Miten olen vieläkin sinkku?
Olen 24v, tumma, laiha ja kaunis (en pelkästään itse tätä mieltä). Eronnut melkein 2v sitten ja mitään ei ole ollut sen jälkeen. Muutama on sanonut että ehkä olen liian kaunis lähestyttäväksi, olen itse todella ujo tekemään mitään aloitteita siksi että pelkään etten kelpaakkaan.
Epävarmuus jäi edellisestä suhteesta kun mua petettiin. Olenko tuomittu olemaan yksin :(
Kommentit (33)
Mulla ollut aina vähän sama juttu. Olin nuorena monen mukaan hyvin kaunis ja sain kommentteja ulkonäöstäni jopa ihan vierailta ihmisiltä. Silti minun oli hyvin vaikea löytää miesseuraa. Käsittääkseni minua pidettiin hyvin ylimielisenä koska olin hyvän näköinen ja laitettu, mutta ujo ja vetäytyvä. Eleet tulkittiin ylpeydeksi, eikä niitä ymmärretty ujoudeksi. Minä kun en edes ole semmoinen "söpön ujo" vaan vihaisen ja tosikon näköinen ujo.
Ja olenhan minä aika tosikko luonnekin, ja introvertti. Kokemukseni mukaan avoimen sosiaaliset on miesten keskuudessa suosittuja jos ei ihan tosi susirumia ole, kun taas introvertimmät on usein epäsuosittuja vaikka olisivat aika kauniitakin. Näin ainakin "pinnallisissa" tapaamispaikoissa kuten yöelämä tai deitit, esim. opiskelijaelämässä voi kyllä introverttikin löytää parinsa.
Itse olenkin elämässäni vain 3 kertaa sitten seurustellut, ja mistään niistä ei tullut pitkää juttua. Eka oli vähän pila, otin kenet vaan kun tuntui etten saa muuten ketään. Miesystävä oli isäni ikäinen ja ulkomaalainen. Toisen tapasin opiskeluaikana, ja hän oli ihan ok muuten paitsi että alkoholia kului ihan liikaa ja kännissä petti. Kolmannen tapasin sitten vasta 32-vuotiaana, mutta tämä oli myös alkoholisti ja mt-ongelmainen joten suhde loppui parin vuoden päästä. Sen jälkeen ei iolekaan enää mitään suhteita ollut, ja nyt ikää 41.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut aina vähän sama juttu. Olin nuorena monen mukaan hyvin kaunis ja sain kommentteja ulkonäöstäni jopa ihan vierailta ihmisiltä. Silti minun oli hyvin vaikea löytää miesseuraa. Käsittääkseni minua pidettiin hyvin ylimielisenä koska olin hyvän näköinen ja laitettu, mutta ujo ja vetäytyvä. Eleet tulkittiin ylpeydeksi, eikä niitä ymmärretty ujoudeksi. Minä kun en edes ole semmoinen "söpön ujo" vaan vihaisen ja tosikon näköinen ujo.
Ja olenhan minä aika tosikko luonnekin, ja introvertti. Kokemukseni mukaan avoimen sosiaaliset on miesten keskuudessa suosittuja jos ei ihan tosi susirumia ole, kun taas introvertimmät on usein epäsuosittuja vaikka olisivat aika kauniitakin. Näin ainakin "pinnallisissa" tapaamispaikoissa kuten yöelämä tai deitit, esim. opiskelijaelämässä voi kyllä introverttikin löytää parinsa.
Itse olenkin elämässäni vain 3 kertaa sitten seurustellut, ja mistään niistä ei tullut pitkää juttua. Eka oli vähän pila, otin kenet vaan kun tuntui etten saa muuten ketään. Miesystävä oli isäni ikäinen ja ulkomaalainen. Toisen tapasin opiskeluaikana, ja hän oli ihan ok muuten paitsi että alkoholia kului ihan liikaa ja kännissä petti. Kolmannen tapasin sitten vasta 32-vuotiaana, mutta tämä oli myös alkoholisti ja mt-ongelmainen joten suhde loppui parin vuoden päästä. Sen jälkeen ei iolekaan enää mitään suhteita ollut, ja nyt ikää 41.
Tässä kiteytyi kyllä omat tuntemukset. Tuntuu että ihmiset ei nää mun ulkokuoren taakse millainen ihminen oikeasti olen kun katsotaan vaan pintaa. :( tää tekee mut todella surulliseksi kun kaverit seurustelee ja kihlautuu ja mulla ei ole kertakaikkiaan ketään ja ihmiset ihmettelevät sitä vielä ääneen.. :(
Jos ei miehet kelpaa tai edes kiinnosta, niin eihän sille mitään voi....
Sen takia ettei työttömät miehet kelpaa teille. Ongelma pahenee vaan entisestään, kun tekniikka kehittyy ja robotit sekä automaatio syrjäyttää nykyisiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse ole kelpaamisesta tai kiinnostamisesta. Jos haluaa pitää jonkunlaista rimaa niin onko se väärin?
Vierailija kirjoitti:
No täällä 25-vuotias sosiaalinen, normaalipainoinen ja fiksu nainen, jolla ei ole käynyt flaksi oikeastaan ikinä.
"normaalipainoinen" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kyse ole kelpaamisesta tai kiinnostamisesta. Jos haluaa pitää jonkunlaista rimaa niin onko se väärin?
No sit ei kato voi kun syyttää itteensä. Se rima kun on selkeesti liian korkeella. Mee kadunkulmaan jakaan persettä ni ei varmasti oo puutetta miehistä.
Tjaa,a Syitä on varmaan yhtä monta kuin miksi olisit päätynyt jonkun kanssa yksiin. Mutta hieman saattaisit parantaa mahdollisuuksia "päästä" parisuhteeseen, jos myös itse olisit aloitteellisempi... Olen itsekin sinkku ja luulen, että suurimpia syitä miksi olen sinkku on se, että olen aina ollut hyvin itsenäinen. Kysymys kuuluukin, miksi oikeastaan pitäsi tavoitella, tai haaveilla jostain sellaisesta kuin parisuhde(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Ei saa olla mitään rimaa. Jos ei kelpaa niin sitten on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. mulle ei kelvannut ne jotka "sain", koska haaveenani oli lapsiperhe, ja jos mies on illat kavereiden kanssa baareissa juokseva tyyppi, joka haluaa aina vaan viettää poikamieselämää, niin päädyin siihen että perhehaaveisiin nähden mies on väärä. No, perhe jäi kyllä sitten hankkimatta kun ei vaan ketään löytynyt, mutta parempi se näinkin kuin jonkun juopon bipolaarihäiriöisen kanssa yhdessä vain yksinäisyyden pelosta.
- 2
Jumala haluaa että opettelet elämään yksin. Kun aika on kypsä Hän kyllä järjestää sinulle jonkun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa,a Syitä on varmaan yhtä monta kuin miksi olisit päätynyt jonkun kanssa yksiin. Mutta hieman saattaisit parantaa mahdollisuuksia "päästä" parisuhteeseen, jos myös itse olisit aloitteellisempi... Olen itsekin sinkku ja luulen, että suurimpia syitä miksi olen sinkku on se, että olen aina ollut hyvin itsenäinen. Kysymys kuuluukin, miksi oikeastaan pitäsi tavoitella, tai haaveilla jostain sellaisesta kuin parisuhde(?)
"hyvin itsenäinen" :DDD Kyllä te naiset menette itsepetoksessa pitkälle. Mites olis jos vaikka myöntäisit, että sinulla on hyvin vaikea luonne.
Sen takiahan seksikaupoista löytyy helpotusta miehille ja naisille.miehille puhallettava Barbara ja naisille puhallettava jorma
Vierailija kirjoitti:
Haaveiluahan tää ei sinänsä ole tähän asti ollut. Tuntuu vaan että ulkopuolelta painostetaan niin paljon ja perhe ja läheiset pitää enemmän outona sitä että olen sinkku, kuin sitä että vaihtaisin kumppaneita kuin sukkia.
Ap
Ehkä itse vastasit omaan kysymykseesi, ujo ja epävarmuus? Jos yrittäisit rohkaistua ja lähestyä itse miehiä. Teet vaikka nettiprofiilin ja laitat mielestäsi kiinnnostaville miehille viestiä. Jos on oikeasti näin, että olet niin kaunis että miehet eivät uskalla lähestyä sua, niin tuskinpa tilannetta pystyt muuttamaan muuta kuin sillä, että itse lähestyt miehiä.
Ottasin vaikka heti jonkun naisen, mutta en kelpaa kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä itse vastasit omaan kysymykseesi, ujo ja epävarmuus? Jos yrittäisit rohkaistua ja lähestyä itse miehiä. Teet vaikka nettiprofiilin ja laitat mielestäsi kiinnnostaville miehille viestiä. Jos on oikeasti näin, että olet niin kaunis että miehet eivät uskalla lähestyä sua, niin tuskinpa tilannetta pystyt muuttamaan muuta kuin sillä, että itse lähestyt miehiä.
Itse en pidä itseäni mitenkään merkittävän kauniina, että se olisi syy miksi miehet ei minua lähesty. Moni on minulle vaan sanonut että ehkä se on yksi syy siihen.
Olen todella ujo ja epävarmuus tulee sen takia kun en uskalla sanoa mitään, koska pelkään että teen itsestäni tyhmän. :(
Ap
Sopiva ei vain vielä ole osunut kohdalle.
Mitä jos se johtuu itserakkaudestasi? että rakastat ittees enemmän kuin poikaystävääs.
Kuitenkin kaikilla on erilainen maku ihmisest.. Joittenki silmis et oo niin kaunis ku toisten.
No täällä 25-vuotias sosiaalinen, normaalipainoinen ja fiksu nainen, jolla ei ole käynyt flaksi oikeastaan ikinä.