Tosi hyvännäköinen toi Aleksander Barkovin naisystävä
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Onko silikoni hyväännäköistä
Kyllä, tuollaisessa kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Selänteet ja Koivut heittävät elämänsä hukkaan ollessaan saman vanhan akkansa kanssa, kun voisivat parin vuoden välein iskeä uuden 20v naisen.
Ja heidän lapsista tulee hyvin tasapainoisia ja onnellisia ihailemallasi elämäntyylillä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Selänteet ja Koivut heittävät elämänsä hukkaan ollessaan saman vanhan akkansa kanssa, kun voisivat parin vuoden välein iskeä uuden 20v naisen.
Mutta tottahan niin tapahtuu kulissien takana. Vaimo on vain kodinkoneena, eikä uskalla lähteä koska raha....
Hyvä kroppa, mutta kasvoista en pidä. Kavereistansa löytyy paremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Selänteen paatilla ei heitetä mitään hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mitenkään erikoisen näköinen. Venäläinen iso nenä tytöllä ainakin on.
Iso nenä? Onko sellainen pikkupikkunenä sitten parempi? Pieni matala pottunenäkö on parempi? Pidän siis itsekin ko. naista liian venäläisen näköisenä, mutta se nenä ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Räikkönenkin voisi sadoilla miljoonillaan perustaa oman playboy kartanon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteen paatilla ei heitetä mitään hukkaan.
Hiljaa. Se mikä tapahtuu paatilla pysyy paatilla.
Aika säälittävää tämä ryssittely kommenteissa, ja yläpeukkujakin sataa. Venäläinen kauneuskin pitää siis tuomita koska talvisota, oligarkki ja Putin? Nyt jotain rajaa tuohon rasismiin ja katkeruuteen. Venäläiset naiset toki ovat näyttäviä, voitte tähdätä samaan jättämällä ne pullakahvit ja tuulipuvut poies.
Vierailija kirjoitti:
Tää asento näyttää kyl vähän tukalalta ja too tryhard... https://www.instagram.com/p/5xC9rlOL-K/?taken-by=doroshina&hl=en
Sanopa muuta. Näiden instapimujen poset on kyllä ihan naurettavia, eikö ne oikeasti tajua että jokainen näkee että asento ei ole luonnollinen? Älytöntä vääntyä johonkin luonnottoman asentoon että saisi vaikka reisivaon näkymään, kun kuvasta näkee ettei sitä normiasennossa olisi. Sama juttu näiden ankkahuuli-ilmeiden ym. kanssa. Typerän näköistä.