Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eksä uhkaa itsemurhalla

Vierailija
10.05.2016 |

Erottiin. Nyt mies uhkaa itsemurhalla, jos en suostu "samaan pöytään keskustelemaan asioita halki ". Ei sinänsä mua nämä uhkailut yllätä enkä usko että itteensä tappaa. No ei siinä mitään, sanoin ettei mitää keskustelua tuu enää kun ei meillä oo mitään yhteisiä asioitalaan enää enkä voi olla vastuussa hänen tekemisistään enkä vastannu enää sille.. mutta nyt se on soittanu jo mun vanhemmille ja siskolle, kaikki ohan paniikissa tietenki... ja äiti jopa painostaa puhumaan ton kanssa ettei nyt vaaaaaaan ittellensä mitään tekis. Voi että sieppaa koko homma... aaaaaaaaaaargh!
Miten mä nyt tuon äidin rauhotan? Tavallaan käy sääliks, kun on niin kauhuissaan mut en kyllä exän tahtoon tässä taivu. Varmasti ei jää vikaksi kerraksi mun äidin kautta manipulointi, jos huomaa toimivaksi...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointikeinohan tuo itsemurhalla uhkaaminen on, etkä sinä ole vastuussa toisen aikuisen ihmisen tekemisistä.

Onko teille kummallekin kuitenkin täysin selvää, miksi suhde päättyi? Mistä mies haluaa "puhua asiat halki"? Yrittääkö siis vielä saada sinut takaisin, vai haluaako enemmän perusteluja, miksi näin? Jos kyse olisi siitä, että mies ei ymmärrä, miksi  katkaisit suhteen, voisit vaikka laittaa hänelle jotenkin viestinä tuntemuksesi, jos et kerran halua saman pöydän ääreen istua? Jos taas haluaa tavata, koska haluaa sinut takaisin, niin unohda koko mies.

Mitä taas äitiisi tulee, hänen kanssa voisit istua saman pöydän ääreen ja puhua siitä, kuinka et voi ottaa vastuuta miehen teoista, vaikka tilanne inhottaa ja ahdistaa sinuakin. Äitisi kanssa lieneisi myös hyvä käydä läpi se, että jos mies kerran tuollaisella ajatuksella leikkii, ei tuo hänen kanssaan saman pöydän ääreen istuminen välttämättä pelastaisi yhtään mitään, vaan siitä seuraisi sitten se "tapan itteni jos ei palata yhteen" tms., etkä voi alkaa tehdä asioita vain miehen mieliksi, "ettei vaan tekisi itselleen mitään". Samassa keskustelussa voisit ehdottaa äidillesi, että blokkaa miehen numeron puhelimestaan.

Vierailija
2/2 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne, olen itse kokenut tuon. Meidän tilanne meni niin pitkälle että mies yritti tappaa itsensä (veti unilääkkeitä ja viinaa, kaverinsa löysi ja soitti ambulanssin).

Pahinta oli se jotkut yhteiset kaverit ja miehen vanhemmat syyllistivät minua asiasta ja mietin jo että annanko periksi. Meidän tilanteessa mies siis halusi jatkaa suhdetta ja minä en. Onneksi tajusin etten ole vastuussa toisen elämästä. Jos aikuinen ihminen tappaa itsensä niin eikai sille mitään voi eikä kukaan myös voi elää elämäänsä niinkuin toinen haluaa. Katkaisin välit kokonaan, vaihdoin numeron salaiseksi ja muutin jopa toiseen kaupunkiin hetkeksi.

Tsemppiä tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme