Miehet, minkälainen nainen ei sytytä lainkaan?
Kommentit (57)
Luonnon blondi, eli vaaleahiuksisuuden geenit omaava. En vain voi sietää itsetunnottomia ihmisiä. Brunetet ja tummempi hiuksiset jees.
Vierailija kirjoitti:
Luonnon blondi, eli vaaleahiuksisuuden geenit omaava. En vain voi sietää itsetunnottomia ihmisiä. Brunetet ja tummempi hiuksiset jees.
Liittyvätkö vaaleaverisyys ja tämä "itsetunnottomuus" jotenkin toisiinsa? :D
Vierailija kirjoitti:
Lisää!
N25
Kuvaile sitä pyllyä ensin lisää!
Huono itsetunto. Ikinä jaksais kuunnella niitä virsiä, että yhyy ku oon lihava. Yhyy kun oon ruma. Enkä oo kaunis, vaikka kuinka kehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en jaksa enempää sitä alkaa selittää, täällä on niin monta kertaa asiaa sivuttu. Näille blondeille kelpaa vain täydelliset miehet, koska heidän oma itsetuntonsa on niin huono, että pönkittävät sitä tuota kautta.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto. Ikinä jaksais kuunnella niitä virsiä, että yhyy ku oon lihava. Yhyy kun oon ruma. Enkä oo kaunis, vaikka kuinka kehut.
On kyllä tässä ketjussa läsnä. Nätti ja hyvävartaloinen, nuori blondi, mitä siinä sitten hätäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en jaksa enempää sitä alkaa selittää, täällä on niin monta kertaa asiaa sivuttu. Näille blondeille kelpaa vain täydelliset miehet, koska heidän oma itsetuntonsa on niin huono, että pönkittävät sitä tuota kautta.
Aika typerää yleistämistä. Blondeilla siis jokin huono-itsetunto geeni ja jokainen blondi on tälläinen, ok.
Ääriajatukset, "vihreä nainen", ylipaino, pessimisti.
Vierailija kirjoitti:
Minutkin kierretään kaukaa, vaikka olen hoikka, pitkä, vaaleahiuksinen, ystävällinen ja hyvät käytöstavat. Miehet ei uskalla lähestyä jostain syystä. Tai sitten vaan multa puuttuu kyky lähettää myönteisiä signaaleja.
Ap, sussa ei ole mitään vikaa, turha etsiä mammapalstalta itsestäs vikoja. Mene ulos, hymyile ja ole oma itsesi niin kyllä joku kiva löytyy.
Sellainen ei sytytä lainkaan jolla ei ole bensaa ja tulitikkuja.
Sellainen, joka ei pane miestään strap-onilla peppuun.
Ja ap hommaa pari kiloa lisää ni saat pyllyyn lisää muotoa.
runsaaasti ylipainoinen ja varsinkin keskivartalolihava, kananpersetukka jossa vielä pinkkiä tai violettia, pyöräilyhousut tai legginssit joista kahvat pursuaa, hihaton paita josta kaikki pursuaa, hoitamattomat kynnet, croksit ja hoitamattomat jalat, rööki.
Mä en usko että näillä sivuilla on yhtään miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että näillä sivuilla on yhtään miestä.
You know nothing, jon snow
Eiköhän tää rupee olee jo taputeltu
Nyt kaikkein tärkein unohtui, ethän ole reptiliaani?