***Euroviisut 2016, kisakatsomo***
Jokos juomat lasissa ja pöperöt pöydässä? Kohta se alkaa!
Kommentit (353)
Powerballadi jossa sello, räppiä, aurinkolasit, linnanneitoasu ja vähän varalta paljasta pintaakin. Aijjettä.
Oikeesti en kestä tota Suomen selostajaa!
En pääse yli siitä räppäristä, yhtäkkiä pitkäpiimäisen balladin keskelle marssii lippalakkiäijä räpäyttämään kaksi lausetta ja jää taustalle seisomaan jotta balladi saadaan loppuun... Loogista.
Joo, en myös tajua kuka päästi Silvennoisen yksinään koppiin.
Jotenkin tympeää, että Ruotsi tehtailee biisejä muillekin maille. Mielestäni maiden pitäisi tehdä itse kappaleensa, kun kumminkin siellä ollaan omaa maata edustamassa.
Bosnia & Herzegovina lähti selvästi sillä ajatuksella että kaikille jotain: löyty selloo, räppiä, Game of Thrones -tyyppistä puvustusta, piikkilanka-aitaa jne.
Siiderivalas kirjoitti:
Jotenkin tympeää, että Ruotsi tehtailee biisejä muillekin maille. Mielestäni maiden pitäisi tehdä itse kappaleensa, kun kumminkin siellä ollaan omaa maata edustamassa.
Sitä paitsi koko laulutarjonta tuntuu olevan yhtä samaa höttöä kun samat ihmiset tekevät samantyylisiä biisejä.
Nyt jännittää! Pääseeköhän Sandhja finaaliin..:D
Siiderivalas kirjoitti:
Nyt jännittää! Pääseeköhän Sandhja finaaliin..:D
Ansaitsisi päästä, oikeasti.
Omat suosikkini tältä erää ovat Kreikka, Itävalta, Suomi ja Tsekki.
Unkari, Venäjä, Kypros ja Islanti mun lempparit näistä. Lisäks jatkoon vois mennä Kroatia, San Marino, Tsekki ja Itävalta.
Malta <3 Ihanan kesäinen biisi.
Hei Pulu! Oletko harkinnut selostajan uraa? Tuntuu onnistuvan aika luontaisesti.
aaveevamma kirjoitti:
Hei Pulu! Oletko harkinnut selostajan uraa? Tuntuu onnistuvan aika luontaisesti.
Haistan sarkasmin...
San Marinon Günther on kyllä mainio. :D Ei siis musiikillisesti, mutta hauska kuin mikä.
Jotenkin todella rivo tup Montenegron biisi. "Ota minut lähemmäs, sisällesi..." hyi :D muuten ihan hyvänkuuloinen ja erilainen viisu.
Kattelin osallistujia googlesta, ja totesin et kyllä Unkari sittenkin ansaitsee voiton. Ei hitto mikä mies, kyllä muuten kelpais ;)
En tahtoisi olla negatiivinen, mutta vähän veikkaan ettei päästä finaaliin asti. Toivottavasti olen väärässä kuitenkin!
Bosnia & Herzegovinalta vaihteeks ihan kauhea viisu.