Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nöyryyttää

Vierailija
11.05.2016 |

Kaikilla mahdollisilla tavoilla.. En ymmärrä mistä johtuu. Jopa ihmisten edessä. Pahiten kahdestaan. En pysty jättämään... Liikaa hyviä puolia. Muilla samaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies nöyryyttää?

Vierailija
2/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea antaa neuvoja jos et kerro miten nöyryyttää ja miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti kun ollaan kahdestaan. On mennyt ihan yli. En kehtaa edes kirjoittaa. Vieraiden edessä käskyttää..

Ap

Vierailija
4/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisesti kun ollaan kahdestaan. On mennyt ihan yli. En kehtaa edes kirjoittaa. Vieraiden edessä käskyttää..

Ap

Uskomatonta. Aiotko olla kynnysmattona jatkossakin? Kukaan ihminen ei ansaitse tuollaista kohtelua, eikä kukaan normaali ihminen kohtele toista noin. Tuo tulee jatkossa pahenemaan, mikäli menette naimisiin ja erityisesti jos saatte lapsia. Kannattaa lopettaa heti suhde, mikäli sinulla on sen verran itsekunnioitusta jäljellä että ymmärrät sen tehdä.

Vierailija
5/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Sano ei.

Ja lähde suhteesta. Omat rajat pitää pitää. Ei saa antaa kohdella itseään huonosti

Vierailija
6/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne hyvät puolet mahtavat olla, kun ei ainakaan hyvä seksi eikä kunnioitus. Miehen luottokortti rajattomasti käytössäsi, ja onhan se komeakin?

Jos satut olemaan masokisti ja nautit nöyryyttämisestä, niin eihän sinulla sitten mitään ongelmaa olekaan. Mutta tavallisille ihmisille hyvä seksi on olennainen osa hyvää parisuhdetta.

Vierailija
7/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen hieman masokisti.. Tai tiettyyn pisteeseen asti. Raja on kyllä ylitetty aikoja sitten.. Ja välillä sitä miettii onko tämä laisinkaan normaalia enää...

Ap

Vierailija
8/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa nyt tarkemmin näistä nöyryytystilanteista?

Vierailija
9/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat tänne jos et kerro sitten tarkemmin????

Vierailija
10/27 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kuuluisa jännämies josta kaikki puhuu.

Vierailija
11/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seksiä juhlissa vessassa! On myös tehnyt melko möyryyttäviä asioita siellä ja käskee sen jälkeen minun pysyä hänen lähellään koko illan. Koskettelee aina kun mahdollista "salaa" muilta.. Sitten tosiaan käskyttää ihmisten nähden niin etten voi vastata kieltävästi! Joudun ottamaan häneltä suihin piikkimaton päällä. Nämä nyt lieviä vielä..

Mutta näitä ei toki päivittäin.

Ap

Vierailija
12/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla mahdollisilla tavoilla.. En ymmärrä mistä johtuu. Jopa ihmisten edessä. Pahiten kahdestaan. En pysty jättämään... Liikaa hyviä puolia. Muilla samaa?

No ei todellakaan ihmisten edessä, en nuole sen pyllyä.

Muuten kyllä ja oikeasti pidän siitä. Miehelle en kerro, keksisi jotain muuta ehkä.

Vierailija
13/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa seksiä juhlissa vessassa! On myös tehnyt melko möyryyttäviä asioita siellä ja käskee sen jälkeen minun pysyä hänen lähellään koko illan. Koskettelee aina kun mahdollista "salaa" muilta.. Sitten tosiaan käskyttää ihmisten nähden niin etten voi vastata kieltävästi! Joudun ottamaan häneltä suihin piikkimaton päällä. Nämä nyt lieviä vielä..

Mutta näitä ei toki päivittäin.

Ap

Piikkimaton päällä mioden nähden, tulisi jotain sanomista tuollaisesta edes vähän paremmissa piireissä.

Mies ei anna mun ottaa suihin jos on pienikin pelko että joku näkee exältä otin bussissa ja elokuvissa aina suuhun, en tiennyt että kaikki miehet ei suostu siihen.

Vierailija
14/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ihmisten edessä, en nuole sen pyllyä.

Muuten kyllä ja oikeasti pidän siitä. Miehelle en kerro, keksisi jotain muuta ehkä.

Näiden takia en jaksanut kertoa tarkemmin......

Ap

Vierailija
15/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se piikkimatto ihan kotona kahden. Kirjoitan ehkä huonosti...

Ap

Vierailija
16/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa myös joutunut ottamaan suihin, ulkomailla ei halua että käytän alusvaatteita... On aika pervo. Ja alussa nämä oli hauskoja.. Enää ei.

Hyviä puolia: on älykäs, muuten kiltti, humoristinen, liikunnallinen, iloinen, hauska, hellä.. Komea..

Ap

Vierailija
17/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on tosiaan parempi, että pidät miehen itselläsi.

Vierailija
18/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se piikkimatto ihan kotona kahden. Kirjoitan ehkä huonosti...

Ap

Olen vähän rajoittunut eli en ymmärrä kumpi siinä piikkimatolla on ja miksi

Vierailija
19/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä osaa kieltäytyä piikkimatosta? Vai maksako mies itse siinä päällä?

Kaikesta TYTTÖ kulta voi kieltäytyä. Sinä itse määräät missä haluat seksiä ja puetko alusvaatteita vai et.

Ja sano käskytyksestä esimerkki? Aina voi kieltäytyä

Vierailija
20/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on tosiaan parempi, että pidät miehen itselläsi.

Meinaatko ettei muut sitten joutuisi samaan? Olen aika onneton sanomaan ei, jos painostetaan.. Tuskin moni tähän suostuisi. Tarvisin luonnostaan kiltin tyypin joka ei käytä tuota puoltani hyväksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä