Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, taidan olla nykyään kokoa 38... jestas mikä plösö :(

Vierailija
10.05.2016 |

Olenhan minä huomannut lihoneeni, mutta vaatteet joita olen käyttänyt ovat olleet ilmeisesti tarpeeksi venyvää sorttia. Nyt kuitenkin kokeilin joitain vanhoja vaatteitani: koon 34 vaatteet eivät mene päälle ollenkaan ja 36 näyttää aika pinkeältä myös. 38 vaatteita en omista, mutta sehän alkaa olla jo sellainen isojen naisten koko. Tukevien vähintäänkin.

Enpä päässyt sitten kesäkuntoon tänäkään vuonna tosiaan... Ihan kauhistuttaa kun pitää uusia vaatekaapin sisältöä niin että ostan isompia ja anteeksiantavia vaatteita. Kuvottaa kun kaikki vaatteet kinnaa päällä...

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kertonut vieläkään pituuttaan? Itse olin teininä kokoa 36 ja kun rinnat kasvoivat 38. Pituutta 171 ja painoa 64.

Vierailija
62/64 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kertonut vieläkään pituuttaan? Itse olin teininä kokoa 36 ja kun rinnat kasvoivat 38. Pituutta 171 ja painoa 64.

n.160cm. Kyllä tämän pituiselle koko 38 (varsinkin kun se EI ole sitä että olisi isot rinnat, kapea vyötärö ja muodokas peppu saati sitten mitään lihaksia) on tukevan tantan koko. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitus olisi voinut olla omani. Jouduin eilen pitkin hampain ostamaan housut kokoa 38, kun viime kesänä hankkimani housut hädin tuskin menevät kiinni ja muutenkin vaatekaappi on täynnä "kutistuneita" vaatteita. Myös mulle uusi ilmiö, että reisien yläosat hankaavat shortseissa juoksulenkillä yhteen - hyi helvata! Mulla pituutta 163 cm, painoa en tiedä, mutta sitä on liikaa.

Mutta sain ap;n aloituksesta sen verran motivaatiota ja ajattelun aihetta, että nyt jäävät herkut ja alkoholi pois ja annoskoot pienevät. Parinkin kilon pudotus varmasti tuntuisi noissa vanhoissa vaatteissa, mutta 5 kg olisi ideaali.

Parin kilon tavoitteesta minäkin ajattelin aloittaa. Hyvä jos tästä oli motivaatiota! Oikeasti tuntuu todella pahalta kun reidet hankaavat yhteen... siis mitään thigh gappia minulla ei ole koskaan ollut varsinaisesti, mutta ei ole kävellessä hangannut yhteen niin että menisi iho rikki! Alkoholi vähenee nyt minullakin reippaasti, tai olen sitä itse asiassa jo vähentänytkin mutta aion ylläpitää nykyistä linjaa ja vähentäää entisestään... samoin valmisruoat jää nyt pois ja herkkuja vähennän reilusti. Kyllä minä siis tiedän mistä nämä kilot ovat tulleet mutta en ole ikinä laihduttanut niin en tiedä kuinka vaikea on saada ne nyt sitten pois. -ap

Jos olet "herkkuperse" jätät kaikki herkuiksi luettavat pois, limsat energiajuomat karkit pullat sipsit kaljat siiderit, syöt hieman pienempiä annoksia juot pelkästään vettä ja illalla klo1800 jälkeen korkeintaan hedelmiä, käyt salilla tekemässä jotain edes kerta/viikko, la su aloitat 1-1.5h sauvakävelyllä niin että teet käsilläkin töitä.

Näillä ohjeilla paino putoaa 1kg/viikko jos sulla on läskiä oikeasti

Vierailija
64/64 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitus olisi voinut olla omani. Jouduin eilen pitkin hampain ostamaan housut kokoa 38, kun viime kesänä hankkimani housut hädin tuskin menevät kiinni ja muutenkin vaatekaappi on täynnä "kutistuneita" vaatteita. Myös mulle uusi ilmiö, että reisien yläosat hankaavat shortseissa juoksulenkillä yhteen - hyi helvata! Mulla pituutta 163 cm, painoa en tiedä, mutta sitä on liikaa.

Mutta sain ap;n aloituksesta sen verran motivaatiota ja ajattelun aihetta, että nyt jäävät herkut ja alkoholi pois ja annoskoot pienevät. Parinkin kilon pudotus varmasti tuntuisi noissa vanhoissa vaatteissa, mutta 5 kg olisi ideaali.

Parin kilon tavoitteesta minäkin ajattelin aloittaa. Hyvä jos tästä oli motivaatiota! Oikeasti tuntuu todella pahalta kun reidet hankaavat yhteen... siis mitään thigh gappia minulla ei ole koskaan ollut varsinaisesti, mutta ei ole kävellessä hangannut yhteen niin että menisi iho rikki! Alkoholi vähenee nyt minullakin reippaasti, tai olen sitä itse asiassa jo vähentänytkin mutta aion ylläpitää nykyistä linjaa ja vähentäää entisestään... samoin valmisruoat jää nyt pois ja herkkuja vähennän reilusti. Kyllä minä siis tiedän mistä nämä kilot ovat tulleet mutta en ole ikinä laihduttanut niin en tiedä kuinka vaikea on saada ne nyt sitten pois. -ap

Jos olet "herkkuperse" jätät kaikki herkuiksi luettavat pois, limsat energiajuomat karkit pullat sipsit kaljat siiderit, syöt hieman pienempiä annoksia juot pelkästään vettä ja illalla klo1800 jälkeen korkeintaan hedelmiä, käyt salilla tekemässä jotain edes kerta/viikko, la su aloitat 1-1.5h sauvakävelyllä niin että teet käsilläkin töitä.

Näillä ohjeilla paino putoaa 1kg/viikko jos sulla on läskiä oikeasti

Yritän joksikin aikaa jättää kokonaan pois. Helposti mulla sitten karkkilakot sun muut on mennyt aina siihen, että ajatukset pyörii vain sen kiellon ympärillä... Laihdutusmielessä en noita ole pitänyt vaan muuten vaan ja onhan niitä hyvä joka tapauksessa vähentää. Kompastuskivenä ollut monesti myös se, että syön liian vähän tai liian huonosti päivän aikana ja sitten seuraa ilta-ahmiminen. Tekosyitähän nämä sikäli ovat koska kaikki johtuu vain heikosta tahdonvoimasta. Nyt kuitenkin totuus iski vasten kasvoja niin pahasti, että aion laihduttaa nämä läskikilot pois! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi