Harmaanpeittävä hiusväri
Four reasonin kotiväri mainostaa, että peittää harmaat. Ei todellakaan niin tehnyt. Voinko tehdä valituksen? Pidin tosin vain 24 min kun 30 min maksimi.
Kommentit (6)
Loreal paris Exellence peittää harmaat hyvin, n. 3-4 viikon jälkeen alkaa näkyä harmaa juurikasvu ainakin minulla. Helppo käyttää. väriaine sekoitetaan pullossa olevaan seokseen. Seos levitetään kuiviin hiuksiin kertakäyttökäsineillä, hierotaan hyvin, että kaikki hiukset peittyvät, annetaan vaikuttaa puoli- yksi tuntia hiuksissa, minä pidän tunnin. huuhdellaan hyvin, huuhtelun jälkeen hierotaan tuubi 2 hiuksiin ja sillä pestään hiukset ja huuhdellaan, sitten viimeksi pullo 3, jossa hoitoainetta.
Oliko se mainostaminen juuri siinä paketissa minkä ostit vai sellainen yleinen mainos? Mun pitää kattoa ihan paketti kohtaisesti mikä väri peittää harmaat ja mikä väri ei.
Menkää oikealle kampaajalle älkääkä yrittäkö itse tuhertaa. Ai niin, mutta se maksaa.
Kyllä mulla ainakin peittyy harmaat Four reasons Takeaway -värillä, siis sillä mikä missä lukee, että peittää harmaat - kaikki sävyt eivät peitä hyvin. Mutta tuohan ei ole kestoväri eli se häviää vähitellen pesujen myötä, mutta itse just pidän siitä. Juurikasvu ei tule niin jyrkkänä esiin. Olen myös sekoitellut eri sävyjä tuosta sarjasta hyvällä menestyksellä.
Lisään vielä että kannattaa pitää väriä päässä maksimiaika tai sen ylikin parhaimman tuloksen saamiseksi.
Minä olen värjännyt kasviväreillä n. 10 v. Harmaa peittyy ja pysyy hiuksessa eli selvä juurikasvu tulee. Tosin näillä pitää huomioida, että harmaan hiuksen sävy on hieman eri kuin ei harmaalla.