Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman pohjantähden alla: Oikeus ja kohtuus

Vierailija
10.05.2016 |

Ei keskustelua täällä ollut vielä?

Kommentit (278)

Vierailija
261/278 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ! Heikkilä täys hullu psykopaatti ja osaa manipuloida ihmisiä taidokkaasti niin kuin  todennäköisesti tämän uhrinsakki manipuloi , onneksi nainen vielä suht nuori ja elämä edessä. Toivon vaan jotta nainen henkisesti selviää tuosta kaikesta varmasti ihan hirveä kokemus niin hänelle kuin lapsillekkin. 

Vierailija
262/278 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Heikkilä on hullu ja psykopaatti, ei tämä naisen hupakkokaan täysillä männillä käy. Stalkkaa Heikkilän sukulaisten sekä kavereiden profiileja feikkitileillään edelleen. Kymmenkunta tiliä löytynyt, joissa itse rouvan s-posti linkitettynä. Salattuja asiakirjoja jakelee sekä ex-miehestään että myös tyttärestään. Osa näistä löytyy myös omasta hallustani ihan rouvan itsensä jakamana. Sitä en tiedä, onko tytär tietoinen, että hänen luottamuksellisesti kertomansa asiansa LASU-viranomaisille on oman äidin käden kautta netissä levityksessä? Eikä ole minun huoleni alkaa lapsien asioita oikomaan. Eikä minulla siihen olisi tietotaitoakaan.

Tätä "rakkaustarinaa" melkein alkumetreiltä vierestä seuranneena, on vaikea käsittää, jos tämä nainen oikeesti on sitä mieltä, että on uhri ja pelkää henkensä puolesta. Käytös ei sellaiselta ole vielä vaikuttanut? Suu käy, turpa laulaa, eikä elämää ole pystynyt jatkamaan, vaikka uusi mieskin ollut jo rehdin vuoden päivät kuvioissa? Toisen osapuolen (Tonin) järjenjuoksuun en voi kantaa ottaa, niin vähän ollut tekemisissä hänen kanssaan. Tämän ex-vaimon olen tuntenut jo kohta n.20v ja on aluksi mitä ihanin ja kiltein ihminen, kunnes laskee suojauksensa ja näyttää todellisen minänsä. Valehtelu, asioiden väärin esittäminen, manipulointi, toisten turvallisuudesta välittämätön ja kaikin puolin hankala, kiero sekä katala ihminen. 

En ehkä osaa kuvailla henkilöä tässä oikein, mutta jos aihe kiinnostaa, youtubessa on videoita narsismin uhreista ja heidän kuvauksensa kyseisestä "vaivasta" kärsivistä ex-puolisoistaan. Ne ovat aika tarkka kuvaus myös tästä ex-rouvasta. Ja tarkoitan nyt niitä oikeita narsisteja, en näitä internet meemi "psykoosit tulilla" tai "narsismi paistaa läpi" höpöttäjiä sekä vääräleukoja. 

Lopuksi: tämä ei ole mikään puolustus puhe Heikkilän puolesta. Tiedän, Herra on toiminut väärin ja vastoin lakia, silloin oikea paikka on vankila. Mua alkanut vain suuresti ärsyttämään, kuinka tämä toinen osapuoli uhriutuu ja kuitenkin jatkaa kiusantekoa osattomille ihmisille sekä entisille ystävilleen. Silti tämä nainen edelleen nähdään kilttinä kotiäitinä. Huumausaineet ja pimeä raha on kelvannut siinä missä muillekin. Ne jotka tuntee myös tietää.

-Miru42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/278 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvää tekstiä. En usko että hänellä on mitään tarvetta stalkkailla sukulaisia mitä hän siitä hyötyisi ? Tiedoksi vaan tunnen Tanjan tosi hyvin ( tänä päivänäkin olen hänen ystävänsä ) eikä pahaa sanottavaa ole, paitsi Tanja on ihan liian kiltti ja on siitä paljon joutunut kärsimään. 

Vierailija
264/278 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu elämän pitäisi tuo mies pitää muurien sisällä. Se ja sama mitä nainen tehnyt tai mikä on mutta mies murhannut ihmisen, yrittänyt tappaa vaimonsa ja pahinta hakannut pientä lasta. Olkoot yhdessä vielä tai ei kunhan lapset ovat vain turvassa tuolta hullulta , toivottavasti sosiaalihuolto pitää siitä huolen!!!

Vierailija
265/278 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska läjä koko ukko, osaa muuta tehdä kuin vasikoida, narkata ja puhua paskaa! Lusittu samaan aikaan kylmäkoskella , silloin huomasin jo minkälainen kaksinaamainen luuseri hän on. Vahva veikkaus jotta on täysi narsistinen mies, käyttäytyminen oli just sellaista! Naisten ja lasten hakkaajaksi nyt vielä paljastu..Toivon ettei kohdata enää koskaan!

-Spider-

Vierailija
266/278 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika läpinäkyvää tekstiä. En usko että hänellä on mitään tarvetta stalkkailla sukulaisia mitä hän siitä hyötyisi ? Tiedoksi vaan tunnen Tanjan tosi hyvin ( tänä päivänäkin olen hänen ystävänsä ) eikä pahaa sanottavaa ole, paitsi Tanja on ihan liian kiltti ja on siitä paljon joutunut kärsimään. 

Naiivi olet. Kukaan ei tunne Tanjaaaidosti. Kiltti se ei ole ollut ikinä. Ota yhteyttä lähipiiriin ja pyydä näyttämään viestit mitä se lähettelee. Älä luota sokeasti, se on tyhmyyttä. Varmasti tunnet ja tiedät niitä lähipiirin ihmisiä, jos Tanjan tunnet TOSI hyvin. Tulet yllättymään! Kaikki mitä Miru tuossa aiemmin kirjoitti allekirjoittuu lukemattomien ihmisten ja entisten ystävien ja tuttujen toimesta, joita Tanja kusettanut ja hyväksikäyttänyt. Kaikki vaan ihmetellyt kuinka pitkään se saa porskuttaa ja olla niin helvetin törkeä. Ja se on sairasta että sotkenut lapset riitaan! Oksettavaa. 

Vierailija
267/278 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös Tanjan lähipiiriä paljon ja Sen verran voin sanoa jotta olen aikoinaan asunut Tanjan kanssa lähemmäs kolme vuotta (eiköhän siinä opi tuntemaan toisen aika hyvin) Taitaa asia olla niin jotta Tonin ystäväpiiri on tätä mieltä mutta tavalliset tallaajat kuten minä ja moni muu näkee miten nämä asiat on mennyt, Toni yritti loppuun asti sekoittaa Tanjan päätä rakkauden osoituksilla ja yhteyden pidolla, onneksi Tanja lopulta lopetti uskomisen .Työskentelen itse sosionomin työssä ja nähnyt paljon narsistisia ihmisiä aika moni ikävä kyllä juuri entisiä vankeja . He ovat erittäin taidokkaita esittämään ja uskottelemaan asiat omaksi hyväksi ja heistä on erittäin vaikea päästää irti varsinkin kun tässä tapauksessa suhde oli kestänyt miltei 20 vuotta. Tanja oli hyvä ja helppo uhri kun rakkaus sokaisti hänet todellisuudelta. Minun näkemykseni lapsista on et ei heidän elämäänsä ole kukaan muu sekoittanut kun Toni itse . Voisit ottaa asioista selvää ja jutella Tonin lähipiirin kanssa vaikka Tonin omien aikuisten lasten ovat varmaan nähneet myös tuon sairaan isänsä käyttäytymisen . Ainakin Tonin vanhin tyttö oli oikeudessa Tanjan tukihenkilönä eiköhän hänkin ole seurannut isänsä manipulointia aika läheltä .

nyt Tanjalla ja lapsilla elämä kuitenkin menee hyvin . Ei näillä mielipiteillä täällä palstalla ole sinäänsä merkitystä, halusin vain tarkentaa asiaa kun epäilit minua naiiviksi :) 

Vierailija
268/278 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Toni mennyt jo uusiin naimisiin? Ronjan kanssa vai jonkun muun? Luulisi ex-vaimon pysyttelevän hyvin kaukana ihmisestä, joka on yrittänyt tappaa hänet ja pahoinpidellyt pienen lapsensa. 

Vierailija
269/278 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva veikkaus jotta on mennyt jo vankilassa naimisiin :D huh huh mitä elämää

Vierailija
270/278 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman saa haastatella ukkoa taas, pääsee hullu itkemään kuinka häntä kohdellaan väärin..pipi on päästä tämä mies, ei saa kyllä minulta minkäänlaista sympatiaa. Toivon mukaan saa elinkautisen tästä tai ainakin kunnon pitkän tuomion!

Vierailija
271/278 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska läjä koko ukko, osaa muuta tehdä kuin vasikoida, narkata ja puhua paskaa! Lusittu samaan aikaan kylmäkoskella , silloin huomasin jo minkälainen kaksinaamainen luuseri hän on. Vahva veikkaus jotta on täysi narsistinen mies, käyttäytyminen oli just sellaista! Naisten ja lasten hakkaajaksi nyt vielä paljastu..Toivon ettei kohdata enää koskaan!

-Spider-

Taidat itse olla liskon pendoliinopuolen vankeja, kun täällä huutelet vasikaksi, vaikka itse piilottelet nimimerkin takana. Eikö tällaiset syytökset tulisi vankimaailmassa heittää suoraan päin näköä, mikäli näyttöä tällaisesta käytöksestä on? Ei nimimerkin takaa anonyymisti netissä, senkin rotta!

-myös samaan aikaan lusinut Antti-

Vierailija
272/278 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on tosi pitkään vaivannut tämä keissi, että mistä ihmeestä on kyse. Olen paljon miettinyt sitä, onko olemassa tietoista, puhdasta pahuutta. Olen tullut siihen tulokseen, että ei ole. 

Mietin tätä Tonia, että joskus ihminen vain joutuu elämässään sellaiseen tilanteeseen, että ei ole kertakaikkiaan muuta vaihtoehtoa kuin paeta tai tappaa. Jos et voi enää paeta millään tavalla, on ihmisen eloonjäämisvaisto niin voimakas, että hän tappaa ettei tule tapetuksi. Niin se vain on. 

On aivan järkyttävää joutua elämässään oikeasti tällaiseen tilanteeseen. Sitä ei voi ulkopuolelta tuomita, jos ei ole kokenut samaa. Olen aivan varma, että tällainen tilanne oli Tonillakin. Hän ei nähnyt tilanteessa kertakaikkiaan mitään muuta vaihtoehtoa. 

Tuossa Armanin videossa minua kosketti ihan hirveästi se, miten Toni käyttäytyi omaa tyttöään kohtaan. Hän heittäytyi lattialle lapsen kanssa samalle tasolle katsomaan, kuuntelemaan ja aidosti eläytymään mitä lapsi teki ja sanoi. Kukaan, ei kukaan paatunut psykopaatti tee noin. 

Minulle se riittää kertomaan, millaisesta ihmisestä todellisuudessa on kyse. Uskon että Tanja on nähnyt tämän saman ja siksi rakkaus on ollut niin suurta. 

Vierailija
273/278 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevassa (vain tilaajille) oli juttua Heikkilää ja toista vankia koskevaa juttua otsikolla, "Kestilän vankilan päällikkö katsoi kahden vangin Tietoja ilman virkatehtävää". Ei antanut jakaa linkkiä tähän. Kyseinen päällikkö (Tapio Iinatti) oli puolustellut tekoaan sillä että, tuntee Heikkilän takavuosilta Pudasjärven poliisissa ollessaan. Iinatille tuomittiin sakkoa 3000€ sekä korvauksia toisen vangin osalta 400€ ja Heikkilälle 800€. Lisäksi Iinatti määrättiin maksamaan vankien oikeudenkäynti kuluja yli 3000€. Tuomio ei ole vielä lainvoimainen sillä siihen voi hakea muutosta.

Vierailija
274/278 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa lukea tän keissin pöytäkirjat. Vaiks on tosi paljon salattua niin todellakin pääsee käsitykseen tuon naisen sekopäisyydestä. Nainen kuuluis linnaan ja lapset pois tekee niistä hulluja kans. Isoin likka taitas olla jo äidin manipuloinnin tuotos. Huh huh ! Jos selvästä päästä akka noin sekasin, niin hallelujaa !!! 

Vierailija
275/278 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha infossa oli pöytäkirja Tonin pelson murhaa koskien ja myös tämän tapauksen pöytäkirjat. Harmillisesti oli salattu paljon , koskien varmaan 2v pojan pahoinpitelyä ja lasten kertomusta tapahtumista. Täysi manipuloiva sekopää kyseinen mies selvästi on! Naista ihmettelen miten on uskoa löytynyt tuohon mieheen noin paljon , mutta rakkaus sokaitsee ja vaikeaa tilanteesta tekee kun mies on varmasti narsistinen ja psyykkisesti erittäin sairas tapaus 

toivottavasti lapset ja nainen on päässyt yli tapahtumista ja saanet tukea ja apua , erittäin traumaattinen tapahtuma ketju :( 

Vierailija
276/278 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin  kyseiset pöytäkirjat ja täytynee sanoa jotta aika sekavan oloisesti mies puhuu ja hyvin läpinäkyvää on valheet hänen kertomuksissaan. Olisi todella mielenkiintoista nähdä myös salatut kohdat , mutta ne taitaa olla vain uhrin ja tekijän nähtävillä ?

Pelson pöytäkirjoja myös vilkasin ja ihan hirveä ja erittäin raaka juttu. Psykopaatti täytyy tämän kyseisen miehen olla.

mikä sitten muuttaisi näin sairaan ihmisen ? Itse en usko että siihen parannusta löytyy muuta kuin itse jumala.

Rukoilen voimia ja parempaa tulevaisuutta naiselle ja hänen lapsilleen. 

Vierailija
277/278 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa lukea tän keissin pöytäkirjat. Vaiks on tosi paljon salattua niin todellakin pääsee käsitykseen tuon naisen sekopäisyydestä. Nainen kuuluis linnaan ja lapset pois tekee niistä hulluja kans. Isoin likka taitas olla jo äidin manipuloinnin tuotos. Huh huh ! Jos selvästä päästä akka noin sekasin, niin hallelujaa !!! 

Luettu on ja taidat itse olla sekopää jos näin ajattelet mitä kirjoitat. Mitenhän nainen joutaa linnaan jos on uhri ja mies todettu syylliseksi niin käräjäoikeudesta kuin myös hovioikeudessa? Tekniset tutkimukset ja todistajien kertomat tukee täysin naisen kertomaa.

Eikä oikeudessa tuomioita ihan turhaan anneta, varsinkaan noin pitkiä. Kertoo paljon miten vaarallinen tapaus tuo mies on.

Eiköhän perheen tilannetta ole tutkittu lastensuojelun puolelta ja tarkistettu onko nainen hyvä äiti lapsille.

Et paljon ajattele mitä kirjoitat ja toivottavasti lapset eivät osaa etsiä näitä tekstejä sillä voi heistä tuntua aika pahalta lukea kun äitiä haukutaan kaiken jälkeen mitä ovat kokeneet isänsä vuoksi

Vierailija
278/278 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täysillä käy tämä heppu. Uusiin naimisiin meni tapauksen jälkeen, mutta kuuleman mukaan on jo kerennyt siitäkin erota todennäköisesti on jo uusi uhri katseltuna, eihän sitä linnassa voi ilman naikkosta istua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän