Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksäni on tunnistanut itsensä vuodatuksistani nettiin.

Tekeehän_samaa_muutkin
10.05.2016 |

Nyt hän syyttää mua valehtelusta, koska olen muuttanut tarinoita, niin ettei niistä voi tunnistaa kuin eksäni itse itsensä.
Niin, mitä väärää olen tehnyt?
Erosimme 2 vuotta sitten hyvin riitaisasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Olen minäkin eksästä kertonut ketjuissa tyyliin Kauhein saamasi lahja, Miten selvisit narsistin kanssa. Tunnistanee itsensä, jos sattuu lukemaan tekstit, mutta ei ihan hirveästi jaksa kiinnostaa, koska kukaan muu ei häntä pysty tunnistamaan. 

Vierailija
22/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Jostakinhan nää muutkin stoorit on tänne nettiin tullu.

Ihmisten kokemuksista. Mut yllättäen just mä en sais puhua.

Se tietää et mä oon herkkä niin mua voi pelotella sanomalla tekevänsä mun elämästä helvettiä.

Miks just sen tekemisistä ei sais puhua? Anonyymisti, väritettynä ettei tunnistettais..

~a.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tosin enää mitään puhuiskaan, kun ei mulla oo asiaan enää muuta sanottavaa..

Alan päästä hiljalleen jo yli tässä. :)

~a.p

Vierailija
24/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen sitte räyhätä? Mitä muuta se voisi tuossa tilanteessa tehdä. Jos se alkaa julkisesti meuhkaamaan niistä niin itsehän se sitten jää kiinni. Aika idiootti kyllä on. Jos minusta joku eksä kirjoittelisi anonyymisti nettiin mutta saisin asian tietää, niin kyllähän se vituttaisi mutta tajuaisin sentään että jos mikään ei paljasta minua niin ei kukaan voi sitten tunnistaa.

Vierailija
25/25 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kai vituttaa, kun mä olen nyt rakastunut uuteen mieheen.

Mutta, kun eihän tuohon meidän suhteeseen olis voinut vaikka lastakaan tehdä ja mä haluan perheen.

Tämän uuden kanssa voisin ajatella perustavanikin perheen, mut katsotaan nyt muutama vuosi..

Oon kuitenki aika haavoilla vaikeesta lapsuudesta ja tuosta suhteestakin.

~a.p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi