Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin/oudoin lahja jonka olette saaneet?

Vierailija
11.05.2016 |

Insprioiduin moukkavieraskeskustelusta :D

Itse olin muistaakseni 17v ja veljeni tuolloin 14v. Isäni pitkäaikainen ystävä, jonka olimme tavanneet sitä ennen viimeeksi joskus pieninä lapsina, tuli meille kylään. Hän toi meille molemmille "tuliaisiksi" korut. Eihän siinä muuten mitään, veljeni sai kultaketjun ja riipuksen, mutta minä! Minä sain hopeisen HELLO KITTY-KORUN! :D Olin kuitenkin jo lukiolainen...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein hello kitty-korun. Kauheaa.

Vierailija
2/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta häälahjaksi hänen käytetyt lakanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Hello Kitty-rintaliivejäkin, joten ei kai se koru 14-v:lle niin outoa ole.

Vierailija
4/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex antoi synttärilahjaksi naisten hömppäromaanin (siis harlekiini-tyyppisen, mutta kovakantisen). En koskaan suhteemme aikana osoittanut, että lukisin sellaisia, joten se olisi osoitus siitä, ettei hän tuntenut minua ihmisenä.

Vierailija
5/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kirjoittanut jo johonkin toiseenkin ketjuun joskus. Sain käytetyn äitiysmekon kevätjuhlapäivänä yhden lapsen äidiltä. Olen lastentarhanopettaja. Enkä todellakaan ollut tuolloin raskaana.

Vierailija
6/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä "Hei, miten voin auttaa".

Asiakas " Pitäisi ostaa teinitytölle joku koru, kerro sinä mistä ne saattaisi tykätä?"

Myyjä "No tälläiset Hello Kitty-korut on olleet teinien suosiossa".

Asiakas "No laitetaan sitten sellainen".

Eli kumpikaan ei ole kysellyt tai ollut perillä sinusta , maustasi, iästäsi , eikä siitäkään mistä teinit oikeasti pitävät.

Näin yksinkertaista se on. Mutta uniikki lumihiutale on nyt niin hämillään ja loukkaantunut. Jaxuhalit.

Käytkö terapiassa asian tiimoilta?

Vierailija
7/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kirjoittanut jo johonkin toiseenkin ketjuun joskus. Sain käytetyn äitiysmekon kevätjuhlapäivänä yhden lapsen äidiltä. Olen lastentarhanopettaja. Enkä todellakaan ollut tuolloin raskaana.

Paljonko oli ylipainoa?

Vierailija
8/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isän kaveri toi lahjat teille, ihan kamalan traumatisoivaa. Vaikka ei ollut nähnyt teitä vuosiin , eikä varmaan oikein muistanut edes sitä minkä ikäisiä olette. Onko elämäsi koskaan palannut raiteilleen tuon katastrofin jälkeen?

Vierailija
9/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi antoi aina niitä lehtien ilmaislahjoja jouluna. Ilmoitimme, että ei tarvitse tuoda mitään.

Vierailija
10/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut isältäni _kopion_ siitä kultahipusta minkä oli ostanut itselleen :D eli siis maalatun möhkäleen.

Kerran toi mieheni kaveri afganistanista mulle kaulakorun, mikä olis ollut muuten ihan jees, mutta se laitteli kännipäissään rakkausviestejäkin niin tuntui vähän omituiselta.

Vierailija
11/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 11 vuotiaana äidiltä joululahjaksi  "sinä ja seksi" kirjan, jossa käsiteltiin seksiä ja seksuaalisuutta.. Uskovaisen ihmisen näkökulmasta... (esim. kysymys. oletko jo harrastanut seksiä vastaus: jos olet, ei se mitään, jumala antaa sen sinulle anteeksi)

Edes kuukautiset eivät olleet alkaneen, ensisuudelmankin sain vuosia myöhemmin.

Tuo oli sellainen lahja joka oli NIIIN NOLO!! Varsinkin kun tempaisin sen paketista koko suvun katsellessa ja seuratessa, menin niin hämilleni ja noloksi etten enää loppu illan tiennyt miten päin olisin ollut.

No, se olikin sitten se ainoa seksuaalikasvatus mitä sain. Asiasta ei puhuttu, enkä saanut edes opastusta kuukautisista.. onneksi sentään koulussa näitä asioita käytiin läpi.. olisin varmaan luullut että kuolen jos kuukautiset olisivat vain alkaneet.. =D =D

Mutta tuota lahjaa en unohda koskaan, vaikka se nykyään jo naurattaa

Vierailija
12/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pitää oikeasti olla hiekkaa pillussa että jaksaa takertua tuollaiseen? :DD Otsikko oli "Huvittavin/oudoin lahja", niin kyllähän tuo Hello Kitty-koru on hieman huvittava teini-ikäiselle. Aloituksesta ei todellakaan saa sellaista kuvaa, että aloittajan elämä olisi mennyt raiteiltaan moisen takia.

Vierailija
13/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi antoi aina niitä lehtien ilmaislahjoja jouluna. Ilmoitimme, että ei tarvitse tuoda mitään.

Mun anoppi on samanlainen. Joskus kylkiaislahjalla on ollut käyttöäkin (mm. paistomittarilla), mutta usein ne on todella huonolaatuisia esim. yksi mp3-radio hajosi parissa päivässä.

Vierailija
14/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä syy olla ostamatta tai tarjoamasta yhdellekään naiselle yhtään mitään.

Vierailija
15/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin ilmaislehtiä... Niitä, mitä nyt jaellaan esim. kaupoissa.

Vierailija
16/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies toi mulle ekoilla treffeillä kukkia ja aika ison dildon. "saat totutella" sillä nyt oli muutenkin outo huumorintaju.

Vierailija
17/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottiin veljen kanssa molemmat robotteja yms. joululahjaksi. Veli sai 50cm korkean robotin, joka ymmärsi puhetta ja oli muutenkin silloin todella siisti :D

Minä sain... villalankoja ja neulomispuikot.

Että mie olin pettynyt. Vituttaa vieläkin näin 10v myöhemmin. Äidin mielestä robotit eivät ole "tyttöjen juttuja".

N18

Vierailija
18/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat anopilta. Ei mitenkään avoin tai rempseä tapaus, vaan nuiva, uskonnollinen ja tuomitseva, jonka yleinen asenne oli, etten ole riittävän hyvä miehelleni. Alleista ja jenkkakahvoista hän on moittinut minua aiemmin ihan ääneenkin, että olisko mies tällä kertaa valittanut äidille vaimon löysästä vitusta. Heh heh. En voi käsittää. Otin eron, lapsia ei onneksi saatu.

Vierailija
19/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 11 vuotiaana äidiltä joululahjaksi  "sinä ja seksi" kirjan, jossa käsiteltiin seksiä ja seksuaalisuutta.. Uskovaisen ihmisen näkökulmasta... (esim. kysymys. oletko jo harrastanut seksiä vastaus: jos olet, ei se mitään, jumala antaa sen sinulle anteeksi)

Edes kuukautiset eivät olleet alkaneen, ensisuudelmankin sain vuosia myöhemmin.

Tuo oli sellainen lahja joka oli NIIIN NOLO!! Varsinkin kun tempaisin sen paketista koko suvun katsellessa ja seuratessa, menin niin hämilleni ja noloksi etten enää loppu illan tiennyt miten päin olisin ollut.

No, se olikin sitten se ainoa seksuaalikasvatus mitä sain. Asiasta ei puhuttu, enkä saanut edes opastusta kuukautisista.. onneksi sentään koulussa näitä asioita käytiin läpi.. olisin varmaan luullut että kuolen jos kuukautiset olisivat vain alkaneet.. =D =D

Mutta tuota lahjaa en unohda koskaan, vaikka se nykyään jo naurattaa

Voiii eiih!!! 😂😂😂 voin tuntea sen kiusallisen hiljaisuuden ja katseet..

Vierailija
20/37 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-mies toi mulle ekoilla treffeillä kukkia ja aika ison dildon. "saat totutella" sillä nyt oli muutenkin outo huumorintaju.

Petri?? 😯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän