Jokainen lapsi on itsekäs hankinta
Vai oletko muka synnyttänyt lapsesi jotakin ylevämpää tarkoitusta varten?
Kommentit (10)
Sulle suosittelen hoitoa, mitä et ilmeisesti ole lapsena saanut tarpeittesi mukaan
Vierailija kirjoitti:
Sulle suosittelen hoitoa, mitä et ilmeisesti ole lapsena saanut tarpeittesi mukaan
Minkälaista hoitoa suosittelisit, kun totean, että lapset hankitaan itsekkäistä syistä? Niin olen omanikin hankkinut/ saanut, ei heitä olla kasvattamassa mihinkään suureen tehtävään kansakuntia pelastamaan tms.
ap
Mitään ylevämpää tarkoitusta ei ole olemassa. Edes sinulla ja elämälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli kertokaapa kuka teistä on hankkinut/ saanut lapsensa muusta kuin itsekkäästä syystä.
Lässyn lää. Jokainen ihmisen teko on itsekäs, mitä jos tottuisit siihen ja kasvaisit aikuiseksi. Niin se maailma vain pyörii. T. Vela jota ei haittaa se että muut hankkivat lapsia, kunhan pitävät niistä huolen
Totta. Ja aika pitkälle kaikki muukin ihmisen toiminta on pohjimmiltaan itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eli kertokaapa kuka teistä on hankkinut/ saanut lapsensa muusta kuin itsekkäästä syystä.
Itse en ole potenut ikinä vauvakuumetta. Luulen tehneeni lapset vain sukulaisten halujen mukaan. Eikä sekään riittänyt. Kysyvät milloin tulee lisää.
Kannattaa kertoa tämä ensisijaisesti esim somaleille. Niillä kun tuppaa niitä lapsia olemaan huomattavasti enemmän kuin suomalaisilla.
Totta.