Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pidät alapääsi siistinä

Vierailija
11.05.2016 |

Onko posliini vai karvallinen?
Kuinka usein ajelet karvat?

Ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen näin kesän lähestyessä. Itselläni tuottaa ongelmaa alapään siistinä pitäminen.
Jos vedän höylällä, tulee ikäviä näppyjä nivusiin ja sänki alkaa näkyä jo seuraavana päivänä. Nivusten ja hajakarvojen nyppimistä olen myös kokeillut, mutta se on niin pitkä prosessi ja näpyt ovat taas ongelma.
Olen miettinyt epilaattorin hankkimista. Sillä voisi ajella hajakarvat.. Onko kokemuksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroin tai vahaan itse, n 3 viikon välein. Ja pesu aina wc-käynnin jälkeen. Helppoa!

Vierailija
22/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle siisti on yhtä kuin puhdas ja se hoituu peseytymällä. Karvastoa lyhentelen saksilla silloin kun alkaa tuntua liian pitkältä. Mies haluaa minut karvaisena ja se sopii minulle mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän sukupuolitaudit kun en nussi ympäriinsä.

Vierailija
24/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkako pidän alapääni siistinä? Pesen sen useita kertoja päivässä (saunat, suihkut ja alapääpesut).

Vierailija
25/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän viinaa tuheroon ja tuikkaan tuleen. Nopea ja lähes kivuton tapa hävittää karvat ja vieraiden miesten bakteerit!

Vierailija
26/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan noin kolmen päivän välein. Kuukautisten aikana pidän yleensä "väliviikon", iho saa rauhoittua. Ihoni ärsyyntyy aika helposti ja sänki ja näpyt vaivana. Sokeroitavaksi tai vahattavaksi en kehtaa mennä, eikä olisi kyllä rahaakaan sellaiseen laittaa. Olen sheivannut melkein siitä asti kun on karvat kasvaneet :D

Kerran kokeilin olla sheivaamatta, ei haitannut miestä, mutta itsellä jotenkin "puhtaampi" olo ilman.

Vierailija
27/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pystyisi tekemään epilaattorilla itselleni mitään brassia :D joskus sitä epilaattoria bikinirajaan koitin ja sattui ihan liikaa ja tuli verta. Niinpä nyppiminen+ sheivaus. Jos olis rahaa, kävisin sokeroinnissa. Ehkä pitäisi kokeilla sitä kotona...

Vierailija
28/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höylään parin, kolmen päivän välein. Ihan hyvänä pysyy iho, kunha höylä on tarpeeksi terävä. On posliini, ollut jo 15 vuotta. Jopa raskauksien loppumetreillä olen jaksanut pitää huolta, ettei viidakkoa synny :D

Ei minulle mitään viidakkoa ole syntynyt, vaikken höyläilekään. Kummulla kasvaa pari kiharaa, kuin käkkhärämäntyjä tunthurilla.

Vierailija
29/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesaisen päivittäin. Posliini olen ollut vain kahdesti elämässä, kun gynekologisten leikkausten yhteydessä on karvat ajeltu pois.

N51

Vierailija
30/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetillä. Herkän ihon veet ja ei tule mitään ongelmia. 3 minuuttia ja karvat saa kuoria/huuhtoa pois ja silkkisen sileä tovin taas. Vuosia tehnyt näin. Muotoilukin helppoa jos tahtoo, yleensä otan tosin kaikki pois.

Vierailija
31/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri kiinnitä huomiota kun ei ole miestä. Kerran viikkoon saatan sheivata ja saksia, onhan se mukavampi sitten runkata.

Vierailija
32/32 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksilla.

Saippualla ja vedellä.