Huvittavin/oudoin lahja jonka olette saaneet?
Insprioiduin moukkavieraskeskustelusta :D
Itse olin muistaakseni 17v ja veljeni tuolloin 14v. Isäni pitkäaikainen ystävä, jonka olimme tavanneet sitä ennen viimeeksi joskus pieninä lapsina, tuli meille kylään. Hän toi meille molemmille "tuliaisiksi" korut. Eihän siinä muuten mitään, veljeni sai kultaketjun ja riipuksen, mutta minä! Minä sain hopeisen HELLO KITTY-KORUN! :D Olin kuitenkin jo lukiolainen...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ex antoi synttärilahjaksi naisten hömppäromaanin (siis harlekiini-tyyppisen, mutta kovakantisen). En koskaan suhteemme aikana osoittanut, että lukisin sellaisia, joten se olisi osoitus siitä, ettei hän tuntenut minua ihmisenä.
Oli varmaan ostanut sen divarista eurolla! :D
🇺🇦🇮🇱
Nro 18, anoppisi oli toki kaukaa viisas. Hänellä itsellään oli ehkä alkanut ilmetä virtsankarkailua. Sen estämiseksi neuvotaan supistelemaan alapään lihaksia. Hänelle oli joku ehkä neuvonut, että nuo kuulat auttavat. Ajatteli sinun ja myös miehesi parasta!
Vierailija kirjoitti:
ex-mies toi mulle ekoilla treffeillä kukkia ja aika ison dildon. "saat totutella" sillä nyt oli muutenkin outo huumorintaju.
Miten sä reagoit tähän? Oliko sillä oikeasti iso, vai yrittikö vaan huijata sua sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi antoi aina niitä lehtien ilmaislahjoja jouluna. Ilmoitimme, että ei tarvitse tuoda mitään.
Hups! Osui ja upposi! Olen antanut ainakin Mariskoolin lahjaksi, kun sellainen lehtitilauksen kylkiäisenä tuli, enkä itse niistä välitä. Mahtoikohan lahjansaaja kovastikin loukkaantua; keräilee noita skooleja kyllä itse...
No minä en tätä lahjaa saanut vaan 1-v lapsemme. Anoppi antoi hänelle joululahjaksi jääkaappimagneetin. Esitti taloa. Jääkaappimmekin on integroitu, eli ei voi edes laittaa kiinni minnekään.
Anoppi antoi lahjaksi varmaan 20vuotta vanhan kirjan, vauva ja taapero ikä. Lapsemme oli tuolloin 7-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi antoi lahjaksi varmaan 20vuotta vanhan kirjan, vauva ja taapero ikä. Lapsemme oli tuolloin 7-vuotias.
Se ilmiselvästi yritti herätellä vauvakuumetta ja vihjata, että nyt kelpais toinen lapsenlapsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ex-mies toi mulle ekoilla treffeillä kukkia ja aika ison dildon. "saat totutella" sillä nyt oli muutenkin outo huumorintaju.
Miten sä reagoit tähän? Oliko sillä oikeasti iso, vai yrittikö vaan huijata sua sänkyyn?
Oli sillä isoin mitä olen nähnyt. Esitteli sitä sitten muillekkin naisille. Joskus vieläkin haaveilen siitä.
Äitini on ollut siinä uskossa, että 13-14-vuotias on jouluna sitä enemmän innoissaan mitä enemmän paketteja avattavaksi. Olen siis kaivellut paketista mm. pyyhekumin ja tamponipaketin. Jälkimmäinen nolotti.
Mieheni veli kysyi vuosia sitten, että mitä haluan syntymäpäivälahjaksi.
Vastasin leikilläni että sellainen punainen Ferrari kelpaisi.
Kun veli tuli kahville myöhemmin syntymäpäivänäni, hän kaivoi taskustaan pienen paketin.
Kääreistä löytyi pieni punainen leluferrari:)
Se on vieläkin tallessa, tosin poikani leikeissä.
Tuo Hello Kitty - koru lahjaksi oli jotenkin herttaista :D . Itse olisin tykännyt sellaisesta varmaan vielä parikymppisenäkin.
Oudoimmat lahjat minulle tulivat exältä. Mm. 30cm korkea paljastissinen animetyttö-figuuri, jollainen maksaa varmaan satasen pari. Ihan hauska mielestäni, mutta taisi olla suunnattu ennemminkin nörttipojille kuin vajaa kolmikymppiselle naiselle.
Samainen mies osti mulle myös mekon joka oli ihan nätti mutta _lasten kokoa_ (tyyliin 8-10 vuotiaalle) ja mietin että veetuilikohan mies pienestä koostani.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kirjoittanut jo johonkin toiseenkin ketjuun joskus. Sain käytetyn äitiysmekon kevätjuhlapäivänä yhden lapsen äidiltä. Olen lastentarhanopettaja. Enkä todellakaan ollut tuolloin raskaana.
Muistan tämän. 😀😀😀
Eksä toi jostakin reissulta tuliaislahjaksi kuivatun kalan. Tuli keskellä yötä kotiin, ja olin niin väsynyt ja tokkurassa etten muista mistä se fisu oli peräisin, mutta ei ollut kyllä ihan sellainen perinteinen tuliainen. Koira söi siitä puolet, toinen puolikas on vieläkin tuolla hyllyllä
Kaksi purkkia tonnikalaa.
Anopin mies halusi yllättää, ja osti kaksin kappalein jokaiselle jotain mistä pitävät.
Mies sai tupakkaa 2 askia, anoppi suklaalevyjä 2kpl ja minä nuo tonnikalapurkit.
Mutta lahjat tuli ihanalta ihmiseltä täydestä sydämestä.
Mutta tulihan siinä hymy, syödessä niitä :D
Valmistuin maisteriksi ja olin pyytänyt myös vanhempani käymään. Isällä oli ollut samalla viikolla läksiäiset eläkkeelle pääsyn vuoksi. Äitini toi onnittelukukkina samat kukat, jotka isäni oli saanut läksiäiskukkina.
Eihän siinä mitä, mutta kukat oli uudelleenpaketoitu jeesusteipillä siihen samaiseen sellofaaniin, jossa ne oli saatukin. Kostukkeena oli Serlan vessapaperista tehty mytty muovipussissa. Isän läksiäiset olivat olleet alkuviikosta ja valmistujaiseni loppuviikosta, joten kukat eivät olleet ihan tuoreimmillaan.
Kieltämättä oli vähän hupaisa olo, kun äiti halusi vielä esitellä minulle ja kavereilleni kuvia isän läksiäisistä ja se samainen amarylliskimppu näkyi kuvissa, tosin freesimpänä kuin minulle tuotuna.
Olin ensimmäistä vuotta opiskelemassa ja sain vuokraemännältä ja -isännältä syntymäpäivälahjaksi (20 v!) samantapaisen kirjan kuin nro 11. Kirjassa annettiin hyvin puhdashenkisiä ohjeita seurusteluun oikeassa helluntailaisuuden hengessä.