Ihastus näki minut sitten kunnolla lihoneena. Apua!
Eli ihastus josta en taida tosiaan olla päässyt yli näki minut tänään kunnolla tuhdissa kunnossa. Painonpudotus on vielä kesken, mielessä on käynyt että ehkä jonakin päivänä törmäämme ja minä olen silloin hoikempi. Ajattelin että silloin voisin mennä jututtamaankin. Mutta samassa paikassa kun liikutaankin niin PAM ja siinähän hän oli.
Juttu meni niin että hän huomasi minut, tuli istumaan ei ihan viereiseen pöytään mutta sellaiseen lähellä olevaan, josta minut näki ja katsoi sieltä minua. Harkitsin hetken josko olisin lähtiessä mennyt juttelemaan, mutta tajusin että enhän minä voi. Nousin nopsaan pöydästä ja poistuin lähimmästä ovesta. Katse tuntui selässä. Argh..
Että pitääkin olla tällainen valas! Mutta toisaalta olisin kai voinut mennä puhumaan, kyllähän hän jo kokoni huomasi?
Karseinta on että huomenna voi tulla sama tilanne, mennäkö juttelemaan sitten vaiko ei?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä. Mun mielestä sulle annettiin tänään ainutlaatuinen tilaisuus kun törmäsitte, mutta et itse sitä käyttänyt.
niin.. Ajattelin vain että ahdistuuko jos menen hänen pöytään juttelemaan. Jos ajattelee että yritän jotakin. Minusta olisi ollut kiva vain vaihtaa kuulumiset ilman muita taka-ajatuksia, en tähtää mihinkään muuhun nyt. Ap.
Mulla on sama juttu. Olen ehdollistanut asian niin, että voin tavata, siis myös seksin merkeissä, ihastukseni vasta sitten, kun olen laihtunut.
Meillä oli pitkä, kiihkeä tapailusuhde vuosia sitten, mutta mies muutti pysyvästi töihin ulkomaille ja käy Suomessa vain muutaman kerran vuodessa.
Lopetin sitten yhteydenottoihin vastaamisen, kun masennuin tilanteeseen ja lihoin n25 kg.
Kupla puhkeaisi kyllä totaalisesti, jos se näkisi mut tässä kunnossa. En edes jaksaisi kavuta sen päälle, ainakaan ilman, että sille tulisi jäsenvaurioita.
Miksi olet lihonut niin paljon ja ilmeisesti lyhyessä ajassa?
Ei miehet mitään 5kg muutoksia edes huomaa...
No siis ap paljon painoit silloin ku tämä kundi näki sut viimeks? Ja paljon painat nyt?
Tyhmä. Jos ne kilot olisi sitä häirinneet, se olisi teeskennellyt ettei huomannut sua tai poistunut paikalta. Tietysti menet juttelemaan!
Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, että olisi kohteliasta jos et menisi juttelemaan. Voit tietenkin mennä, jos ehdottomasti haluat, mutta ihastuksellesi se on kuitenkin luultavasti melko kiusallinen tilanne. Miehille ulkonäkö on tärkeämpää kuin naisille, ja jos itsekin pidät itseäsi valaana, niin voit vain kuvitella millaisena sotanorsuna ihastuksesi sinua pitää. Laihduta ensin ja juttele vasta sitten, jooko?
Siis ap, kun täytät 15, niin tällaiset ongelmat pikkuhiljaa alkavat helpottaa.
Tää on ihana! :D En tiedä onko provo vai ei, mut ihana! :D
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä. Jos ne kilot olisi sitä häirinneet, se olisi teeskennellyt ettei huomannut sua tai poistunut paikalta. Tietysti menet juttelemaan!
Mun mielestä olisi ollut miehen asia mennä ap:n luo vaihtamaan kuulumisia jos häntä kiinnosti eikä mennä toljottamaan johonkin viereiseen pöytään.Menisi maku tollaseen vellihousuun!
Noin 68kg painoin kun näimme viimeksi ja nyt painan 75kg. Olen pudottanut 85 kilosta 75 kiloon, painoin välissä enemmän raskauden takia.
Vaikka olen pudottanut painoa raskauden jälkeen niin että olen vain jonkun 7kg painavempi kuin sillon kun nähtiin, niin olen rotevampi. Esimerkiksi hartiat ja nivelet on kasvaneet, samoin kengänkoko. Eli olen nyt tämän painoisena paljon isompi kuin sillon kun tapailimme. Mies tietää raskaudesta. Lapsi on nyt vuoden, pitäisi toki olla kiloja jo saanut enemmän pois. Ap.
Olisinkin 15, vaan kun olen 28v. Ja mies vielä paljon enemmän.. Ap.
Ja ei hän olisi tainnut ehtiä tulla kuulumisia vaihtamaan , lähdin sen verran nopeasti. Ap.
Eli olet vain 7 kg lihavampi. Ei paha. Jos olisit 30 kg painavampi kuin mitä hän on sinut nähnyt, silloin ymmärtäisin paniikkisi.
Miksi ihastuksesi ei tullut samaan pöytään tai edes kulkenut ohi ja tervehtinyt?
Tiedän tunteen. Mä olen oikeesti juossut nurkan taakse piiloon jotain ihastusta.
Tää päättyi nyt sitten niin, että emme törmänneetkään enää tänään.
Tulevaisuudessa olen menossa samaan paikkaan vielä ja saatamme hyvin törmätä. Siihen mennessä tällä menolla paino on tippunut jo hyvin ja uskallan mennä juttelemaan. Tosin silloin taitaa tulla tilanne että meidän on pakko jutella käytännön asioita. Joten siihen ei oikeastaan silloin edes minun rohkeuttani tarvita.
Huomisesta alkaen liikun kyllä myös parisen viikkoa samassa paikassa kun hän, mutta ihan "eri osastolla" ja aivan eri puolella taloa, joten tuskin törmätään. Kun on vielä kiloja ja en voi oikein tänä aikana käyttää meikkiäkään, niin toivon että ei törmätä.
Mitään sen kummempaa en enää odota, mutta olisi kiva jutella - sitten joskus :) Syksyyn taitaa mennä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet vain 7 kg lihavampi. Ei paha. Jos olisit 30 kg painavampi kuin mitä hän on sinut nähnyt, silloin ymmärtäisin paniikkisi.
Mulla kävi näin, olin 32 kg lihavampi. Tiesin etukäteen, että tulen näkemään hänet, ja stressasin ihan hillittömästi. Kuinkas sitten kävikään: molemminpuolinen flirttailu jatkui ihan samalla tavalla kuin ennen lihomista :)
Ei kannata mennä. Mun mielestä sulle annettiin tänään ainutlaatuinen tilaisuus kun törmäsitte, mutta et itse sitä käyttänyt.