Kiitos TE-toimistolle 1000e palkankorrotuksesta
TE-toimisto on kyllä mainio sponsori. Kävin työhaastattelussa ja mulle tarjottiin 2000e palkka. Työnantaja ei ottanut huomioon että olisi oikeutettu palkkatukeen. Ehdotin sitten 3000e palkan ja kerroin asiasta ja vastaus oli: OK. Tehdään niin. Olisin kyllä muutenkin ottanut paikan mutta tonni lisää maistuu hyvin. ;-) ;-)
Kommentit (9)
Ja kun palkkatuki loppuu, tippuu myös palkka. :DD HAHAHAHA
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hyvä ei ole ikuiseksi ajoiksi ansaittua! Hymiöitä!
Tämä asenne ja tyyli on Suomen suurin ongelma tällä hetkellä.
Tätä kuulee esim. juuri työkavereiltaan loman alkaessa: "Kyllä se kohta loppuu..."
Palkkatukeahan voi saada jopa vuoden. Mutta eikö sillä ole joku katto miten paljon voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatukeahan voi saada jopa vuoden. Mutta eikö sillä ole joku katto miten paljon voi saada.
En tiedä onko tällä hetkellä katto olemassa mutta minä otin 3 vuotta sitten talouspäälikön paikan vastaan ja silloin maksettiin 30% 7000e palkkakustannuksista.
Ei tuo mielestäni ollut järkeve valtion näkökulmasta mutta yrityksen näkökulmasta oli pakko hakee tuen. Sain heti pisteitä siitä että otin asian puheksi ja hoidin koko prosessin.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun palkkatuki loppuu, tippuu myös palkka. :DD HAHAHAHA
niin. Tippuukin. Niin on sovittu pomon kanssa. Mutta 12kk tonnin verran parempi palkka sopii mulle ihan hyvin. Sen jälkeen taidan ottaa ansiosidonnaista ja siihen se vaikuttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
ei se ihan noin taida mennä läpi
Miten niin? Mistä syystä ei menis?
Kaikki hyvä ei ole ikuiseksi ajoiksi ansaittua! Hymiöitä!