Arman pohjantähden alla: Oikeus ja kohtuus
Kommentit (278)
Ei ole lapsissa mitään vikaa.samalla paikkakunnalla asun ja tiedän tuon perheen lapset aika hyvin . Tosi iloisia ja ystävällisiä lapsia ei millään tapaa traumasoituneita. Lasten äiti käy paljon seurakunnan kerhoissa lasten kanssa jossa itsekkin käyn ja täytyy todeta että päälle päin perheestä ei ikinä uskoisi mitä ovat vuosien aikana käyneet läpi. Lasten isä on myös ollut joskus mukana kerhossa ja hänestäkin on jäänyt hyvä kuva enkä olisi ikinä uskonut että vastaavaa tapahtuu. Vaikuttivat aina sivusta seurattuna niin onnelliselta perheeltä . Tuntuu pahalta kun perhettä mollataan täällä ja eteinkin lapsia. Ihmiset puhuu vaikka eivät todellisuudesta tiedä mitään . Paljon voimia koko perheelle ja parempaa tulevaisuutta jatkuu se sitten erillään tai yhdessä .se on yksin pariskunnan päätettävissä eikä varmaan meille ulkopuolisille kuullu!
Täältä myös veikkaus sille ettei Toni ja Tanja tule eroaan en tiedä onko hyvä vai huono juttu mutta näin uskon et asia tulee olemaan🙈
Niin kauan yhessä kunnes jompi kumpi tappaa toisen.
Näyttää että valitsi Tanjan eikä Ronjaa.
https://kaksplus.fi/perhe/minun-tarinani/katri-tuli-raskaaksi-vankilan-…
Tänä juttu taitaa olla Tanjasta ja Tonista
Molemmat rikokset tapahtuneet päihteiden vaikutuksen alaisena..
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että valitsi Tanjan eikä Ronjaa.
Mistä sellaista päättelet? Ja ihan oikeastiko tämä Tanja vielä haluaisi olla tekemisissä miehen kanssa, joka yritti tappaa hänet ja pahoinpiteli kolmevuotiasta lastaan?
En jaksa vääntää rautalangasta mistä päättelen. Huomaat samoja merkkejä, jos vähän tutkit asiaa. Mutta sanottakoon jatkon puolesta puhuu, odotti noinkin pitkään lasten isää, vaikka istui elinkautista. Tässä heidän tappelussaan ollut molemmat mukana, tottakai kuullaan vielä lisää matkan varrella kun oikeudenkäynnistä saadaan lisää tietoa. Mutta kyllä siellä molemmat ovat syytettynä.
Ja niinkuin mainitsin unelma perheestä ja on hänen kolmen lapsensa isä. Veikkaan ettei nainen luovuta vielä..
Saa nähdä vieläkö Tanja jaksaa..itse olen istunut 5v tuomion ja minulla muija ei jaksanut venata.sen vuoksi arvostan tuota naista 18vuotta on uskomaton aika ja jos vielä on valmis antamaan mahdollisuuden niin Tonina pitäisin kiinni tuosta vaimosta keinolla millä hyvänsä .
Täysijärkinen nainen joka suojaisi lapsiaan, omaa lihaa ja verta, ottaisi jalat alle lastensa kanssa. Jos jää vielä odottamaan tuota miestä on turha enää itkeä kun tulee turpaa ja lapsia piestään. Yksin on ja saa olla. Vain tunnekylmä äiti ei suojele lapsiaan viimeiseen asti. Kyllä tämä perhe on tullut maksamaan yhteiskunnalle ja paljon ja tulee yhä maksamaan. Ymmärtävätkö lie itse sitä lainkaan.
Ei sitä päätä käännä mitkään kommentit. Varmaan on keskustellut äiti Tanja tässä hiljattain monen eri tahon kanssa, jotka eivät nyt kannusta suhteessa jatkamaan.
Tokikaan sosiaalityöntekijät sun muut eivät varmasti voi ottaa kantaa kenenkään parisuhteisiin, mutta rivien välistä voivat puhua.
Ja kun ei suhteesta lähde, on eniten syytä miettiä/jäljelle mietittäväksi jää enää miten saadaan kasvatettua lapsista tervepäisiä yhteiskunnassa pärjääviä tyyppejä
Psykopatia on yleistä vangeilla.
Se on periytyvää nykytutkimuksen mukaan.
Perhehuoneet pitää kieltää vankiloista.
On periytyvää, mutta kasvatus määrittää vielä lopullisen suunnan.
Lasten suojelu ei tosiaan toisten parisuhteisiin voi puuttua mutta sen voivat tehdä kun vapaus koittaa vaaditaan ensin erillään asumista ja päihde seuloja Tonilta jotta voivat viettää yhdessä aikaa. Jos kaikki menisi hyvin voisi isä palata kotiin mutta varmasti lastensuojelu tulee olemaan paljon perheen elämässä mukana jotta varmistavat sen että kaikki menee hyvin . Nythän mitään hätää ei ole kun Toni vankilassa,vankila on kyllä valvottu paikka ja jotta isä saa tavata perhettä vaaditaan varmasti puhtaat päihde testit. Perhetapaamiseen vaimoa ei varmasti voida estää menemästä koska on aikuinen ihminen mutta uskon et ihan heti lapset ei pääse mukaan muuta kuin valvottuihin tapaamisiin .
Jokainen joka tietää/tuntee tämän pariskunnan varmasti tiedostaa sen että Toni ja Tanja ei tule eroamaan. Mitä tulee toiseen naiseen on kaukaa katsottavissa jotta hän on vain ollu sexi kumppani ja hauskan pito väline aitoja tunteita ei varmasti ole Tonilla ollut.roikuttanut häntä vierellä pelon vuoksi jos Tanja jättää hänet . Näkyvissä on merkkejä jotta Tanja vielä jaksaa uskoa muutokseen , toivottavasti Toni osaa arvostaa jos mahdollisuuden vielä kaiken jälkeen saa.
Mielen kiintoista seurata miten asiat etenee .
Perhetapaamiseen ei lapsia mukaan no en kyllä usko että Toni ja Tanja sinne lapsia ottaisikaan ,käyttäisivät ajan muuhun siellä vankilan sänky heiluis ja kovaa XD
Mielenkiintoista tietoa tänään kuuluimies ei ole kihloissa ns uuden naisen kanssa tämä nainen on keksinyt kaiken tämä tieto Faktaa miehen omasta suusta lähtöisin Edelleen Toni ja Tanja naimisissa eikä eroa taida edes tulla. Nähtävästi tämä syrjähyppy on nuori kokematon ja hyvin sinisilmäinen tyttö. Vaikka täytyykin olla aika outo tapaus jos ns kihloihin menis vielä virallisesti naimisissa olleen miehen kanssa jolla vielä selvästi vahvoja tunteita vaimoon . Itse en ikinä lähtis suhteeseen jonkun miehen kanssa jolla ero ei ole 100% ohitse ja selvä . voi kun tytön vanhemmat puhuisivat tyttö rukalle järkeä eiköhän tämä kolmois traama kohta selviä kaikille kuka saa ja kenet ja miten asiat ovat menneet . Mietin tässä jotta tästä Tonin ja Tanjan tarinasta vois vielä joku kirjoittaa kirjan ja ehkäpä niin tekevätkin vielä itse ainakin lukisin sen heti!
Tehtiin kirja tai TV-ohjelmaa se ja sama.
Mutta ei lasten nähden väkivaltaa ja päihteitä pliis.
Saatais katkaistua se ylisukupolvinen vankilakierre. Muuten olkoon yhdessä, kaikkea hyvää.
Jokaisella tietenkin eri näkemys asioista mutta minusta uskomatonta rakkautta näillä kahdella mitä olen kuullut heistä. Ja kuka tietää onko lapset traumatusoituneita en oikein usko mitä seurannut somea niin hyvin onnellisilta vaikuttavat . Itse voisin veikata että tämä perhe taistelee tämänkin yli eivät tule eroamaan. Toisaalta mitäpä se minulle tai kellekkään muullekaan kuuluu se on Tonin ja Tanjan asia mitä tekevät toivon vaan että enää ei tapahdu vastaavaa vaan jos pysyvät yhdessä niin loppu elämä olisi onnellista perhe elämää.