Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi teiniä kikatteli ja supisi minulle kun luin bussissa kirjaa

Vierailija
11.05.2016 |

Sen verran mitä selvää sain, niin olin ainakin "vitun nolo mummo" Onko nykyään epätrendikästä lukea julkisella paikalla kirjaa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen kirjankin saa ladattua e-kirjaksi ja lukea näytöltä eikä esittää kaikille kuinka "sivistynyt" on esittelemällä sitä kirjan kantta.

Joo niin tietysti, eihän kukaan kirjoja oikeasti lue, vaan tyhjään elämään haetaan sisältöä elvistelemällä tuntemattomille kanssamatkustajille kirjankansilla.

Vierailija
22/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen kirjankin saa ladattua e-kirjaksi ja lukea näytöltä eikä esittää kaikille kuinka "sivistynyt" on esittelemällä sitä kirjan kantta.

Ai "vanhanaikainen" kirja muuttuu hyväksyttäväksi kun sen lukee jonkun laitteen kautta? Logiikkaa tämäkin, kai.

Ja, juu, kaikki me jotka luetaan julkisilla paikoilla, me halutaan vaan elvistellä, ei me lueta siksi, että se kiinnostaa oikeasti ja voittaa kanssakulkijoiden kyttäilyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Pikkutytöt ovat ihan oikeasti ilkeitä pirulaisia. Ihan yleinen harrastus monella valikoida liikennevälineissä jokin kiusaamiskohde. Monesti olen huomannut, että saman ikäiset pojat ihan tarkoituksella välttelevät ja menevät kauas istumaan noista kikattelijoista.  Ja kaikki tietää millaisia narttuja niistä tulee isoina. Saavat samanlaisia tyttäriä myöhemmin ja kiertokulku jatkuu...

Vierailija
24/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole tosissasi, ethän?

Vierailija
25/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, jos minulla on hyllyssäni kirja jota haluan lukea niin en tosiaankaan jätä sitä kotiin ja lataa e-kirjaksi :D Kuinka kirjan lukeminen on edes mahdollista tulkita noin? En tajua.

Vierailija
26/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4, se sinun iPhoneen liimattu pärstä antaa varmasti paljon älyllisemmän vaikutelman.

Jep, varsinkin kun otetaan siihen vielä huomioon 5 minuutin välien tapahtuva herutus-duckface-selfie instaan. Että nyt oon bussissa ja kohta oon muualla. Varsinainen älyllisyyden huipentuma. :D

Vierailija
27/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisit raiskannu ne!

Vierailija
28/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa teineistä on fiksuja ja tuon ikäisillä kulkee jo äly päässä jos sitä siellä on. Teinikäytös korreloi (varsinkin tyttöjen kohdalla mielestäni) tulevaa ihan selkeästi.

Vierailija
29/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta nyt meni varmaan yöunetkin moisen sattumuksen takia ? 

Se painaa ja kiertää nyt mielessäsi päivän kaikkein  merkityksellisimpänä tapahtumana ja asiana ?

Oletkohan oikeasti siis sittenkään yhtään kypsempi henkisesti kuin he ....

Vierailija
30/30 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut kovaan ääneen, että "kannattaisi teidänkin opetella lukemaan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä