinut?
Aikamoisia paskapuheita taas, mutta tällä palstalla se ei koskaan yllätä.
Ihana oikoluku...hakee PULLAN.