Terveiset ihastuksellesi :)
Käviskö puhtaalta pöydältä näin aurinkoisen päivän innoittamana <3
Kommentit (18)
Voisin lähettää terveisiä, että on ikävä ja hän on useinkin mielessä edelleen vaikka päätinkin jatkaa poikaystäväni kanssa ja unohtaa hänet... Samalla toivon, että törmäisin häneen esim. koulussa ja toisaalta toivon etten... Sitä vaan odottelen, että nämä tunteet kuolisi ja voisin ne haudata ja jatkaa elämää...
En viitsi edes ajatella, alkaa vituttamaan vaan.
T.M
Vierailija kirjoitti:
Haista paska ja tule hakemaan noi sun vaatteet pois, ennenku heitän ne roskiin.
Noin, ihanan hyväntuulista heti lähtöön!
Jannelle kaunista aurinkoista kesää, ajattelen sua lämmöllä, vaikkei enää nähdä<3
Lähettäisin terveisiä, jos mulla olisi ihastus. :(
Vierailija kirjoitti:
Mutta pidän kaikista vain kavereina. Joskus olen ollut hetken aikaa ihastunut, mutta ne ovat hiipuneet melko nopeasti. En kyllä ole koskaan ollut mitenkään voimakkaasti tunteva tai intohimoinen ihminen. Ihastumiset ovat aina olleet laimeita ja äkkiä ohimeneviä. Ehkä kaikkia ei vain ole tarkoitettu romanttisiin suhteisiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pidän kaikista vain kavereina. Joskus olen ollut hetken aikaa ihastunut, mutta ne ovat hiipuneet melko nopeasti. En kyllä ole koskaan ollut mitenkään voimakkaasti tunteva tai intohimoinen ihminen. Ihastumiset ovat aina olleet laimeita ja äkkiä ohimeneviä. Ehkä kaikkia ei vain ole tarkoitettu romanttisiin suhteisiin. :)
Sitähän tässä kysyttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiin?
Ai niin, olinpa taas tyhmä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä kysyttiin?
Ai niin, olinpa taas tyhmä. :)
Joo mee vaa sinne omalle hiekkalaatikolles.
Terveisiä Alanille sinne jonnekin. Syksyllä tavataan. Sä olet ihana ja päivä paistaa :)
Toivottavasti olet onnellinen vaimosi rinnalla Petteri. En tule koskaan unohtamaan viimeisintä hymyäsi, kiitos että soit sen minulle ♡
"Haaveissa vainko oot mun.."
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes ajatella, alkaa vituttamaan vaan.
T.M
Sama :I
T. K
Terveiset nuoruuden kaukoihastukselleni. Unohdin sinut lopulta ja jo kauan sitten, mutta jos törmättäisiin, saattaisi heikottaa polovista. Terkkuja myös nykyiselle ihastukselle. Hitsi, jos tietäisit, mutta on muutama syy olla kertomatta. Terkut myös ulkomaille yhdelle. Et taida varsin lukea tätä, mutta oot ollut mielessä. Vaan en huolisi enää kahta noista.
Hitto kun puhe luistaa kuin rasvattu noin yleensä ottaen, mutta kun ihanainen juttelee minulle, niin tämä kundi menee ihan puihin.
Haista paska ja tule hakemaan noi sun vaatteet pois, ennenku heitän ne roskiin.