Mies nöyryyttää
Kaikilla mahdollisilla tavoilla.. En ymmärrä mistä johtuu. Jopa ihmisten edessä. Pahiten kahdestaan. En pysty jättämään... Liikaa hyviä puolia. Muilla samaa?
Kommentit (27)
Siis minä olen polvillani ja mies seisoo peilin edessä... Ja olen polvillani siinä matolla. En tiedä miksi se on hänestä niin kiihottavaa.. Kuten moni muukin outo asia.
Ap
No sattuuko sua polviin?
Kato sä teet ens kerralla sillain että mies on polvillaan ja sä seisot ja mies lipittää sua!
Tai sit yksinkertaisesti piikkimatto katoaa.....
Mitä tekee, jos kieltäydyt? Siis sanot ei ja pidät siitä kiinni? Vaatiiko vain, että teet niinkuin haluaa kunnes annat periksi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee, jos kieltäydyt? Siis sanot ei ja pidät siitä kiinni? Vaatiiko vain, että teet niinkuin haluaa kunnes annat periksi?
Joo vaatii ja saattaa puhua useamman päivän.. Ja sitten jotenkin suostun, kun eihän maailma siihen kaadu. Hän kyllä tekisi mitä vain haluaisin.. Hänellä ei ole mitään estoja.. Varmasti suostuisi tuohon piilkimattoon toisinkin päin. Haluaa myös että sidon ja tukistan häntä, mikä ei ole yhtään luontevaa.
Nöyryyttää mun mielestä juuri koskettelemalla julkisesti ja siis ns salaa ja väkisin. Vaikka tietää, että se ahdistaa.
Meillä ikäeroa 6 vuotta, eli ei mitenkään kamalasti. Toki hänellä ehti olla naisia aika paljon enemmän kuin minulla kokemuksia miehistä ennen kuin alettiin seurustella. Ollaan jo naimisissa yms..
Ap
Kynnysmatoksi jää, jos selkäranka puuttuu.
Nyt vaan ap sanot jos sua ei joku homma kiinnosta. Sehän saattaa luulla että tykkäät kun lopulta suostut
Vai onko tää kuuluisa n22 m37 esimerkki
Kuulostaisi vähän