Eksäni on tunnistanut itsensä vuodatuksistani nettiin.
Nyt hän syyttää mua valehtelusta, koska olen muuttanut tarinoita, niin ettei niistä voi tunnistaa kuin eksäni itse itsensä.
Niin, mitä väärää olen tehnyt?
Erosimme 2 vuotta sitten hyvin riitaisasti.
Kommentit (25)
Anna eksan syytellä, älä vastaa hänelle mitään ja estä hänen numeronsa. Tai vaihtoehtoisesti sanot, että asiat on muunneltu niin, ettei kukaan muu kuin hän itse kykene niistä itseään tunnistamaan - tarinoiden lievällä muuttelulla nimenomaan suojaat hänen henkilöllisyyttään.
Sano, että voit kyllä kertoa ihan rehellisesti henkilötietoineen päivineenkin tapahtumien kulun, jos se on parempi vaihtoehto kuin "valehtelu".
Tekeehän_samaa_muutkin kirjoitti:
Nyt hän syyttää mua valehtelusta, koska olen muuttanut tarinoita, niin ettei niistä voi tunnistaa kuin eksäni itse itsensä.
Niin, mitä väärää olen tehnyt?
Erosimme 2 vuotta sitten hyvin riitaisasti.
No jos tunnistaa niin onhan siinä pakko olla perää. Eihän näistä määristä muuten itseään tunnista.
No minne olet vuodattanut? Jos AV:lle, niin tuskinpa mies voi syyttää sinua mistään. Jos omalle facebook-seinällesi, niin ex voi syystäkin olla tuohtunut.
Ylipäätään aikuiset ihmiset eivät pese ihmissuhteidensa likapyykkiä julkisesti, siinä ei kukaan saavuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että voit kyllä kertoa ihan rehellisesti henkilötietoineen päivineenkin tapahtumien kulun, jos se on parempi vaihtoehto kuin "valehtelu".
No tätä mäkin mietin, että sekö olis ollut parempi.
No kai sitä nyt omat tekosensa tunnistaa, mutta ei niistä kukaan ulkopuolinen tunnista.
~a.p
Siis ihan anonyymeilla palstoilla olen kirjoitellut.
~a.p
Vaikka tulin jätetyksi niin en kyllä ole kirjoitellut eksästä mitään tai kertonut negatiivisia juttuja muille. Ei ole tarvetta päästä voitolle näissä tilanteissa.
Hän tästä tuohtuneena kirjoitti musta mun etunimellä nettiin.
Musta se on törkeetä.
~a.p
Miten voi syyttää sua valehtelusta, jos on tunnistanut itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tulin jätetyksi niin en kyllä ole kirjoitellut eksästä mitään tai kertonut negatiivisia juttuja muille. Ei ole tarvetta päästä voitolle näissä tilanteissa.
Aivan. Noin toimii henkisesti normaali aikuinen ihminen, noin kuten sinä.
Mä vain helpotin suruani. Mulle tuollanen ajattelu, että pitäisi päästä voitolle parisuhteessa on vierasta. Kun kuitenkin rakastin häntä..
Muhun vain sattui niin pirusti.
~a.p
Vierailija kirjoitti:
Miten voi syyttää sua valehtelusta, jos on tunnistanut itsensä?
No, kun kaikki kohdat ei täsmää, koska olen ne muuttanut, ettei häntä suoraan tunnista.
~a.p
Olet laittanut kaiken eksän syyksi mikä oli oikeastaan omaa vikaasi? Tuskin eksä muuten on kiinnostunut tarinoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mäkin olen kirjoitellut nuorena/teininä, että en tiedä olenko sitten ollut epänormaali (luultavasti sitäkin, sattuneista syistä) vaiko vaan tyhmä teini..
Enää en toimisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Hän tästä tuohtuneena kirjoitti musta mun etunimellä nettiin.
Musta se on törkeetä.
~a.p
Minkä ikäisiä olette, 13v?
Ollaan 23 vuotiaita. No en kerro oikeeta ikää, mutta lähelle tuota.
~a.p
Mitä sitten vaikka mä olisin pistänyt noissa kirjoituksissa kaiken sen syyks, kun kyllä mä kuitenkin oikeesti tiedän, että molemmissa oli vikaa.
Nehän on vaan tunteiden tuuletusta ja kun niistä ei kukaan muu tunnista, niin so?
~a.p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisin kuin sinä.. ;)
Henkisestä epätasapainostakin voi tosin parantua..
Miten se on valehtelua, jos kirjoitan anonyymisti, niin että vain hän saattaa tunnistaa?
Tosin hän on laittanut muutakin mun piikkiini, mitä en ole edes kirjoittanut.
~a.p