Lue keskustelun säännöt.
Isyyspakkaus!
11.05.2016 |
Odotamme esikoistamme ja laskettuun aikaan ei enään kauaakaan. Ajattelin koota miehelleni oman isyyspakkauksen. Vähän pilke silmäkulmassa meiningillä. :) Olisiko ideoita mitä kaikkea voisin laittaa sinne ja onko kukaan tehnyt samaa?
Kommentit (22)
Mies pelas nuorempana Hifkissä lätkää, niin tosiaan hyvä idea olis sit Hifkin tutti/body ja sit miehelle myös joky Hifk vaate olis hyvä. 😆Ja juu joku hauska käyttöopas olis hauska.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt jos isyyspakkausta laatisin, niin voisin ostaa sinne kantorepun - on sun vuoros kantaa tätä :)
Meillä oli kyllä kantoliina ja reppu ja mies vähän vierasti sitä liinaa, mutta repussa kantoi kyllä vauvaa. Itse suosin liinaa, se oli vähemmän tekninen (eli sen sai päälle nopeasti).
Jos taas ei ole budjettia, niin tuo oma vihko laulunsanoista voisi olla kiva. Tai sitten voi tehdä soittolistan lastenlauluista, mikä nyt sitten on nykyaikaa. Mulla on yhä tallessa jotain c-kasetteja, joille menneisyyden poikakaverit on nauhoitelleet biisejä, vaikkei enää ole kasettisoitinta. Mutta ne on mun muistoja, ei liity tähän isyyspakkaukseen.