Meillä ei kiekko näy. Ja näkisittepä ton miehen.
Tämä taloni on tosiaan metsässä. Eli sähkötolppa jossa pääkatkaisin on tuolla tuolla muualla ei talossa. Nyppäsin sen käydessäni koiraa ulkoiluttamassa pois päältä. Eikä toi mies tiedä sitä. Se etsii sulakkeita ympäri taloa. Illalla sähköt palaa yllättäen. Että on kivaa yksinään. Meillä ei lätkää katsota.
Kommentit (30)
Hei, Jokke! Tuu baariin, täällä näkyy matsi, kalja on kylmää, naiset nättejä! :)
Eli kaikkea mitä kotona ei saa!
Porvoossa noin. Kusipää akka sietäisi turpiinsa, jos tuo olisi tosi juttu.
Noo, onneksi ei oo mikään kovin ihmeellinen matsi varmaan tulossa mutta ohan toi ihan persuksista.
Pääset pian eroon tuollaisesta miehestä. Ole huoletta. Kunhan mies saa tietoonsa nuo temput.
mitä kaikkea muuta kiellät mieheltäsi? Olet sä vaan aikamoinen ressukka.
Mä en ainakaa jaksais kuunnella sitä kitinää, jos meidän telkkari ei nyt toimis...
Iha hyvä mulla on nettiä yksinäni selata ja toinen katsoo enemmän tai vähemmän kiltisti lätkää..
Saatan jopa saada illalla jos Suomi voittaa ja mies on iloinen :D
Käy vielä omaan nilkkaasi. Mikä siinä miehesi lätkän katsomisessa riepoo? Hirveä melskekö käy? Vai jäätkö joka kerta mopen osalle ja miehesi päättää mitä teillä katsotaan?
Vai onko teillä niin pieni torppa, että on istuttava sylikkäin?
Keskustelua, hyvää ja avointa vuorovaikutusta suosittelen 😃
Meilläkin mies katsoo lätkää ja minä myös ajoittain. Touhuan omia juttuja. Äsken korjasin työhousuja. Eri huoneeseenkin pääsee :)
Sekö on sitten hyvä, kun mies on vittuuntunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulaaks sulla pakastin kun katkaiset virran pääkatkaisijasta?
Siis ei muuten edes käynyt mielessä. Voihan hitto. Kiitos. Innostuin ideastani liikaa. Taas osuu omaan nilkkaan. Pakko pistää sähköt päälle.ap
Ei se muutamassa tunnissa sula, jos ei sitä auo. Helposti 2-3 tuntia voi olla sähköt pois eikä mikään ongelma.
Näin on. Vuokrataan toisinaan mökkiä jossa sähköt laitetaan lähes kilsan päästä. Ja sit mökissä on vielä oma katkaisin. En silti jättäisi kisoja katsomatta.