AV selitä tämä: Mies petti ja on vihainen siitä minulle
Arvon mammojen yhteisäly, auttakaa minua ymmärtämään mistä tässä voisi olla kyse.
Miehen mielestä suurin loukkaus suhdettamme kohtaan olisi ollut se, jos olisin seksuaalisesti uskoton hänelle. Kävi ilmi, että miehellä on ollut lukuisia pikku panoja ja irtosuhteita yli vuoden aikana. Koko tuon ajan hän valehteli minulle asiasta. Minä uskoin ja luotin. Toki ihmettelin outoa käytöstä.
Kun asia lopulta tuli ilmi, hän on ollut nyt monta kuukautta aivan helvetin vihainen MINULLE. Siis siitä, että hän on valehtelija ja pettäjä. Mikä logiikka tämän takana on?
Kommentit (21)
Kunhan yrittää manipuloida sua. Tai sitten on sairas, esim. narsisti ja pitää sua oikeasti syyllisenä siihen, että hänen oli PAKKO panna vieraita.
Miksi katsot tuollaista? Mä olisin potkinut äijän pihalle ajat sitten.
Niinpä. Hän on siis jo entinen, mutta on edelleen aktiivisesti vihainen minulle. Kuvio hämmentää. En ymmärrä. -ap
Olet tapaillut henkisesti lapsen tasolla olevaa miestä. Koki ilmeisesti että et ole antanut fyysisesti ja henkisesti hänelle tarpeeksi ja ei osannut kertoa sitä sinulle. Tyhmyyksissään luuli että siitä oikeus pettämiseen ja siksi syyttää nyt sinua. Ei mulla muuta.
-Mies-
Mitä väliä, hautaat tyypin historiaan ja nokka kohti uusia seikkailuja. Tollaiseen luuseriin ei kannata hukata enää yhtään enempää aikaa. Siinä on pahin kosto minkä voit tyypille tehdä, ignoraat täysin ja pyyhit elämästäsi pois.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Hän on siis jo entinen, mutta on edelleen aktiivisesti vihainen minulle. Kuvio hämmentää. En ymmärrä. -ap
Miten entinen voi olla aktiivisesti vihainen? Pidättekö edelleen yhteyttä? Jos, niin miksi ihmeessä? Tyyppi on sekaisin ja k-pää, jätä omaan arvoonsa. Mitä sitä päätään vaivaamaan kaiken maailman urpoilla.
Varmaan näitä parisuhdeterapiahöpinän saastuttamia ihmisiä, jotka tosissaan uskoo siihen, että parisuhteessa molemmat osapuolet ovat vastuussa kaikesta toistensa tekemisistä. Jotkut ottavat asian sitten niin, että puoliso on vastuussa toisen puolison sivusuhteista ja suhteen päättäminen ilman yhteistä päätöstä on kamalan väärin. Jos ap:n ex näkee asiat näin, niin ei ihme, jos on katkera ja vihainen ap:lle.
Kai se on vihainen, kun menetti sut ja jäi kiinni. Mun ex oli myös vihainen mulle siitä, kun itse petti. Tai oikeastaan syytti mua jo ennen kiinnijäämistään pettämisestä, jota en tosiaan harrastanut. Narsistista käytöstä ilmeni muutenkin.
Se on vihainen siitä että jäi kiinni ja että sä suutuit sille. Jos se on tottunut aina pääsemään kaikesta kuin koira veräjästä, niin siksi sen järkeen ei nyt käy se, että tällä kertaa tulikin seuraamuksia. Se on sen mielestä epäreilua, ja siksi suututtaa.
Hän on kykenemätön näkemään syyllisyyttä itsessään, eli oma minäkuva on jäänyt vaillinaiseksi.
Pahan pitää löytyä jostain muualta, koska hän itse on täydellinen, mutta kärsii nyt jostain syystä pahasta mielestä. Jokin hiertää ikävästi mutta vika ja syntipukki on keksittävä koska hänen keskenkasvuisuutensa ei kestä sitä, että hän itse olisi vastuussa kaikista tekemisistään ja niiden seurauksista.
Mitä ihmeen väliä asialla sulle on, että onko vihainen vai ei? Mies teki väärin, sinä annoit fudut. Jatka elämää ja anna sen kiukutella.
On aika tyypillinen reaktio suuttua muille, kun itse on tehnyt väärin. Siinä ego yrittää suojella omaa minäkuvaa. Tuskin on narsisti vaan ennemmin nyt kasvupaikka miehelle. Kuvittele teini, joka jää kiinni juomisesta tai rahan pöllimisestä -> usein sama reaktio
Eiköhän me palstamammat ja mammahenkiset todeta yksissä tuumin, että ihan on miehesi oma ongelma ja että katkaiset täysin välit häneen, keskityt itseesi, omaan erosta toipumiseesi ja sitten nokka kohti uusia tuulia, kuten joku asian tuolla ylempänä ilmaisi. :)
Kiitos kommenteista, av:n parviäly! Ap kommentoi: ihmismieli ihmetyttää. Itse en osaa edes olla vihainen tuolle miehelle, enkä ole aiemmin tällaiseen outouteen törmännyt.
Selvää on, että kyseessä on rikkinäinen ihminen. Kuten kukin meistä tavallaan on. En vain käsitä sitä miksi hänellä on niin suuri halu satuttaa minua (ja muita?). Hän on toiminut väärin. Silti näen vain hyvin särkyneen ja yksinäisen ihmisen, en mitään mitä vihata.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut suomalaisen miehen.
Miten typerä kommentti! Kyseessä oli täysin suomalainen mies. -ap
Ap, katkaise kaikki välit tuohon mieheen. Jos teillä ei ole lapsia, ei ole mitään tarvetta olla yhteyksissä. Hän saa sitten ihan vapaasti tykönään ajatella mitä tahtoo.
Minunkin mieheni syytti minua pettämisestään. Tai oikeastaan avioliiton hajoamisesta, johon pettäminen ei hänen mielestään ollut syynä, vaan se, että olin niin kaikin puolin huono vaimo ja hän oli niin onneton, että oli itsemurhan partaalla. Ei sitten kuitenkaan ottanut eroa, ennen kuin jäi kiinni pettämisestä. Yhtään hyvää hetkeä avioliitosaamme ei ole ollut, kuulemma, sen sijaan tämän uuden kanssa hän vihdoin onnellinen, kun on vihdoin löytänyt jonkun, joka ymmärtää, tukee ja jonka kanssa on paljon yhteistä. Joudutaan valitettavasti olemaan tekemisissä lasten takia, minä yritän olla järkevä ja sovitteleva samalla, kun käsittelen itse tätä eroa, eteenpäin uuden rakkauden ja onnen voimalla porskuttava exä on kiukkuinen ja kärttyinen...
Vierailija kirjoitti:
Se on vihainen siitä että jäi kiinni ja että sä suutuit sille. Jos se on tottunut aina pääsemään kaikesta kuin koira veräjästä, niin siksi sen järkeen ei nyt käy se, että tällä kertaa tulikin seuraamuksia. Se on sen mielestä epäreilua, ja siksi suututtaa.
Hyvin kiteytetty.
🇺🇦🇮🇱
Ja vielä kutsut häntä mieheksesi..
Ei ole kyllä logiikkaa sullakaan. Mulla olis kyllä entinen ja lujaa.