Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla pahaa koivuallergiaa?

Vierailija
11.05.2016 |

Minulla on ollut jo muutaman viikon olo aivan vetämätön ja silmät aivan turvoksissa. Pari kertaa on henkeäkin alkanut ahdistamaan, puhumattakaan kutinoista ja kirvelyistä. En yhtään muosta milloin olo alkaa helpottaa, mutta eipä näistä lääkkeistäkään tunnu olevan apua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, telkkarissa muuten mainostettiin juuri sellaista alleriasuihketta nenään! Väitettiin toimivan heti allergiaoireisiin, ajattelin kyllä kokeilla! Mulla pillerit auta paskan vertaa, enkä muutenkaan haluaisi joka päivä vetäistä sitä perhanan nappia naamaan.

Vierailija
2/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidoton ja gluteeniton ruokavalio auttaa. Kokeile ja hämmästy. Poistuu elimistöstä tulehdustila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, telkkarissa muuten mainostettiin juuri sellaista alleriasuihketta nenään! Väitettiin toimivan heti allergiaoireisiin, ajattelin kyllä kokeilla! Mulla pillerit auta paskan vertaa, enkä muutenkaan haluaisi joka päivä vetäistä sitä perhanan nappia naamaan.

Prevalin, kannattaa todella kokeilla! Ei sisällä edes lääkeaineita, vaan fyysisesti estää siitepölyhiukkasten pääsyn limakalvoja ärsyttämään. Mulla vie oireet parissa minuutissa ja vaikutus kestää 4-5 tuntia.

Vierailija
4/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maidoton ja gluteeniton ruokavalio auttaa. Kokeile ja hämmästy. Poistuu elimistöstä tulehdustila.

Jep. Itse kuulin tästä lähes 10 vuotta sitten, ja siitä asti olen aina ollut kevään pahimman siitepölykauden täysin maidottomalla ja viljattomalla ruoalla. Oireita ei ole ollut.

Vierailija
5/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen elänyt pari vuotta maidottomana ja gluteenittomana ja tänä vuonna allergiaoireet ovat pahempia kuin ehkä koskaan. Viime vuosi oli kyllä muistaakseni suht helppo.

Vierailija
6/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kärsi aivan hirveistä allergiaoireista joka kevät. Oireet olivat luokkaa silmät vuorautuivat umpeen eikä henki kulkenut. Sai apua lopulta siedätyshoidosta ja nyt on ilmeisesti täysin oireeton.

Vierailija
7/7 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aika paha koivuallergia lapsesta asti, kortisonipitoisilla reseptilääkkeillä on pysynyt kurissa. Jostain syystä viime vuosi ja tämä vuosi ovat olleet lähes oireettomia. Viime keväänä ei tullut oireita ollenkaan enkä käyttänyt mitään lääkkeitä, ja tänä vuonna olen selvinnyt käsikaupan lääkkeillä ihan minimaalisin oirein, hiukan nuhaa ja silmien kutinaa ollut. Mietin liittyisikö jotenki hormonitoiminnan muutoksiin tms, ikää alkaa olla jo melkein 40.