Miksi suomessa naiset on niin rumia?
Olin tuossa venäjällä muutama viikko sitten ja pakko sanoa että siellä näki paljon kauniimpia ja tasokkaampia naisia. Suomessa taas näkee valtavasti ylipainoisia ja rumia naisia. Miksi suominaiset ette panosta ulkonäköön?
Kommentit (23)
Kyllä minusta suomalaiset naiset ovat tosi kauniita. :) Suomessa vallitsee jostain oudosta syystä niin voimakas itseinho, että ulkomailla ihmetellään miksi suomalaiset häpeävät niin paljon itseään ja omaa maataan.
Näettekö esimerkiksi koskaan italialaisten, norjalaisten tai saksalaisten haukkuvan noin rajusti toistensa ulkonäköä? Meillä ei ole mitään hävettävää. Itse en seurustelisi muutakuin suomalaisen naisen kanssa ja olenkin onneksi naimisissa kauniin ja ihanan suomalaisen naisen kanssa, joka on minulle todella rakas ja lasteni äiti. :)
T. Suomalainen mies.
Onneks meille riittää sit niitä ulkomaalaisia komeita miehiä ;) Suomalainen kaljan kittaaja ei vedä vertoja italiaanolle EIKÖ VAAN ihanat akkeliinit ;)
Venäjällä naisten ulkonäköön panostaminen on osa kulttuuria, ja panostuksen aste on ihan erilainen kun täällä Suomessa. Kuitenkin Venäjällä ulkonäölle annetaan pienestä pitäen ihan tajuttomasti painoarvoa, valitettavasti. "Rumemmat" lapset saavat tuntea nahoissaan pienestä pitäen sen, että eivät ole yhtä kauniita kuin muut, kiusaaminen kun ulkonäön vuoksi jopa lapsien kesken on erittäin yleistä. Mielestäni Suomessa on hyvä asia, kun ulkonäköä ei pidetä naisen tärkeimpänä meriittinä, eikä naisten tarvitse stressata laittautumisesta jatkuvasti ollakseen muiden vertainen.