Miesystäväni ja lapseni.
On hienoa, että tulevat hyvin juttuun. Mutta pikkuhiljaa asiat menneet niin että mies haluaa olla kaikessa mukana. Hän kuskailee lasta harrastuksiin, kavereilleen ja mihin nyt lapsen pitää päästä. Hän kuskailee siinä samassa myös lapsen kavereita. Auttaa kotiläksyissä ja ihan kaikessa. Teki meidän kesken whatsapp-ryhmän, että pysyy kärryilä lapseen liittyvissä asioissa. Haluaa osallistua kaikkeen siis. Toki mies huomioi minua myös paljon mutta sitä pidän täysin normaalina. Ei olla oltu vuottakaan yhdessä ja hänellä on myös vauvakuume. Lapseni on kouluikäinen. Olen sanonut, ettei tarvitse kuskailla lasta yms. Sanoo, että tietää sen, mutta haluaa.
Kommentit (4)
Hirveetä nuo miehet, jotka haluavat osallistua. Mullakin on sellainen, vauvakuumetta ei ole vielä tullut, mutta tykkää tehdä mun lasten kanssa ja vain olla kotosalla. Myös on valmis kuskaamaankin ja jopa puhuu puhelimessa. Ottaa omaan harrastukseen lapsiakin mukaan ja kaikkee hirveetä..
Mutta kyllä minä häntä vain rakastan ja olen tosi iloinen, että tulee juttuun mun katraani kanssa...jopa noiden aikuisten..ihana mies.
Olen ehkä hieman mustasukkainen. Siinä kai ongelma. Lähtevät välillä jonnekin kahdestaan. Eikä mua pyydetä mukaan. Ap
Ole onnellinen! Kaikilla se ei noin upeasti toimi.
Niin onko tuossa joku ongelma? Kuulostaa täydelliseltä. Toki jos et itse halua enää ikinä lapsia niin suhde ei tule toimimaan.