Mies sanoi, että olen lapsellinen teini!
Meillä on kaksi lastakin! Miehen mielestä olen lapsellinen teini enkä käyttäydy kuin äiti! Tämä kommentti kun söin sohvalla. En kestä!!
Kommentit (27)
Voi Jeesus. Vauvojen kanssa juon kahvitkin lattialla. Ei niitä kiinnosta. Sitten kun syövät meidän kanssa voin syödä pöydässä. En minäkään valita jos mies nukkuu sohvalla..
Ap
Mun mies sanoo usein, että olen perheen vanhin teini, kahden oikean teinin lisäksi ja olen vienyt kaikki hänen rahansa =). Nämä kaikki siis ihan huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoo usein, että olen perheen vanhin teini, kahden oikean teinin lisäksi ja olen vienyt kaikki hänen rahansa =). Nämä kaikki siis ihan huumorilla.
Huonoa huumoria mulle. En oikein tajua tuollaista.. Sama kuin sanoisin, että mies on meidän räksyttävin koira -huumorilla vaan..
Ap
Muutenkaan en tajua kuinka mun nyt tässä pitäis jotenkin "äitimäiseksi" muuttua. Oon aina juonut kahvit yms sohvalla.. Aina ollut samanlainen.. Miten noi vauvat nyt muuttais mun perusluonteen vallan totaalisesti? Mitä tuo oikein odottaa?? Että herään tekemään sille eväsleipiä? Joita en ikinä koskaan milloinkaan ole tehnyt. Enkä tee.
Ap
Kiukuttelet vauva.fi palsalla kuin pikkulapsi jolta on viety kaikki lelut ja karkit miehesi sanomisia niin sano ensikerralla, että olet vielä uhmaiässä...
Kur kur, kulta. Käytöksesi vaikuttaakin kypsän aikuisen käytökseltä :D
"Mut kun siis meil on niinku lapsiaki ni enhän mä siis niinku voi käyttäytyyku teini, EN KESTÄ!!1! "
Aloituksestasi puuttui ainoastaan teinien lemppari v-sana niin teinimpää aloiusta et olisi voinut tehdä, tsemppiä miehellesi.
No jos olen teinimäinen, niin olen ollut sitä koko suhteen. En nyt jaksa uskoa, että olisin jotenkin taantunut vauvojen myötä.
Muut ihmiset sanoo miten hyvin ja iloisesti jaksan niitä hoitaa, mutta mies vaan valittaa ihan älyttömistä jutuista. Ja en nyt jaksa sen kanssa turhuuksista riidellä niin saatan hieman teinimäisesti ingorata hänen valitukset.
Ap
Lapset oppii esimerkistä, ei sanomalla. Aikuinen joutuu väistämättä miettimään omaan käytöstään ja sitä muuttamaankin, jos odottaa lapsiltaan edes peruskäytöstapoja.
Eli noi alle 6kk ikäiset siis omaksuvat karmean Tapani juoda kahvia sohvalla?
Ja miks aina noita "itket vauvapalstalla"kommentteja. Mitähän itse luet tällaista itkualoitusta? Jotta pääset ivaamaan ja tunnet itsesi hitusen paremmaksi? Et ole. Vaan pohjasakkaa. Raahaudut mollaamaan randomia vauvapalstalle 😓
Ap
No kysypäs mieheltä, että MITEN äidin sitten kuuluisi olla???? Ja miten niin on teinimäistä syödä sohvalla??? Ihan tiedoksi, viimeksi maanantaina molemmat mieheni kanssa söimme olohuoneessa, koska tuli lätkää... Ja teini-iästä on yli 40 vuotta...
Kyllähän se aika teiniltä vaikutat tuon vänkäämisen ja vinkumisen kanssa. Kauanko mahtaa kestää ennen kuin lähtölaskenta miehen puolelta alkaa?
No mies saa mun puolesta lähteä jos haluaa 😄 Ei hoida lapsia ja valittaa vaan. Joutuis ainakin joka toinen viikonloppu hoitamaan, mikä olis enemmän kuin tähän astinen hoitaminen.
Ap
Ja kun nää olis isompia niin tietty viikko viikko- systeemi. Olis varmaan ihan paskana. Nytkin on kovin rankkaa hänellä jos olen salilla edes minuutin yli 2h. Käskee jopa ottamaan toisen sinne lapsiparkkiin, joo en ole ottanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kun nää olis isompia niin tietty viikko viikko- systeemi. Olis varmaan ihan paskana. Nytkin on kovin rankkaa hänellä jos olen salilla edes minuutin yli 2h. Käskee jopa ottamaan toisen sinne lapsiparkkiin, joo en ole ottanut.
Ap
Voi lapsi kulta kun mies voi päättää olla tapaamatta lapsiaan ollenkaan ja sinä et sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
No mies saa mun puolesta lähteä jos haluaa 😄 Ei hoida lapsia ja valittaa vaan. Joutuis ainakin joka toinen viikonloppu hoitamaan, mikä olis enemmän kuin tähän astinen hoitaminen.
Ap
Miten niin joutuisi?! Sinäkö pakottaisit?!
Kaksi lasta ei takaa aikuista luonnetta kenellekään.
Mä en kestä!