Eksäni on tunnistanut itsensä vuodatuksistani nettiin.
Nyt hän syyttää mua valehtelusta, koska olen muuttanut tarinoita, niin ettei niistä voi tunnistaa kuin eksäni itse itsensä.
Niin, mitä väärää olen tehnyt?
Erosimme 2 vuotta sitten hyvin riitaisasti.
Kommentit (25)
Niimpä. Jostakinhan nää muutkin stoorit on tänne nettiin tullu.
Ihmisten kokemuksista. Mut yllättäen just mä en sais puhua.
Se tietää et mä oon herkkä niin mua voi pelotella sanomalla tekevänsä mun elämästä helvettiä.
Miks just sen tekemisistä ei sais puhua? Anonyymisti, väritettynä ettei tunnistettais..
~a.p
En mä tosin enää mitään puhuiskaan, kun ei mulla oo asiaan enää muuta sanottavaa..
Alan päästä hiljalleen jo yli tässä. :)
~a.p
Anna sen sitte räyhätä? Mitä muuta se voisi tuossa tilanteessa tehdä. Jos se alkaa julkisesti meuhkaamaan niistä niin itsehän se sitten jää kiinni. Aika idiootti kyllä on. Jos minusta joku eksä kirjoittelisi anonyymisti nettiin mutta saisin asian tietää, niin kyllähän se vituttaisi mutta tajuaisin sentään että jos mikään ei paljasta minua niin ei kukaan voi sitten tunnistaa.
Sitä kai vituttaa, kun mä olen nyt rakastunut uuteen mieheen.
Mutta, kun eihän tuohon meidän suhteeseen olis voinut vaikka lastakaan tehdä ja mä haluan perheen.
Tämän uuden kanssa voisin ajatella perustavanikin perheen, mut katsotaan nyt muutama vuosi..
Oon kuitenki aika haavoilla vaikeesta lapsuudesta ja tuosta suhteestakin.
~a.p
Ihan sama. Olen minäkin eksästä kertonut ketjuissa tyyliin Kauhein saamasi lahja, Miten selvisit narsistin kanssa. Tunnistanee itsensä, jos sattuu lukemaan tekstit, mutta ei ihan hirveästi jaksa kiinnostaa, koska kukaan muu ei häntä pysty tunnistamaan.