Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin seksissä, kun jatkoin vaikka toinen pyysi lopettamaan?

Vierailija
11.05.2016 |

Olen siis 33v nainen ja parisuhteessa 34v miehen kanssa. Seksi on aina ollut hyvää ja sitä on ollut paljon. Eilen mies kuitenkin pyysi lopettamaan kesken suihinoton. Kysyin, osuinko vahingossa hampailla, en kuulemma. Hyväilin miestä vielä ja ratsastin sitten. Mies pyysi edelleen lopettamaan, mutta en yksinkertaisesti VOINUT enää kun tuntui niin hyvältä. Suuttui sitten, lähti aamuyöstä töihin eikä ole vieläkään palannut... Teinkö ihan kamalan väärin? Seksi ollut kuitenkin aina hyvää...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittikö mies muuten fyysisesti estää sinua?

Vierailija
42/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman outo tarina, jos äijä ei mitään tehnyt siinä kohdassa, kun AP siirtyi suihinotosta miehen päälle. Vai oliko mies sidottu sohvaan tms.?

Kuulisin mielelläni alapeukuttajien kommentit. Koska tuollainen ei onnistu ihan noin vain. Ja jos mies olisi tosissaan halunnut naisen lopettavan, niin homma olisi onnistunut tuossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti kovalla munallaan tökkiä minua pois, mutta muna osui joka kerta juuri reikäni kohdalle ja en halunnut mennä minnekään. Huohotin ja painoin pyllyäni kovaa vasten ja mies näytti jo melkein itkevän. Sitten sain orgasmin ja vetäydyin omalle puolelleni. Mies käänsi selkänsä minulle ja ei puhunut enää mitään.

Vierailija
44/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ei vielä yhtään "miestä ei voi raiskata"-kommenttia.

Koska miehenkin VOI raiskata.

Silti niitäkin urpoja löytyy melkein aina tämmöisistä keskusteluista.

Vierailija
45/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea edes tekstiä, otsikko riittää. Teit väärin.

Vierailija
46/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulis että miehellä lerpahtaa jos ei oikeesti halua ja ahistuu asiasta? 

Erektio ei ole yhtäkuin "kyllä". Miehillä usein seisoo tahtomattaankin ja tilanteissa, joissa ei ole mitään kiihottavaa. Oma mieskin on sanonut, että vaikka makaisimme lusikassa ja hänellä alkaisi seisoa, se ei aina tarkoita että hän haluaisi nyt seksiä.

Miehesi valehtelee ja yrittää olla kohtelias :)

olet väärässä

Vierailija
47/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritti kovalla munallaan tökkiä minua pois, mutta muna osui joka kerta juuri reikäni kohdalle ja en halunnut mennä minnekään. Huohotin ja painoin pyllyäni kovaa vasten ja mies näytti jo melkein itkevän. Sitten sain orgasmin ja vetäydyin omalle puolelleni. Mies käänsi selkänsä minulle ja ei puhunut enää mitään.

"Näytti jo melkein itkevän"... miten oikeasti jatkoit vielä tuossakin tilanteessa vielä kun ei kerran ei riittänyt...?

Vierailija
48/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset edes kyselevät, että yrittikö mies fyysisesti estellä? Kyllä pelkkä kielto (tässä jopa useaan kertaan) pitäisi riittää. Tällä tavoin juuri syyllistetään helposti raiskauksen uhria tyyliin "et estellyt riittävästi, oma vika".

Mielestäni aloituksesta ei tullut sellaista kuvaa, etteikö ap olisi ymmärtänyt sitä, että mies sanoi "ei" ja halusi lopettaa.

Vierailija
49/50 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näytti jo melkein itkevän"... miten oikeasti jatkoit vielä tuossakin tilanteessa vielä kun ei kerran ei riittänyt...?

ootko sokea, toi ei oo ap :D

Vierailija
50/50 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitenp puolustelet tätä?