Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pehmolelujen keräily lapsellista?

Äffä
11.05.2016 |

Heippa av-mammat. Mitä mieltä olette 20-30 -vuotiaiden ihmisten yleistyvästä pehmolelujen keräilyharrastuksesta?

Kirjoitin aiheesta juuri blogiini: http://hammasnurkka.vuodatus.net/lue/2016/05/keraily-lapsellista

Lainaus:

"Minun nähdäkseni lapsellisuutta on kahdenlaista, positiivista ja negatiivista. Negatiivisena lapsellisuutena pidän suvaitsemattomuutta ja umpimielisyyttä, kykyä olla näkemättä asioita toisen yksilön kannalta. Positiivista lapsellisuutta ovat leikkimielisyys, huumorintaju ja kyky hassutella ja pitää hauskaa. Olen erittäin huolissani, jos jälkimmäistä ei joltain aikuiselta löydy."

Löytyykö täältä pehmojen keräilijöitä tai onko jollakulla lapsi tai läheinen, joka keräilee jotain? Miten suhtaudutte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin ihan sama, miten kukin rahansa käyttää

Vierailija
2/4 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehellisen mielipiteen haluat niin mielestäni on lapsellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mun mielestä lapsellista. Ensinnäkin ne on typerän ja suttuisen näköisiä, niillä ei tee mitään, ne kerää pölyä ja vie tilaa. 

Vierailija
4/4 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kerää mikä kiinnostaa, eikä pehmolelujen keräily ole mitenkään huonompi keräilykohde kuin muutkaan. Itse keräilen nukkeja. Nukkevalikoima on todella laaja. Monipuolinen keräilykohde, ainut miinus on, että yksi nukke saattaa maksaa satoja euroja.