Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomimamma ei osaa pukeutua (kengistä alkaen)

Vierailija
10.05.2016 |

Suuri osa naisten vaatemyynnistä keskittyy laukkuihin, huiveihin ja sitten ties mihin mekkoihin, tunikoihin ja yläpään rääsyihin. Jalassa pidetään ties mitä sattuu linttaan tallattua balleriinoja ja tietysti pitkiä alushousuja eli leggingsejä.

Miksi suominainen ei osaa pukeutua kauniisti ja laadukkaasti? Laadukkaat kengät ja sukkahousut? Aina! Ja jos ei sukkahousuja niin sitten laadukkaat caprit tai suorat housut.

T. Mies

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työnantaja huolehtii minun vaatettamisestani.

- kahdet suorat housut + hame

- 5 kauluspaitaa

- huivi

- neuletakki

- kesä- ja talvitakki

- kengistä maksaa 30%

Oman vaatevarastoni arvo on varmaan 1/5 työvaatteiden arvosta. Kotioloissa pärjään housuilla ja trikoopaidoilla.

Vierailija
22/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikkaat vaatteet tai kengät ei ole sama kuin tyylikkäät. Olen kevättalvesta asti etsinyt tyylikkäitä, hyvä laatuisia kävelykenkiä. Mahdoton tehtävä. Haluan että kengät ensinnäkin sopivat jalkaani täydellisesti, eivät kiristä, purista, hankaa. Kengillä täytyy oikeasti pystyä kävelemään, mikä tulee jopa kenkämyyjille yllätyksenä. Vaikka kengät olisivat kuinka muodikkaat, niillä ei ole mitään käyttöä jos niillä ei voi kävellä. En osta yhden sesongin kenkiä, vaan odotan kenkien kestävän käyttöä 3-5 vuotta, toki hyvin hoidettuna. Hyvästä kenkäparista olen valmis maksamaan n. 200 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei haluu että tuhlaan rahaa vaatteisiin. Eikä halua osallistua makutuomarina nettikaupoista valitsemaan mulle vaatteita.

Vierailija
24/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa naisten vaatemyynnistä keskittyy laukkuihin, huiveihin ja sitten ties mihin mekkoihin, tunikoihin ja yläpään rääsyihin. Jalassa pidetään ties mitä sattuu linttaan tallattua balleriinoja ja tietysti pitkiä alushousuja eli leggingsejä.

Miksi suominainen ei osaa pukeutua kauniisti ja laadukkaasti? Laadukkaat kengät ja sukkahousut? Aina! Ja jos ei sukkahousuja niin sitten laadukkaat caprit tai suorat housut.

T. Mies

Miksi naisten pitäisi pukeutua "hienosti", kun miesten pukeutuminen on vasta luolamiestä seuraavalla tasolla (eivät ole alasti)?

Pitkät kalsarit ja legginsit on eri vaatteita, molemmille on aikansa ja paikkansa. Balleriinakengät voi olla paljon laadukkaammat kuin korkokengät, jotka sinun mielestäsi ilmeisesti ilmentävät laadukkuutta ja tyylitajua.

Vierailija
25/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä ap tarkoittaa laadukkailla kengillä? Mulla on laadukkaita ballerinoja, kävelykenkiä, saappaita ja lenkkareita. Korkkareita mä en omista, koska niillä ei pysty kävelemään pidempää aikaa.

Mä pukeudun mukavasti ja laadukkaasti. Omasta mielestä mun vaatteet on kauniita ja mun tyylisiä. Sitä en tiedä, mitä muut niistä ajattelee.

Jos ap:n tarkoittama tyylikkyys ja laatu on se tyypillinen miesten ihannoima pukeutumistyyli (kapea kynähame + korkkarit), niin ei sitä tyyliä pysty normaalielämässä käyttämään :) Kyllä tuon vaatetuksen voi vetäistä päälle johonkin erityistilaisuuteen tai siksi aikaa, että saa räpsäistyä muutamia kuvia, mutta harva taitaa pystyä käyttämään ihan normipäivän aikaan.

Kannattais ukkojen kokeilla korkokenkiä edes yhden päivän ajan. Mä luulen, että silloin ymmärtäisivät, miksi niitä näkyy niin harvoin. Jalat menee pilalle, jos sellaisia käyttää säännöllisesti!

Vierailija
26/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän minua häiritsevät NE SAAKELIN TUUBITOPIT JOIDEN ALLA TAVALLISET TISSILIIVIT.

teineillä ymmärrän, mutta kun aikuisetkin naiset sortuvat tuohon vuosi toisensa jälkeen..

Vierailija
27/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään harmaa minihame, valkoinen toppi, harmaa takintapanen ja valkoset ballerinat. :D

Vierailija
28/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni suomalainen osaa pukeutua koska hän pukeutuu juuri niin kuin haluaa ja missä viihtyy.

Ei ole tarvetta esittää mitään. Eikä kysy lupaa voiko/saako näin pukeutua. 

Vierailija
29/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?

Ei hitto, minä olen vapaa-aikana kun ryysyrannan jooseppi, ei kiinnosta sitten pätkääkään pukeutua ja laittautua vapaalla. Töissä pitää olla puunattu, laitettu, ja sukkahousuissa ja jalkansa saa tappaa ja rikkoa niillä pirun korkokengillä. t. lentoemo

Sä voit ihan oikeasti ap kokeilla kerran päivää naisena. Vietä ite perkele tunti maalaamassa naamaa, vääntämässä nutturaa ja kisko ne kalliit sukkahousut jalkaan RIKKOMATTA niitä, kävele pari kertaa korkkareilla korttelin ympäri, ja tule sitten kertomaan miltä jaloissa tuntuu, unohtamatta että pienen reippaan kävelyn jäkeen, käyppä tarkistamassa meikki ja lisää puuteria ja huulikiiltoa.

Se on varmasti kiva katsella laitettuja ja puunattuja naisia. Mutta tajuatko yhtään kuinka paljon sitä saa peili edessä pällistellä tukkaa ja meikkiä korjailla päivän mittaan, kun siinä ajassa saa tehtyä monta muutakin hyödyllisempää asiaa.

Vierailija
30/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun juuri Niinkuin haluan vaikkei kaikki siitä tykkääkään. Nytkin päällä harmaa/musta kynähame ja musta toppi😃 jalkaani laitan mustat tennarit 😉

Vierailija
31/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap pyörtyisi kun näkisi minut !

pitkä lila maksimekko, mustat tennarit, kukallinen marimekon laukku, meikitön punakka flunssanaama, p""inen sinimusta tukka nutturantapaisella ja pisteenä iin; n päälle 2 isoa "kamala miten WhiteTrash!"- tatuointia  + kulmakoru. ja ikää 42, hyi kuinka mä vanha akka kehtaan ! 

kävin työterveyslääkärillä ja nyt istun mättämässä juustokakkua kahvilan terassilla, av auki :D

Vierailija
32/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tällaisen bussissa tänään:

Nainen noin 30v, vaalea polkkatukka, takaa lyhyempi kuin sivuilta. Punavalkoraidallinen puuvillamekko (tyyliä nanson yöpaita) vähän polvien päälle. Capri-pituiset mustat legginsit. Mustat nilkkasukat ja beiget terveyskengän näköiset jalkineet. Tummansininen hupullinen anorakki. Kirjava silkkihuivi. Keltainen kankainen olkalaukku. Puhui puhelimessa ja ymmärsin että töihin menossa. Vähän kyllä ihmettelin.

Mitä sinä ihmettelit? Hyvin painoit mieleesi naisen asusteita myöten.

Vierailija
33/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pukeutua paremmin, jos kerrot mulle yhden hyvän syyn miksi sun mielipiteen pitäisi kiinnostaa mua. Mun oma mies pitää mua kauniina ja tähän saakka se on riittänyt mulle.

Vierailija
34/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh, en haluaisi miestä, joka vaatii naista pukeutumaan laadukkaisiin kenkiin ja sukkahousuihin tai capreihin. Ap:llä on ikää varmaan 50+?

Vierailija
35/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei haluu että tuhlaan rahaa vaatteisiin. Eikä halua osallistua makutuomarina nettikaupoista valitsemaan mulle vaatteita.

Niin MIES: "ei haluu" "eikä halua"

Mitäs sinä ITSE haluaisit? Haluat samaa kuin miehesi SINUN pukeutumisesi suhteen? Haluat olla kuin miehesi - vai? Miehesi ei halua SINUN pukeutuvan? Onko sinulla omaa määräysvaltaa itsestäsi vai oletko nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
36/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Estetiikan tajua vain harvoilla vrt. esim. Italia tai Ranska. Nauratti tänään bussissa, itse näytän varmaan yhtä hassulta, mutta mitä väliä :)

Vierailija
37/37 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no on se sitten kaunista kun perskankut vilkkuu, jos käyttää pelkkiä sukkiksia tunikan kanssa....

Tunikan kanssa housut, eihän legginsitkään ole housut ! Sukkahousujen kanssa hame tai mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme