Rauskaus pilaa kropan
Hyi hemmetti minkänäköinen. Ei ihmekään jos ei mies enää kiihotu naisesta kun tämä on synnyttänyt.
https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Povipommi-esitteli-raskausarpensa-k…
Kommentit (54)
ihme selittelyä kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
seli seli seli kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016042921491806_bs.shtml
Kahden lapsen äidillä ei ole alleja tai maha roiku.
13-tuntista työpäivää vetää välillä.
Ei selittele, vaan treenaa ja näyttää hyvältä!
Eipä näyttänyt arpia olevan. Tiesitkö että siihen ei voi vaikuttaa?
Höpö, höpö.
Kyllä voi vaikuttaa ennen, aikana ja jälkeen. Ihan vaikka voiteilla terveiden elämäntapojen ja treenauksen lisäksi.
Laiskat ei saa mitään aikaiseksi. Ei edes paikkojensa rasvausta.
Jos sinä et rasvannut, niin ei kannata yleistää. Minä rasvasin paksulla rasvalla alkuraskaudesta asti ja 2-3 kertaa päivässä loppuraskauden aikana. Arpia tuli silti. Raskauden jälkeen on kaikki mahdolliset rasvat ja muut hölvätty, edelleen on arpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon 😧 !
Paita on pidettävä aina päällä ettei tarvitse sitä Ällöttävää ruttu/arpinahkaa katsellaTuskinpa sulla on kovin isoa riskiä sellaista koskaan edes nähdä.
Valitettavasti kyllä on , usko tai älä no onneksi pyllylellään enää harvoin ja silloinkin myöhään illalla tai yöllä ! Thank god
Naimisissa ja 2 lasta m39 & n37
No on sunkin lapsiasi iskällä mätkäisty. Pistä silmät kiinni ja ole hiljaa, tai tee rouvalle palvelus ja muuta meksikoon.
Itsehän suunnittelen tekeväni lapsen sitten, kun mulla on varaa raskauden jälkeen kiristää maha, uudelleenmuotoilla rinnat (ei välttämättä siis implantteja) ja mahdollisesti kiristää pillun.
Ei haittaa että jotkut pitävät liian pinnallisena. Mulle mun kauniista ja huolletusta vartalosta on valtavasti iloa. Oli lapsi miten ihana vain, hän ei tule koskaan korvaamaan kaunista vartaloa.
Sukuni kaikilla naisilla on vartalo levähtänyt peruuttamattomasti lasten saannin jälkeen. Ihan jokaisella. Äidilläni, äitini neljällä siskolla ja näiden lapsilla. Muodottomaksi venynyttä säkkimäistä vatsanahkaa ja riippurintoja ei kiristetä yhtään millään treenillä. Koko ikäni kun olen katsellut ja kuunnellut näiden naisten voivottelua vartaloistaan, kuinka vaatteet ei istu, ei voi mennä uikkareissa uimarannalle jne. epämääräisiä epätoivoisia vippaskonsteja niin tein jo nuorella ikää päätöksen että mä en näillä geeneillä lasta tee, ellen voi varmasti korjata itseäni jälken päin.
Ymmärrän syvästi naisia jotka pelkäävät raskauden vartalon pilaavaa vaikutusta. Kyllä se on olemassa, ja joillain voimakkaampana kuin toisilla.
Aloittaja on imbesilli, raskausarpia voi tulla ilman että on raskaana, painonvaihtelut ja kasvuspurtti teini-iässä voi myös aiheuttaa raskausarpia ja niitä on monilla miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on imbesilli, raskausarpia voi tulla ilman että on raskaana, painonvaihtelut ja kasvuspurtti teini-iässä voi myös aiheuttaa raskausarpia ja niitä on monilla miehilläkin.
Mun miehellä on käsivarsissa hauisten kohdalla.
Mulla ei ole koskaan ollut raskausarpia ja olen ihan varma että kroppani on ihana, vaikka en ole treenannut yhtään pariin kuukauteen koska niin paljon surua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole koskaan ollut raskausarpia ja olen ihan varma että kroppani on ihana, vaikka en ole treenannut yhtään pariin kuukauteen koska niin paljon surua.
Jos ei ole raskausarpia niin on sitten muita vikoja, kaikilla on. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, mutta kiitos median, ihmiset ovat aivopesty luulemaan että on olemassa virheettömiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole raskausarpia niin on sitten muita vikoja, kaikilla on. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, mutta kiitos median, ihmiset ovat aivopesty luulemaan että on olemassa virheettömiä ihmisiä.
Miksi juuri naiset ovat tuollaisia paskapäitä toisiaan kohtaan? Jotkut saavat nelikiloisen eikä silti ole arpia eikä pillu venynyt.
Taas ihan turha aihe, nainen on luotu tekemään jälkikasuva ja synnyttämään. Joillekin nyt vaan jää tollanen maha, ihan riippuu lapsen koosta ym. Itsellänikin on 8kk ikäinen lapsi mutta mulle ei jäänyt tollasta mahaa, aika äkkiä palasin normaalin mittoihin. Johtuu varmaan siitä kun lapseni painoi syntyessään 2,5kg, ei mikään iso ollut :) silti edelleen mies haluaa minua yhtä paljon kuin ennen raskaana olemista..
N25 153/55
Voi että tahtoisin nähdä miten monta lasta tähän maailmaan syntyisi, jos niiden teko veisi miesten peniksestä 10 senttiä.. Saattaisi herrojakin ruveta ehkäisy kiinnostamaan hieman tarkemmin sen sijaan, että omilla siemenillä pilattu nainen vaihdetaan uuteen ja ollaan koviakin banomiehiä olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä onneksi kaikille käy noin. Ei sillä että tuossa mitään häpeämistä olisi. Mietin vaan kun nyt on muotia olla niin laiha raskausaikanakin, joutuuko nahka siinä kovemmille kuin meillä vähän plösömmillä äideillä.
Tuota olen itsekin miettinyt. Joillakin niitä ei tosiaan ole lainkaan, vaan iho kestää hyvin venymistä. Mutta ei raskausarvissa sinänsä mitään vikaa ole, ne varmasti haalistuvat ajan myötä.
Ammattiurheilijallakin voi olla raskausarpia ja löysää nahkaa, niillä ei ole mitään tekemistä kunnon, painon tai treenin kanssa. Kyseisiin asioihin löytyy toki hoito, mutta se on kirurgin veitsi eikä treeni. "Mee salille" huutelijat voi miettiä kilpailevatko he kunnossa olympiatason maratoonareiden kanssa:
http://www.people.com/article/olympic-hopeful-post-baby-belly