Kellään toisella "paha karma" siitä Hedbergin rannasta tv-ohjelmassa huvila & huussi
Kommentit (29)
Millä tavalla tuli huono fiilis? epäiletkö, että paikassa olisi joskus historiassa tehty esim. joku verityö?
Onko lapselle tapahtunut jotain ikävää.
Et ilmeisesti ole ymmärtänyt mitä sana "karma" tarkoittaa?
Jotain pahaa siinä rannassa on tapahtunut.
Minusta koko paikka hohkasi kylmää ja erityisesti tuhon rantaan minua ei olisi saanut sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta koko paikka hohkasi kylmää ja erityisesti tuhon rantaan minua ei olisi saanut sitten millään.
Niin, se tunne ettei täällä ole kaikki ihan kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Tässä ketjussa ei ole kaikki ihan kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis! Tässä ketjussa ei ole kaikki ihan kohdallaan.
No otapa selvää rannan historiasta ja tule kertomaan se meille. :)
Just just, että nyt sitten henkien/tai mistä ikinä puhuttekaan läsnäolon voi jo aistia tv:n välityksellä?
Ap taitaa nyt tietää jotain, mitä me muut ei tiedetä. No, onko siellä hukkunut joku? Vai, onko Sami potkassut varpaansa rantakiveen?
Montako kertaa aloitat tästä
samasta aiheesta!?
Jos tiedät jotain, kerro toki. Se,että piha oli hoitamaton ei tarkoita että siellä on tapahtunut jotain pahaa. Voi olla erilaisia elämäntilanteita, joiden vuoksi jää pihat hoitamatta :(
Musta oli tyhmää etteivät he itse edes käytä sitä, vaan vuokraavat muille. Eivät mitään apua siis olisi edes tarvinneet, nyt vain autettiin heitä tekemään vain enemmän rahaa tällä sijoituksella.
Kaikkiin Suomen jokiin ja järviin on hukkunut ihmisiä.
Hedberg on liikkunut siellä ilman vaatteita. Täysin alasti.
Onneksi olkoon ketjun aloittajalle tämä on kyllä oudoin aloitus jopa av:lle. Joko aloittaja on äärettömän kateellinen tai oikeasti mielisairas.
Onko sinne rantaan joku hukkunut?
Voi hyvät hyssykät =)