Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, taidan olla nykyään kokoa 38... jestas mikä plösö :(

Vierailija
10.05.2016 |

Olenhan minä huomannut lihoneeni, mutta vaatteet joita olen käyttänyt ovat olleet ilmeisesti tarpeeksi venyvää sorttia. Nyt kuitenkin kokeilin joitain vanhoja vaatteitani: koon 34 vaatteet eivät mene päälle ollenkaan ja 36 näyttää aika pinkeältä myös. 38 vaatteita en omista, mutta sehän alkaa olla jo sellainen isojen naisten koko. Tukevien vähintäänkin.

Enpä päässyt sitten kesäkuntoon tänäkään vuonna tosiaan... Ihan kauhistuttaa kun pitää uusia vaatekaapin sisältöä niin että ostan isompia ja anteeksiantavia vaatteita. Kuvottaa kun kaikki vaatteet kinnaa päällä...

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ensi kesänä olet todnäk vähintään kokoa 40 niin yritä ajatella nyt että tänä kesänä vain 38.

Vierailija
2/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata hyväksyä sitä lihoamista ja ostaa isompia vaatteita. yritä mielummin takasin entisiin mittoihin niin ei tartte vaatekaapin sisältöäkään uusia

Vierailija
4/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokoa 42 ja viimeksi tänään ihailin peilistä miten hyvältä näytän.

Vierailija
5/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

N22

Vierailija
6/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata hyväksyä sitä lihoamista ja ostaa isompia vaatteita. yritä mielummin takasin entisiin mittoihin niin ei tartte vaatekaapin sisältöäkään uusia

Joo-o, pakko yrittää, mutta täytyyhän siihen astikin jotain pitää päällään! Minulla ei ole yhden yhtä näille keleille sopivaa vaatetta, kaikki puristavat ja kinnaavat... -ap

Vierailija
7/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kasvoin hujauksessa koosta 34 kokoon 40.

Yleensä koon 34 vaatteet ovat minulle sopivia, mutta kirpputorilla tuli vastaan ihana hame koossa 40. Oli täysin sopiva. Hauska mitoitus.

Vierailija
8/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

N22

Ehkä olette erityisen lihaksikkaita ja pitkiä sitten? Minä en ole vaan kasvu koosta 34 --> 38 on pelkkää läskiä eli löysää, lisäksi olen lyhyt. -ap

Vierailija
9/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuitenkin ruma niin mitä väliä vaatekoolla

Vierailija
10/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita t. Koko 40 eikä kiinnosta

Vierailija
11/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kuitenkin ruma niin mitä väliä vaatekoolla

En ole ruma ja kroppanikin pienempänä on ihan hyvä. -ap

Vierailija
12/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko koko 38 muka järkyttävä plösö? 

Vierailija
13/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Ei jatkoon.

Vierailija
14/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki vain kiihtyy. Jos et ole tähänkään mennessä osannut ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lihonut noin paljon ihan huomaamatta, niin ei tuolle enää mitään voi. Varo vaan, kohta sua hilataan vinssillä ulos kämpästä. :(

Vierailija
15/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, ellei sitten ole pitkä ja lihaksikas, en ole itse kumpaakaan. -ap

Vierailija
16/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se alamäki vain kiihtyy. Jos et ole tähänkään mennessä osannut ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lihonut noin paljon ihan huomaamatta, niin ei tuolle enää mitään voi. Varo vaan, kohta sua hilataan vinssillä ulos kämpästä. :(

Olen huomannut, mutta viime kesänä tilanne ei ollut vielä näin paha. Nyt taas talven aikana lihonut lisää ja kriittinen raja ylittynyt... -ap

Vierailija
17/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Itse tässä juuri suunnittelen uimahallireissua huomiseksi XXXL uimapuvussani. Enkä edes ole järkyttävä plösö.

Vierailija
18/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää joku naseva ilmaus myös koolle 46-48?

Vierailija
19/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen, ootteko huomannu että vaatteiden mitoitukset on selvästi muuttuneet? Olin teininä (nyt puhutaan siis 90-luvusta...) tosi laiha ja farkuissa tuumakoko aina 30/34... Nykyään 27/34 :D :D Luulis että tuuma on tuuma nykyäänkin mut vaatteessa ei sit kuitenkaan :))

Vierailija
20/64 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Liikun paljon ja syön suht terveellisesti ja silti käytän välillä kokoa 38 ja yleensä kokoa 36 enkä koe itseäni järkyttäväksi plösöksi? Joihinkin 36 yläosiin ei välttämttä mahdu tissit, niin pakko ottaa 38. Täytyypä ruveta kitukuurille tästä sitten, jos kerta näin on.