Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nöyryyttää

Vierailija
11.05.2016 |

Kaikilla mahdollisilla tavoilla.. En ymmärrä mistä johtuu. Jopa ihmisten edessä. Pahiten kahdestaan. En pysty jättämään... Liikaa hyviä puolia. Muilla samaa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tää kuuluisa n22 m37 esimerkki

Kuulostaisi vähän

Vierailija
22/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olen polvillani ja mies seisoo peilin edessä... Ja olen polvillani siinä matolla. En tiedä miksi se on hänestä niin kiihottavaa.. Kuten moni muukin outo asia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sattuuko sua polviin?

Kato sä teet ens kerralla sillain että mies on polvillaan ja sä seisot ja mies lipittää sua!

Tai sit yksinkertaisesti piikkimatto katoaa.....

Vierailija
24/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee, jos kieltäydyt? Siis sanot ei ja pidät siitä kiinni? Vaatiiko vain, että teet niinkuin haluaa kunnes annat periksi?

Vierailija
25/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee, jos kieltäydyt? Siis sanot ei ja pidät siitä kiinni? Vaatiiko vain, että teet niinkuin haluaa kunnes annat periksi?

Joo vaatii ja saattaa puhua useamman päivän.. Ja sitten jotenkin suostun, kun eihän maailma siihen kaadu. Hän kyllä tekisi mitä vain haluaisin.. Hänellä ei ole mitään estoja.. Varmasti suostuisi tuohon piilkimattoon toisinkin päin. Haluaa myös että sidon ja tukistan häntä, mikä ei ole yhtään luontevaa.

Nöyryyttää mun mielestä juuri koskettelemalla julkisesti ja siis ns salaa ja väkisin. Vaikka tietää, että se ahdistaa.

Meillä ikäeroa 6 vuotta, eli ei mitenkään kamalasti. Toki hänellä ehti olla naisia aika paljon enemmän kuin minulla kokemuksia miehistä ennen kuin alettiin seurustella. Ollaan jo naimisissa yms..

Ap

Vierailija
26/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatoksi jää, jos selkäranka puuttuu.

Vierailija
27/27 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan ap sanot jos sua ei joku homma kiinnosta. Sehän saattaa luulla että tykkäät kun lopulta suostut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi