Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä oli tyhjännyt kuusi täyttä Vichy-pulloani viemäriin että sai panttirahat ja osti niillä kaljaa

Vierailija
10.05.2016 |

Häneltä puuttui siis sen verran rahaa, että sai sixpackin kaljaa. Olin itse iltavuorossa töissä. Nyt kun heräsin janooni ja olin menossa hakemaan Vichyä, niitä ei löytynyt mistään. Kysyin poikaystävältä ja hän sanoi ensin että hänellä ja kavereillaan oli jano ja olivat juoneet ne. No ei mennyt läpi, 6 1,5l pulloa. Sitten myönsi että oli tyhjännyt ne viemäriin kun sen verran puuttui kaljarahaa.

Miten uuvakki joku voi olla?? Kyseessä kuitenkin 18-vuotias henkilö.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin merkit ilmassa. JSSAP!

Vierailija
2/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä hana rikki vai miksi juotte noin vähissä rahoissa kallista pullovettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisesti tehty. Mutta next time: tyhjää sen kaljat viemäriin ja vie tyhjät kauppaan.

Vierailija
4/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske poikaystävä kauppaan hakemaan 6 pulloa vissyä sulle.

Vierailija
5/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti ostaa sixpackeja? Poikaystäväsi on kyllä todellinen uuvatti, jos ei tajua sitä, että ostamalla saman oluen irtopulloina hän olisi sen sixpackin hinnalla saanut todennäköisesti 8-9 pulloa olutta.

Vierailija
6/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusisesti tehty. Mutta next time: tyhjää sen kaljat viemäriin ja vie tyhjät kauppaan.

Ei  kannata, ap saa turpiinsa sen jälkeen.... alkoholistit ei ole kovin järkeviä kun viinasta puhutaan.

Vierailija
7/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä hana rikki vai miksi juotte noin vähissä rahoissa kallista pullovettä?

Käsitin, että poikaystävällä rahat loppu ei ap:lla. Kyllä mäkin usein vissyä juon.

Vierailija
8/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet löytänyt tuollaisen helmen? Pidä toki hänestä tiukasti kiinni.

Vierailija
9/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä poikaa, kun kaljaa pitää saada. Asutteko yhdessä, jos ette lähettäisin pojan kotiinsa ja todallakin laittaisin korvaamaan juomat.

Vierailija
10/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten joskus aikuisena elät jonkun tasapainoisen ja normaalin miehen kanssa, voit nauraa tuolle teiniaikaisen poikaystävän hölmöydelle. 

Vierailija
11/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häneltä puuttui siis sen verran rahaa, että sai sixpackin kaljaa. Olin itse iltavuorossa töissä. Nyt kun heräsin janooni ja olin menossa hakemaan Vichyä, niitä ei löytynyt mistään. Kysyin poikaystävältä ja hän sanoi ensin että hänellä ja kavereillaan oli jano ja olivat juoneet ne. No ei mennyt läpi, 6 1,5l pulloa. Sitten myönsi että oli tyhjännyt ne viemäriin kun sen verran puuttui kaljarahaa.

Miten uuvakki joku voi olla?? Kyseessä kuitenkin 18-vuotias henkilö.

Uuvakki ei jatkoon. Opettelee ensin elämistä itsestään huolehtien, nyt vain sabotoi yhteiselämäänne. Kasvamaan laittaisin.

Vierailija
12/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti ostaa sixpackeja? Poikaystäväsi on kyllä todellinen uuvatti, jos ei tajua sitä, että ostamalla saman oluen irtopulloina hän olisi sen sixpackin hinnalla saanut todennäköisesti 8-9 pulloa olutta.

Missä tällainen tarjous on?

Vierailija
13/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti muuten ollut edes oikeaa vissyvettä, vaan oli Kotimaista Kivennäisvettä tai Lidlin Sitiä kuuden pullon muovipakkauksessa.

Vierailija
14/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun rahatilanteeni on ihan kunnossa. Vichyä  juon siksi että teen fyysistä työtä ja kraanavesi menee läpi liian nopeasti ja varsinkin näin kuumalla tulee heikko olo. Vichy pitää paremmin virkeänä kun ei tule heti läpi :)

Ei hän juo kun n. 2 kertaa kuukaudessa, ei ole alkoholisti eikä väkivaltainen. Sen kyllä myönnän että keskenkasvuinen vielä ja kavereiden yllyttämänä tuon tehnyt.

Ap

Vierailija
15/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äkkiä naimisiin ja hanki lapsi. Juoppo paskiainen muuttuu heti unelmaprinssiksi. Voi olla että vähän joutuu sua hakkaamaan, mutta kyllä se siitä.

Vierailija
16/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun rahatilanteeni on ihan kunnossa. Vichyä  juon siksi että teen fyysistä työtä ja kraanavesi menee läpi liian nopeasti ja varsinkin näin kuumalla tulee heikko olo. Vichy pitää paremmin virkeänä kun ei tule heti läpi :)

Ei hän juo kun n. 2 kertaa kuukaudessa, ei ole alkoholisti eikä väkivaltainen. Sen kyllä myönnän että keskenkasvuinen vielä ja kavereiden yllyttämänä tuon tehnyt.

Ap

Mikäs mekanismi sitä vissyä pitää putkistossa pitempään kuin kraanavettä?

Vierailija
17/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen idiootin kanssa?

Heitä ulos.

Uusia, parempia painoksia tulee kyllä eteen..........

Jos jatkat suhteessa, niin saat syyttää itseäsi. joku kaunis päivä jätkä panttaa sun korut, tai hakee nimissäs pikavipin, mitäs sitten?

Katsotko senkin läpi sormien?

Minä en katsoisi.

Vierailija
18/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, kai ne kivennäisaineet ja suolat vaikuttavat myös. En tiedä, mutta minun ei ainakaan tarvitse juosta koko ajan vessassa jos juon Vichyä normaalin veden sijasta. Ihan Hartwallin versiota on.

Se nyt varmaan ei ole tämän keskustelun pointti?

Ap

Vierailija
19/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sikaa.En edes viitsisi kostaa,ihan täys dorka kuullostaisi olevan.

Vierailija
20/36 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asuu Porvoossa kaikenlaista väkeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme