Sain julkkikselta!
Viime viikonloppuna tapasin Helsingin yöelämässä yhden julkkiksen! Ei nyt välttämättä mikään kaikkien tuntema, mutta työskentelee radiossa! Pientä flirttiä sinne ja tänne ja asiat johti siihen, että lopulta mentiin mun kämpille. Yleensä en yhden illan juttujen kanssa hirveästi panosta, mutta nyt halusin esim. lopuksi ottaa suihin ja niellä. Tuntuu ihan hullulta, että SE on tullut mun suuhun! Oon tästä lopusta vieläkin ihan täpinöissäni vaikka päiviä jo aikaa.
Kommentit (13)
No hyi ei todellakaan ollut mikään likainen Renne Korppila.
Veikkaan, että mikäli miehet pääsisi nuolemaan seksin ohella jotain Jenni Alexandrovaa, Anni Hautalaa tai vaikka Saara Sarvasta, niin kyllä siitä niin keulittaisiin.
ap
No moikka vaan sitten. Naiset eivät voi rehennellä, pitää olla vaan suut supussa ja avata jalkoväli jos kumppani niin haluaa. Aattelin, että edes netissä tätä voittajafiilistä olisi voinut purkaa. Poistakaa tää topikki sitten.
ap
Onneks olkoon.olen kateellinen sulle.itse saan imeä vain lähipubin reiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Anna vinkkii kuka se on
TWF
Minäkin sain "julkkikselta" entinen poliitikko nainen nykyään korkeassa valtion virassa. Hän on yli 60-kymppinen ja itse olen 40-kymppinen mies.
Saan kuulemma uudestaankin.
Vierailija kirjoitti:
No hyi ei todellakaan ollut mikään likainen Renne Korppila.
Veikkaan, että mikäli miehet pääsisi nuolemaan seksin ohella jotain Jenni Alexandrovaa, Anni Hautalaa tai vaikka Saara Sarvasta, niin kyllä siitä niin keulittaisiin.
ap
Noo ei, ainakaan mulla. Riippuu henkilöstä ei siitä onko hän julkkis. Mitä lisäarvoa se julkisuus tuo?? Ehkä näkökulma mulla väärä kun olen tosiaan mies. Naisethan ovat tunnetusti fanituksessa hysteerisempiä ja on näitä ihastuksia varsinkin teini-ikäisenä. Itse en ole koskaan ollut ihastunut kehenkään julkkikseen. Mulla toimii ehkä jopa päinvastasena efektinä eli julkisuus on ennemmin turn-off. Urheilijat ovat asia erikseen. Jenni Alexandrova on toki kaunis nainen niin hänen nuoleminen olisi varmasti kiihottavaa. Anni Hautala ei mua sytytä enkä tiedä kuka on SS.
No siis haluaisin antaa vinkkiä varmaan ihan siihen asti, kunnes että yle puolet tän ketjun lukijoista jo arvais kuka on kyseessä. Siis todella haluaisin! En vaan tee niin jo ihan siitäkin syystä, että jos se seurustelee tai sillä onkin jo puoliso (mietin tätä silloin, kun tuntui ainoa vaihtoehto jatkoille olevan mun asunto).
Minä sain julkkikselta joulukortin. Hän on kansanedustajanainen. En ole lesbo, joten vähän kyllä ihmettelin.
Onko Axl päässyt radioon töihin?